Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27361 Skrevet 13. januar 2021 Multi skrev (15 minutter siden): Så gode nyheter! Håper foten oppfører seg bedre snart! Satser på det. Det gjelder visst bare å bruke den alt jeg orker - det er ingen fysisk skade, "bare" litt feilkoblinger som skal rettes opp. Roadrunner skrev (12 minutter siden): Godt du har en viss erfaring med tålmodighet fra før... Ikke sant? Tilsiget i brønnen kan tørke ut til tider, men det underliggende reservoaret er ganske godt vedlikeholdt. Jeg måtte jo bare le da fysio på sykehuset begynte å snakke om korte turer og den slags - been there, kjenner alle de lokale rutene og strategisk plasserte benkene
Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27362 Skrevet 13. januar 2021 Daria skrev (8 timer siden): 13.01: To lest, ingen kjøpt. Man skulle jo tro at halvannen uke primært tilbragt i relativt horisontal stilling skulle gitt større utslag på lesestatistikken, men hodet og konsentrasjonsevnen har ikke hengt helt med. Tommy Körbergs memoarer viste seg å være passe krevende, underholdende og bitchy. Her slipper legges ingen fingre imellom, hverken nåt det gjelder seg selv eller andre. 13.01: To lest, to kjøpt. Det lå visst et par bøker i postkassa... En bibliomemoir fra en forfatter jeg allerede har gode erfaringer med i den genren og en liten veskevennlig flis med to essays om hhv Venezia og Roma. Litt vinter-reising...
Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27364 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Her vil ordspillene få bein å gå på i lange tider... Det pep inn sms om svar på dagens korona-test. Jeg vil vel anta om at den hadde vært positiv ville jeg visst det nå... Endret 13. januar 2021 av Daria
Roadrunner Skrevet 13. januar 2021 #27365 Skrevet 13. januar 2021 Du får prøve å holde tunga beint i munnen
Cata Skrevet 13. januar 2021 #27367 Skrevet 13. januar 2021 Daria skrev (3 timer siden): been there, "bein there? "
Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27368 Skrevet 13. januar 2021 Nå begynner det å bli såpass bløtt her at man snart må sette sjøbein...
Roadrunner Skrevet 13. januar 2021 #27369 Skrevet 13. januar 2021 Mulig det vil hjelpe med ei gangbro?
Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27371 Skrevet 13. januar 2021 Roadrunner skrev (10 minutter siden): Mulig det vil hjelpe med ei gangbro? Gå inte förbi - gå heller over?
Daria Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #27372 Skrevet 13. januar 2021 Fant journalene mine på helsenorge da jeg sjekket koronatesten (at jeg var sikker på at den var negativ betyr jo ikke at jeg kan la være å se etter) og måtte jo sjekke. Tåen jeg skadet da jeg falt på badet første dagen hadde fått et eget notat - med en kommentar om at pasienten hadde fått tilbud om forflytningshjelpemidler og motsatt seg dette både før og etter fallet. Jeg følte meg plutselig litt vanskelig... (men jeg ble mer forsiktig etterpå, det skjedde ikke igjen)
Daria Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #27373 Skrevet 14. januar 2021 Sengen min er faktisk veldig god - satser på å tilbringe nettene i den framover... Jeg kom meg i seng rundt midnatt og sovnet raskt, var oppe et nødvendig ærend på morgenkvisten og plutselig var klokka 10. I mellomtiden rakk jeg å drømme at jeg var på jobben hvor en gjeng elever øvde inn et nummer fra Evita - på nynorsk - under ledelse av en samfunnsfagslærer...
Daria Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #27374 Skrevet 14. januar 2021 Jeg har installert og tatt i bruk skriveren jeg fikk til jul, og fikk ganske fort denne som bakgrunnsmusikk i hodet, selv om det ikke akkurat var nettilgangen jeg slet med. Men det kan jo ikke være så lett for mange - det følger ikke med noen bruksanvisning lenger, bare en nettside du må logge deg på, og du skal lete litt der for å finne ut av ting i det øyeblikket ikke alt går som det skal. Jeg er ikke veldig dreven på sånt, men helt grønn på it er jeg tross alt ikke, og jeg var ganske frustrert en stund...
Skravla Skrevet 14. januar 2021 #27375 Skrevet 14. januar 2021 Det minner om et par getbox-bytter siden. Jeg får tilsendt en epost med link til en internettvideo for å koble opp ny boks, samtidig får jeg sms om at internett på gammel boks er fjernet og flyttet til ny boks...... Ja da, godt man hadde mobildata utenom.
Cata Skrevet 14. januar 2021 #27376 Skrevet 14. januar 2021 "Nettet mitt er nede og jeg klarer ikke finne feilen." "Har du sjekket FAQ på websiden vår?"
Daria Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #27377 Skrevet 14. januar 2021 Man kan jo bli sprø av mindre... Jeg tror jeg brukte 15 min på å få på plass blekk-kassettene - det var visst nemlig så åpenbart hvordan de skulle settes inn at tegningen som viste retning og vinkel var så liten at det knapt hadde vært mulig å lese den selv om den hadde stått et sted den faktisk var synlig.
Daria Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #27378 Skrevet 14. januar 2021 Cata skrev (1 minutt siden): "Nettet mitt er nede og jeg klarer ikke finne feilen." "Har du sjekket FAQ på websiden vår?" Høsten 2000. Jeg, nybakt student og nettopp flyttet hjemmefra, går inn i Telenors butikk (mens de fortsatt hadde en sånn). -Hei, jeg skulle ha opprettet et abonnement på fasttelefon. -Da er det enkleste å bare ringe dette nummeret... Jeg bare så oppgitt på ham til han innså problemet... (Joda, jeg hadde mobil, men det var fortsatte ingen selvfølge da).
Cata Skrevet 14. januar 2021 #27379 Skrevet 14. januar 2021 Klok av skade så bestilte jeg "breiband" med montør... Hadde vel for så vidt ikke annet valg siden jeg må over på trådløst, men ganske betryggende å slippe å fikle med tilpasninger selv denne gangen. Regner med de får det til å virke innomhus også - fram til PC i det minste. Skal dog bli en del ukvemsord før jeg får logget på TV'n tenker jeg.
Daria Skrevet 14. januar 2021 Forfatter #27380 Skrevet 14. januar 2021 Jeg hadde bredbåndsmontør i en ny leilighet - huset var nettopp ombygd fra kontorer til boliger. Han fant ikke nettet i veggen og fulgte kabelen ned i kjelleren - hvor den endte i en stor vase som ikke var koblet til noe som helst. Et sted underveis i ombyggingen hadde noen glemt å fullføre det de holdt på med...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå