Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg mutet ham, så jeg det skal jeg ikke uttale meg om - men hun levde ikke helt opp til forventningene. Synes hun la den for høyt (men det er jo en sang som kler orkester...), og Tuva Syvertsen gjør noe av det samme. 

Jeg synes også Tuva synger den litt tregt? Mener den går litt fortere i original, men det kan være at det blir feil pga at den er lagt såpass høyt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble litt feil sånn generelt... *skrudde av*

Skrevet

Jeg digger at den ene fløytisten har fått seg en beundrer...... Kikker innom chatten av og til og det er en beundrer der ute. 

En fordel med disse digitale konsertene har jo vært muligheten til å nå publikum utenfor Oslo og Norge. 

Ja, slo også av Tuva.... det ble for vanskelig å høre på. Det er ikke alltid man skal gjøre kjente sanger til sine egne.... 

Skrevet

The flute guy :fnise: De har jo fått en del internasjonal omtale på denne serien - mye ros og gode anmeldelser.

Det er en egen kunst å lage gode coverversjoner, det kan fort gå galt. I musikalverden er det jo en trend nå med såkalte jukebox-musikaler, hvor man lager musikaler rundt en artists låter. Veldig mye av det jeg har hørt (takk til min kjære musikal-radio) er mest av alt et bevist på at originalen er best, uansett hvor gode både sangen, sangeren og arrangementet er.

Skrevet

Det aller beste med denne er damen i publikum som på 1.40 roper et svært samtykkende og forståelsesfullt Oh yes! :fnise: 

Skrevet

I formiddag har jeg toget rundt Canada, USA og Nord-Korea - på en benk i Dronningparken med en bok i hendene. Mesteparten av sommerens reising vil nok ta den formen, men til gjengjeld kan jeg reise langt og variert, billig, behagelig og trygt... :ac: 

Skrevet

Høres deilig ut. 

Her har jeg sittet foran pc hele dagen. En liten matpause og en pause for å stikke ned i boden etter viften min..... ellers bare jobb 

Nå er middag fortært og jeg har landet i sofaen med strikketøy. 

Skrevet

Kvelden for kvelden (-Vi har rett og slett stjålet navnet fra nrk...) på Eurosport - i morgen er det endelig eliteseriestart :ball: 

-Du er jo veldig bolleglad..., sa programlederen til sin reporter, og han trengte et øyeblikk før han klarte å svare på den...

Skrevet
17 minutter siden, Daria skrev:

Kvelden for kvelden (-Vi har rett og slett stjålet navnet fra nrk...) på Eurosport - i morgen er det endelig eliteseriestart :ball: 

-Du er jo veldig bolleglad..., sa programlederen til sin reporter, og han trengte et øyeblikk før han klarte å svare på den...

Får du det med deg? Vi har noen planer... 

Skrevet

Tidlig kampstart, sene planer - dette går fint :nigo: Dessuten er jo gleden med serien at den varer lenge - det kommer flere kamper...

Skrevet

Kjetil Rekdal er virkelig fullstendig blottet for humor og selvironi. Jeg kommer til å slite hvis ikke get og tv2 kommer til enighet snart - jeg trenger tv2s fotballsendinger, de har mye bedre eksperter.

Skrevet (endret)

Kjære facebook. dette har vi snakket om før. Disse algoritmene dine, som gjør at du tror du vet hva jeg vil ha - det er ikke bare det at du har gode intensjoner som kommer feil ut, men du har virkelig ikke peiling overhodet. Det er som om du ikke kjenner meg i det hele tatt. At du en gang prøvde å sende meg på samlivskurs for gifte var ille nok, det begravelsesbyrået da jeg var syk var direkte upassende, men Jenny Jensen-konsert? Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet (og dypt indignert - hva tror du om meg?!)...

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

:ball: :hoppendeglad:

:ironi:(<-minner igjen om at dette er et RBK-flagg...)

Skrevet

Det skyer over og buldrer i det fjerne - det er faktisk ikke lov når jeg skal på utendørs forestilling senere i kveld... :regler: 

Skrevet

Tror det er dette som kalles væromslag - 8 graders forskjell på en time...

vær.PNG

Skrevet

Strømmen gikk! :overrasket:

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Strømmen gikk! :overrasket:

Oi.... det er jo ikke ofte skjer egentlig. 

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Det skyer over og buldrer i det fjerne - det er faktisk ikke lov når jeg skal på utendørs forestilling senere i kveld... :regler: 

Enig.... men forhåpentligvis gir det seg i løpet av neste time..... 

Skrevet

Trodde først det var tven som tok kvelden, men den var visst ikke alene...

Strømleverandør melder at de jobber med saken, det er jo informativt...

Skrevet

Strømmen er tilbake - og det regner.... :regn: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...