Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har sikkert begynt å åpne kinder-adventskalenderen sin, og er høy på sukker. Ser ut omtrent som lille nevø gjør etter å ha spist for mye lørdagsgodt... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Ellers så er han rusa på Jesus.
Skrevet

Ivo Caprino-inspirert? :klo:

Skrevet

Selv blir jeg heller høy på

Ukjent (hvertfall for meg) nynorsk tekst - alltid spennende å se hvordan en ny oversettelse, selv om den egentlig er ganske så tro mot originalen, kan gi nye perspektiver på en kjent tekst. I tillegg til at han synger så jeg glemmer å puste, da...

Skrevet

I dag skulle jeg endelig tidlig hjem, det har vært mye farting og sene kvelder denne uka. Javisst ja... Men det er jo kjekt at nsb varsler om togstans på facebook og twitter, så jeg kan sitte på jobb en time ekstra i stedet for å stå og kope på stasjonen :jepp:

Skrevet

Har tent adventskransen, laget adventsappelsin og kost meg med te, boller og Skomakergata :hjerte:

Skrevet

Har tent adventskransen, laget adventsappelsin og kost meg med te, boller og Skomakergata :hjerte:

Høres herlig ut.

Jeg har omtrent nettopp kommet hjem fra strikkeklubb, men har fått fikset te og mat.

Skrevet

På tide å blåse ut adventslysene og tven (ånden som slår av...) og få den berømmlige omfangsrike kroppsdelen i bevegelse. Søster og Lille Ville skal feires i dag, så jeg må lokalisere og pakke inn gaver og finne et mer passende antrekk enn nattskjorte. Men det er en drøy time til jeg skal gå, så jeg har goood tid...

Spennende planer ble lagt i går -ny teatertur til Helsinki :strix: Fine byen :hjerte:

Skrevet

God tur til søster og lille Ville.

Og jeg liker spennende planlegging. Skal fikse litt mer planlegging på onsdag tenker jeg.

Skrevet

Mandag :Gjesp:

Opera i kveld :hoppe:

Sulten *lete etter banan i kaoset på pulten*

Kuldegrader :fryser: *håper på :sno: *

Skrevet

Jeg synes jo det grenser til villedende markedsføring når tv2 lanserer et nytt show med tittelen "The Voice - Norges beste stemme". Jeg så selvfølgelig -optimist som jeg er -umiddelbart for meg en musikk/konsertprogramserie med ordentlige sangere og høy åndenød-faktor (og kunne hjulpet tv2 med research om nødvendig :engel: ). Hva det egentlig er? Et nytt Idol-konsept. But of course :murvegg:

Skrevet

Jeg synes jo det grenser til villedende markedsføring når tv2 lanserer et nytt show med tittelen "The Voice - Norges beste stemme". Jeg så selvfølgelig -optimist som jeg er -umiddelbart for meg en musikk/konsertprogramserie med ordentlige sangere og høy åndenød-faktor (og kunne hjulpet tv2 med research om nødvendig :engel: ). Hva det egentlig er? Et nytt Idol-konsept. But of course :murvegg:

Åffkårs!

Ikke verdt å legge forhåpningene for høyt her serru...

Vi snakker Idol, men de påstår visstnok at utseendet ikke betyr noe her, det er STEMMEN som skal avgjøre. Jau...

Skrevet

Forhåpningene ble ikke bare lagt lavt, de gikk under jorden... Tror nok jeg har bedre ting å bruke tiden min på -vaske badet eller noe sånt. Så kan jeg heller sette på en cd med en faktisk bra stemme i bakgrunnen.

Skrevet

Takk for nuppefjerner-tips!

Den er genial! :nigo:

Skrevet

Ikke sant? :jepp: Definitiv et av de bedre kan-jo-være-kjekt-å-ha-impulskjøp-kuppene mine. Det skal jo innrømmes at det finnes et og annet bomkjøpt også i den kategorien... :fnise:

Skrevet

Ja, det er det flere som har! :ler:

Men nuppisen var suveren! To silkeputer og to gensere ble som nye i dag! :biggrin:

Skrevet (endret)

Ja, ja, så ler man litt høyt, da. Men trenger halve operaorkesteret se opp og le bare fordi enkelte på første rad lar seg underholde...? :sjenert:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...