Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du sjekket for meg, fineste Daria!

Skrevet

Søster og Lille Ville har vært her og kost marsvin og drukket te og spist julekaker og nøtter, vi har lest hele Emil-boka og diskutert størrelsen på senga mi -skal den gi plass til overnattende gjester? :fnise:

Skrevet

Uff, det fallet til Tom Hilde var skummelt. Håper det ikke var så ille som det så ut.

Trippel østerrisk -what else is new :filer: Men de er jo så søte at det nesten er greit :fnise:

Skrevet

Så flott sagt av Aksel Hennie på Senkveld, om sorgen etter broren:

Jeg trenger ikke brenne lys. Broren min brenner i meg hele tiden.

Skrevet

Fallet til Tom Hilde var faktisk enda verre enn det så ut til -brudd i en ryggvirvel. Stakkar, for en avslutning på året.

Skrevet

Så det på nyhetene nå. Ikke bra, men heldigvis bedre enn det kunne vært....

Skrevet

Jepp, det var visst ikke nerveskader -det er jo positivt. Så video på nrk med tappert smilende Hilde og beveget landslagssjef. Jeg synes jo det er vondt å se -for laget og apparatet rundt der nede må det jo være skikkelig fælt.

Skrevet

Så flott sagt av Aksel Hennie på Senkveld, om sorgen etter broren:Jeg trenger ikke brenne lys. Broren min brenner i meg hele tiden.

:hjerte:

Skrevet

Uff! Sånne fall er ikke moro i det hele tatt. :(

Men Hilde kommer nok tilbake i bakken. Så lenge det ikke er nerveskader, så stoppes nok ikke den gutten av fall og brudd i ryggen...

Skrevet

Godt nytt år! :) Sitter i nattøy og ser hoppkvaliken -har ikke planer om å gjøre noe som helst i dag før det er på tide å jåle seg opp. Gjøre meg ferdig med den store surferunden før jeg lakker neglene er sikkert lurt...

Skrevet

Godt Nyttår!

Ha en fantastisk kveld i operaen! :smilbla:

Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke til tiaraen :sur: (ja, jeg prøvde :fnise:) Jeg har fortsatt hår som en 5-åring på prinsessefest da, med glitter og sommerfuglspenner og tupering :ler:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...