Daria Skrevet 5. august 2021 Forfatter #29621 Skrevet 5. august 2021 -Vrir menn seg mer støyende i sine graver? Hans Olav Brenner spekulerer i hvorfor mannlige forfattere dominerer historiske kåringer
Daria Skrevet 5. august 2021 Forfatter #29622 Skrevet 5. august 2021 Ramlet på litt 90-tallsnostagi igjen - det er så fort gjort...
Daria Skrevet 5. august 2021 Forfatter #29623 Skrevet 5. august 2021 Bare å høre denne sender meg rett tilbake til jenterommet hvor jeg satt ved mitt hvite og blå ikea-skrivebord med veggene dekket av Topp-plakater og Radio Oslofjord strømmet fra kassettspilleren hvor opptakskassetten til enhver tid sto klar...
Daria Skrevet 5. august 2021 Forfatter #29624 Skrevet 5. august 2021 Michael Learns to Rock var jo store en stund - jeg har fortsatt en Greatest hits i hylla. Men det er jo vanskelig å overhøre at de var danske...
Daria Skrevet 5. august 2021 Forfatter #29625 Skrevet 5. august 2021 Fra en vuggesang til en annen - det nærmer seg jo snart leggetid... Egentlig Tre små kinesere, men den gjorde seg i mannskorversjon også.
Daria Skrevet 6. august 2021 Forfatter #29626 Skrevet 6. august 2021 Så... noen retweetet dette inn i feeden min og jeg føler at det er noe flere burde få se. Jeg skal ikke beskylde moder natur for å ha vært på fylla, men man lurer jo...
Daria Skrevet 6. august 2021 Forfatter #29627 Skrevet 6. august 2021 Yr varslet den siste tørre og solfylte dagen på en stund, så jeg tenke det var tid for å teste formen på en utflukt til bruktbutikken jeg ikke har besøkt siden sist høst. Så snart den uventede morgenskuren var over la jeg ut på tur, forserte Slottsparken og fant en tørr benk hos Richard Nordraak hvor jeg kunne sitte i sola med min medbragte bok. Buktikkbesøket ble resultatløst (en del av bøkene i engelskhylla har stått der siden sist jeg var innom), men det var åpenbart da jeg kom ut at dagen ikke ville forbli regnløs så mye lenger. Jeg fikk akkurat reddet meg inn på Kaffebrenneriet og kjøpt en muffin og en chai latte (note to self: gå for vanlig te neste gang) av en ung man med Robert Johansson-mustasje før det braket løs med både lyn og torden og et skikkelig skybrudd - det kom noen millimeter den neste halvtimen...
Daria Skrevet 6. august 2021 Forfatter #29628 Skrevet 6. august 2021 To minutter igjen av håndball-semifinalen, Russland leder med ett mål. -Dette er det ingen som har godt av!, konstaterer kommentatoren, som ikke er den eneste med høy puls...
Daria Skrevet 6. august 2021 Forfatter #29629 Skrevet 6. august 2021 Så nært, men akk - ett lusent lite mål...
Daria Skrevet 6. august 2021 Forfatter #29630 Skrevet 6. august 2021 ...og akkurat det samme sukkes det nå over hele Sverige, etter at damelaget i fotball tapte finalen på straffer mot Canada...
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29631 Skrevet 7. august 2021 Østeuropeisk estetikk er noe for seg... Den ukrainske RS-gymnasten har like tung og hard og mørk sminke som Oksana Baijul hadde under kunstløpskonkurransen på Lillehammer i '94, og det ser fortsatt like feil, aldrende og utdatert ut...
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29632 Skrevet 7. august 2021 Selvfølgelig er både drakt og bånd i svart og gult når programmusikken er Humlens flukt (Men hun er også ukrainer og har den samme sminken...). 🐝
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29633 Skrevet 7. august 2021 Jeg syntes stupekommentatoren snakket om Karl Johan og trodde det var en svenske i aksjon - det var kineseren Cao Yuan. Same, same...
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29634 Skrevet 7. august 2021 Gull til Jakob Ingebrigtsen! Jeg hadde ikke helt tro på det, men jeg lever godt med å ta feil Olympisk rekord også, bare for sikkerhets skyld... Men fire norske gull i sommer-OL er jo heftig, det må da være en stund siden sist?
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29635 Skrevet 7. august 2021 Den tsjekkiske spydkasteren har en hvit og en svart sko *fortsetter å melde om alle de viktige OL-nyhetene* Spydfinalen ledes for øvrig av en inder, det vil være en skrell av dimensjoner...
Daria Skrevet 7. august 2021 Forfatter #29636 Skrevet 7. august 2021 Stopp pressen! Jeg skal til frisøren! Med unntak av et spontanbesøk hos Cutters for et par år siden har ikke det skjedd siden... siden... siden Ålesund brant eller der omkring...
Daria Skrevet 8. august 2021 Forfatter #29637 Skrevet 8. august 2021 Dagens husmor-oppdagelse: Fryser du kokt skinke (sommerskinke og den slags), blir den så salt at det er på grensen til uspiselig. *spiser pasta med ost*
Roadrunner Skrevet 8. august 2021 #29638 Skrevet 8. august 2021 Daria skrev (9 minutter siden): Dagens husmor-oppdagelse: Fryser du kokt skinke (sommerskinke og den slags), blir den så salt at det er på grensen til uspiselig. *spiser pasta med ost* Oooops! Har ikke testet selv, men mener mams har hatt slikt i fryseren med hell? Skal ikke uttale meg i grunn…. *på tynn is*
Daria Skrevet 8. august 2021 Forfatter #29639 Skrevet 8. august 2021 Mulig din mor er en bedre husmor og kan flere triks enn meg
Roadrunner Skrevet 8. august 2021 #29640 Skrevet 8. august 2021 Daria skrev (2 minutter siden): Mulig din mor er en bedre husmor og kan flere triks enn meg Tviler på at det er spesialtriks involvert…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå