Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det var jeg vel ikke. :gjeiper:

Ikke med mindre man tar et titt på avataren og blir inspirert til å kjøre honningkaka i brødristeren (ville sløyfet nisselua på skivene...). :ler:

Skrevet

Jeg har honningkake jeg, den står fremdeles i formen sin, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spise den? :sjenert::hoho: Jeg hadde tenkt til å skive den da, og ha brunost og bringebærsyltetøy på, men det finnes vel flere måter?

Jeg tror en god start vil være å ta den ut av formen. Dele i passe store biter og putte i munnen pleier også å være en lur framgangsmåte *liker enkle løsninger*

Skrevet

Er du ikke fornøyd med min velvillige hjelp? :fnise:

Skrevet

-FrP er dumme og slemme

Kan du ikke formulere kritikken din bedre og mer saklig enn det, er det like greit å la det være. Dette blir omtrent på nivå med at det er viktig med krig og fred og religion og politikk og sånt... :rolleyes:

Skrevet

:ler:

Jeg reagerte mest på den photoshoppede forsiden på bladet. Man kan nesten ikke se at det er samme dame som på bildet i artikkelen. :gjeiper:

Skrevet

Samtale i lunsjen mellom meg og eldre (60+) kollega, levealder var blitt nevnt.

-Det er vel ikke nødvendigvis noe mål å bli så gammel som mulig.

-Lett for deg å si, som bare er fjortis. Bare vent til du blir voksen.

-Og når blir jeg det?

-Nei, det ser nå ut som om det er en stund til...

:babyjente:

Skrevet

Er sikkert nummer 200 som har lest feil men var dørgende sikker på at overskriften var "The Diharrhea Diaries" når jeg så tråden...

Men ja, å leve lenge er kansje ikke ett mål i seg selv men jaggu i meg kunn jeg godt ha tenkt meg å hatt en 2-3-400 år på denne jorden.. Hadde nok fremdeles sittet med følelsen av at livet er kort!

Skrevet

Maria Haukås Mittet sin versjon av "Nordnorsk Julesalme" står på repeat. Flotte, flotte sangen, og flotte, flotte dama.

Skrevet

Er sikkert nummer 200 som har lest feil men var dørgende sikker på at overskriften var "The Diharrhea Diaries" når jeg så tråden...

Det har vel blitt nevnt... :fnise:

Skal jeg ha noe ønske om å leve flere hundre år. må de gjøre noe radikalt med aldringsprossessen først...

Maria Haukås Mittet sin versjon av "Nordnorsk Julesalme" står på repeat. Flotte, flotte sangen, og flotte, flotte dama.

Lurer på om vi sang den i koret den høsten jeg var nordpå :klo: Har ikke hørt hennes versjon.

Skrevet

Hun synger sammen med Oslo Gospel Choir. Juleplate som kom ut i år.

Skrevet

Jeg vet. I år er første gang på 5-6 år at jeg ikker på julekonserten deres -de ble for like. Samme sangene og samme tekstene med de samme solistene hvert år...

Skrevet

Aldri vært på julekonserten deres, jeg. Aldri vært på julekonsert, når jeg tenker meg om, med mindre jeg skal telle med de jeg har spilt eller synget i selv (og det blir jo litt ufint).

Så at tenoren som brant halsen skulle ha konsert sammen med et par lokale sangere i kirka i gruvebyen jeg var på besøk til i helga som var, men ikke da jeg var der. Typisk nok.

Skrevet

Det er fortsatt ledige billetter til konserten hans neste onsdag -jeg vet om flere som skal dit ;)

Skrevet

nja, jeg er jo ikke sånn veldig groupie, da, men hadde vært artig å se han i kirken på fjellet. ;)

Skrevet

Så at tenoren som brant halsen skulle ha konsert sammen med et par lokale sangere i kirka i gruvebyen jeg var på besøk til i helga som var, men ikke da jeg var der.

Er det dette som betegnes som å snakke i gåter? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...