Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

-Det kommer jo ikke til å skje. Jeg er jo en uforbederlig pingle...!

Jeg vet ikke hva de snakket om, men han skal jo ha ros for selvinnsikt. Det er mulig jeg humret litt for meg selv da jeg overhørte denne på butikken :fnise: 

Og apropos overhøre - burde jeg egentlig sende nabovarsel om at allsång-sesongen er i dag? Lotta på Liseberg i dag, Allsång på Skansen i morgen. Noe gauling må påregnes... :romeo: :

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fant ingen passende kjole, så hun draperte et par dynetrekk rundt seg i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 21.55, Daria skrev:

Jeg sikler på ex libris-stempler, i anledning av at jeg har brukt bursdagspenger til å bestille et Persephone-abonnement, og lider valgets kvaler... Art deco-dame? Rognebær? Orkideer? Damen havner under tollgrensen, det taler jo sterkt til hennes fordel...

En dame kommer min vei fra Spania... Det tok en time fra jeg bestilte til jeg fikk bilde med stempelprøve *imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du du slite med å fortrenge snart-ferie-følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk unna det viktigste med dagens shopping. Det er sjelden jeg svir av over 800 000 på en bestilling... :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nyeste tv-dille er BBC-serien Inside the factory, hvor Gregg Wallace i god Vibeke Sæther-stil (men med litt mindre barnevennlig humor) lager "Hvordan blir det laget"-episoder (med innslag av undervisnings-tv) om alt fra dopapir til grønnsaksuppe. I kveldens episode er han i Baileysfabrikken... :skaal:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Daria skrev:

Stockholm :hjerte: Skansen :hjerte: 

Jepp.... litt tårer i øynene fordi drømmen er håpløs i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daria skrev:

Aldri har Stockholmslengselen vært sterkere... :sukk: 💔

Nei, den er tøff i år. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Min nyeste tv-dille er BBC-serien Inside the factory, hvor Gregg Wallace i god Vibeke Sæther-stil (men med litt mindre barnevennlig humor) lager "Hvordan blir det laget"-episoder (med innslag av undervisnings-tv) om alt fra dopapir til grønnsaksuppe. I kveldens episode er han i Baileysfabrikken... :skaal:  

Det er en kul serie. Litt moro når han prøver på ulike ting og får kjeft for ikke å gjøre det bra nok...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Daria skrev:

Men det står aldri på entusiasme og innsatsvilje :ler: 

Ja, og det er jo faktisk spennende å høre/se hvordan ting lages. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Ja, og det er jo faktisk spennende å høre/se hvordan ting lages. 

Lærerikt og underholdende - allmennkringkasternes spesialområde :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...