Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg har forvillet meg inn i et par tråder på samlivsforumet, og er igjen lykkelig over min single og barnfrie tilværelse. Drt hender jo man lurer på hvorfor noen vil seg selv så vondt...

Regn ute, te, kjeks og selvtilfredshet inne - jeg har både vært ute og handlet og gjort unna dagens treningsøkt. Neste uke er fysio tilbake, det blir godt. Eller, altså - godt er kanskje ikke ordet, så pervers har jeg ennå ikke blitt :fnise: Men det at det skjer noe, et hint av rutine og følelsen av at jeg gjør noe konkret og konstruktivt - det er ganske deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (56 minutter siden):

Jeg har forvillet meg inn i et par tråder på samlivsforumet, og er igjen lykkelig over min single og barnfrie tilværelse. Drt hender jo man lurer på hvorfor noen vil seg selv så vondt...

Det forumet er til tider en velsignelse for enslige... Grei påminnelse om at livet som singel slett ikke er så ille alt i alt. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samliv, barn & familie, kjæredyr - KG er full av påminnelser om at jeg stort sett har det ganske bra :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

Samliv, barn & familie, kjæredyr - KG er full av påminnelser om at jeg stort sett har det ganske bra :ler: 

10 minutters lesing her inne er nok til å vite at livet mitt er ganske kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra jobb. Fleks-kontoen har lagt på seg over 4 timer hittil etter ferien. Satser på hektisk denne uken og roligere neste uke (sa hun optimistisk). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 minutter siden):

Hope springs eternal... :ler: 

Oh yeah...... Men selv med lang dag så kom jeg meg gjennom masse i dag da. Bare synd at det ikke en gang var halvparten av det som lå til meg. Men sånn er det etter ferie så man går jo ikke uforberedt inn i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ikke bare hører jeg at det buldrer, jeg så lyset også... Jeg vil jo ikke ha tordenvær, sånn egentlig, men det hadde jo vært kjekt med litt mindre klam og fuktig luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har man jo sunget på Skansen... *satser på at naboene er på ferie og skrur opp volumet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter snapene jeg fikk fra @Roadrunnerå dømme henger det litt igjen på deres trakter fortsatt...

Arvingarna - boyband møter dansband møter middelalder :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Etter snapene jeg fikk fra @Roadrunnerå dømme henger det litt igjen på deres trakter fortsatt...

Tak er egentlig en veldig fin oppfinnelse :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal man først bevege seg utendørs i sånt vær, kan regntøy også være å anbefale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (23 timer siden):

Siden jeg var så godt i gang, skrev jeg samtidig til avsender av lørdagens altfor store pakke (med illustrerende bilder) og antydet både et og annet om miljøhensyn og fordelene ved å kunne anta et visst samsvar mellom bestilt vare og størrelse på pakken den kommer i. Så gjenstår det å se om det er noe vettuge svar å få...

Beskjed skulle sendes til lageret, men I dette tilfellet kan det være at de kun hadde denne størrelsen tilgjengelig ved utsendelse av pakker. Er ikke det i så fall bare et tegn på manglende logistikk og dårlig planlegging? Jeg har en søster som driver nettbutikk i liten skala og har sett hennes utvalg av esker og konvolutter - at en mange ganger større leverandør har det samme er vel ikke så mye å forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (9 minutter siden):

Skal man først bevege seg utendørs i sånt vær, kan regntøy også være å anbefale...

I denne klamme varmen? :daane: Da blir jeg jo bare like våt, men innenfra... En luftig poncho hadde kanskje fungert, men litt... ehh... mye... sommerregn har ikke skadet :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...