Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Daria skrev (Akkurat nå):

Du har selvfølgelig aldri minnet henne på den episoden i ettertid...?

Bare et paaaaaar ganger. "Nei, du trenger slett ikke holde middagen varm når jeg skal ut og spise lunch med venninne...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forbereder meg til den mørke, kalde årstiden og har i dag bestilt fem bøker, fire pakker te og to par solide sko :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha egen resirkuleringspose? Avansert...

Man skal jo ikke laste mat, men jeg vurderer å gjøre et unntak for søtpotet-chipsen jeg kjøpte fordi jeg tenkte at det var sunnere enn vanlig potetgull. Jeg glemte regelen om at alternativ sunn snacks ikke smaker godt... :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

Jeg har sovet så dårlig etter at jeg kom hjem, kroppen trenger vel litt tid og rutiner for å komme i gjenge igjen. Det går unektelig en del ut over dagsform og energi, men jeg satser på at jeg kommer meg i operaen i kveld. Til uka er det fysiotimer som vanlig, i tillegg til både tannlege og lege, mens psykologen skal på seminar og bli klokere (antar jeg. Eller skravle med kollegaer og drikke kaffe - det skal jo ikke stikkes under stol at ikke alt man er på av sånne ting er like nyttig, jeg antar at det ikke bare gjelder mitt fagfelt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært effektiv - hverfall før lunsj... Først psykofysio, så ærend i tre butikker (honning til brie, papir til skriver og tights til trening, samt te til Skravla). Så kom jeg hjem, laget te og fordypet meg i tre bøker, og lot meg ikke overraske av at Platekompaniet varsler at en av mine bestilte fra lørdag ikke kan bestilles. Jeg har prøvd å bestille den uten hell før, både hos dem og hos Bokklubben, men så lenge den fortsatt står som tilgjengelig vil jeg jo fortsette å prøve... Jeg forventer egentlig samme beskjed om en av de andre - det var jo en grunn til at jeg bestilte fem i stedet for min vanlige trippel :ler: 

Det ble opera i går - rykende fersk og nyskrevet med overraskende mye humor og banning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet fram en gammel opptakskassett igjen og sånt får jo fort følger... Her av det litt overraskende slaget - det var nytt for meg at Robbie Williams har gjort en versjon av Pet Shop Boys' mest pompøse låt. Den avslutningen er jo mektig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke på hvilken side takknemligheten burde være størst - Idolseier vs Norgesgjennombrudd, men Kurt Nilsen og Saybia må jo sies å ha vært bra for hverandre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen planlagt årets julekalendre da? 😅

Jeg som er sminkegal har kikket gjennom en haug videoer fra Margareta Graas uten å fristes, og fjorårets Bulow gjorde meg både sur/forbanna og nesten på GRÅTEN når banansmaken dukket opp. Og det var ikke den verste!

Så jeg skal lage min egen 😎 

But first: HALLOWEEN 🎃🎃🎃🎃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perch's melder at tekalenderen min er underveis, jeg må gjøre litt research på hvilken sjokoladevariant jeg skal ha i år. Det er jo ikke det at Pascal ikke frister, men det får være grenser for hvor ekstravagant man skal være. Dessuten har jeg bestilt meg julebok som strengt tatt også er en julekalender, så det er mulig jeg får klare meg med billigsjokolade fra Rema i år (særlig... :fnise: ). Men seriøst - bananlakris? Altså, jeg liker banan og jeg liker lakris, men jeg er ikke overbevist om at de to burde møtes,,, Egentlig er jeg nokså purist når det gjelder lakris - den trenger ikke andre smakstilsetninger enn salt. Gi meg en pose salmiakklakris fra Panda (fast taxfree-shopping) og jeg er lykkelig.

Halloween driver jeg ikke med, mvh barnløs surtant :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke barn for å lese skumle bøker, kle seg som en heks og drikke te fra kopp formet som heksegryte 😅😂🎃 

Men asså….de billigkalendrene er gode! Bortsett fra at de i år sikkert koster 99 fremfor 20 kr, og da er de ikke SÅ gode lengre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (1 time siden):

Har noen planlagt årets julekalendre da? 😅

Jeg som er sminkegal har kikket gjennom en haug videoer fra Margareta Graas uten å fristes, og fjorårets Bulow gjorde meg både sur/forbanna og nesten på GRÅTEN når banansmaken dukket opp. Og det var ikke den verste!

Så jeg skal lage min egen 😎 

But first: HALLOWEEN 🎃🎃🎃🎃

Her er det garnkalender og bytte-med-strikkevenninne-kalender.  Så kan det jo være at behovet for te-kalender, sjokoladekalender, kaffekalender eller annen moro dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (18 minutter siden):

Her er det garnkalender og bytte-med-strikkevenninne-kalender.  Så kan det jo være at behovet for te-kalender, sjokoladekalender, kaffekalender eller annen moro dukker opp. 

Kaffekalender ja!

Kaffebrenneriet tror jeg hadde en ifjor 😎🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DundreMilfin skrev (19 minutter siden):

Kaffekalender ja!

Kaffebrenneriet tror jeg hadde en ifjor 😎🥰

Jeg har brukt å kjøpe den til nespresso. Bruker nespresso til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (1 time siden):

Man trenger ikke barn for å lese skumle bøker, kle seg som en heks og drikke te fra kopp formet som heksegryte 😅😂🎃 

Men asså….de billigkalendrene er gode! Bortsett fra at de i år sikkert koster 99 fremfor 20 kr, og da er de ikke SÅ gode lengre 😅

Alt er relativt - billig sjokolade er best når den faktisk er billig :ler: 

Jeg var et såpass lettskremt barn at skumle bøker, spøkelseshistorier og skrekkfilmer aldri har appellert til meg. Den skumleste boka jeg har lest de siste årene er fortsatt selvbiografien til Margareth Thatcher... :redd: 

Skravla skrev (1 time siden):

Her er det garnkalender og bytte-med-strikkevenninne-kalender.  Så kan det jo være at behovet for te-kalender, sjokoladekalender, kaffekalender eller annen moro dukker opp. 

Pussig hvor plutselig og spontant sånne behov kan oppstå... Jeg fikk noen vage minner om å ha sett Toblerone-kalender hos Normal i fjor, og fikk umiddelbart et behov for å ta turen innom en dag (muligens kombinert med et besøk hos Gudrun Sjöden for å forsikre meg om at årets ullkåpe ikke er noe for meg...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (27 minutter siden):

 

Pussig hvor plutselig og spontant sånne behov kan oppstå... Jeg fikk noen vage minner om å ha sett Toblerone-kalender hos Normal i fjor, og fikk umiddelbart et behov for å ta turen innom en dag (muligens kombinert med et besøk hos Gudrun Sjöden for å forsikre meg om at årets ullkåpe ikke er noe for meg...).

Toblis-kalender.... Noterer tur til normal 🤤

 

Spent på om kåpen er for deg. Jeg vurderte den men likte ikke kragen så godt..... Tror ikke jeg skal prøve den.... Sånn i tilfelle den passet fint... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kåpa i sort kunne vært noe for meg faktisk om det ikke var for kragegreia.

Den i petrol roper navnet ditt. Kjøp!

Endret av DundreMilfin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...