Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte å følge med på låta til Sondre - det er vel strengt tatt ikke et kvalitetstegn, selv om han synger bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg surfer rundt med mute på og venter på at det skal skje noe finner jeg denne konsert-reklamen på fb:

Sitat

Kritikerroste EVERGREEN – en hyllest til Barbra Streisand, er en vakker, ærlig og inderlig forestilling hvor det svenske stjerneskuddet Malena Tuvung med sitt 4-manns band og tolker en av vår tids største artister. Vi lærer Streisand å kjenne gjennom Malenas egne minner og opplevelser som knytter de to artistene sammen – både gjennom alvor, kjærlighet og humor.

Hvorfor skal jeg ha noen interesse av eller ønske om å "lære å kjenne" en velkjent stjerne gjennom minnene til en fullstendig ukjent artist? :vetikke: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria skrev:

Jeg glemte å følge med på låta til Sondre - det er vel strengt tatt ikke et kvalitetstegn, selv om han synger bra.

Lisas låt synger jeg derimot med på uten å tenke over det, selv om jeg har mesteparten av oppmerksomheten på pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synger også med en gang med på refrenget til Venke Knutson fra 2010 - en sang jeg virkelig ikke ante at jeg husket :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Herved erklæres året MGP-sesong for åpent, og et generelt varsel med varighet til den internasjonale finalen i mai er utstedt for boka. :nordvesta:Kveldens store spenningsmoment er jo hvordan de har tenkt å fylle en sending på nesten halvannen finale med bare fire låter - her kan det ble mye tomprat...

Ikke bare har de fylt tiden - i god MGP-tradisjon er de allerede på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daria skrev:

Bugger :sur:  Men da må det jo bli Lisa som går til finale...

Ikke det, nei... Godt det kommer flere delfinaler og flere muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Hvorfor foreslår stavekontrollen flodhester når jeg skriver elsket...? 🦛

Jeg tror den driver ap(e) med deg...🐒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar for ny runde Maestro - det var jo ganske morsomt sist. Sånn umiddelbart holder jeg også en knapp på programleder Mikkel Niva foran Kåre Magnus Bergh, men det kan jo endre seg... Uansett er det jo litt forfriskende med et kulturunderholdningsprogram som hverken ledes av Bergh eller Brenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over Helen Vikstvedt - mulig ballettdanserne hadde slitt litt etterhvert, men slett ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Toreadoren har det ikke så greit - først spurtet han, så ble han halt... :rulle: Og burde ikke en kvinne i hennes alder ha lært å ikke ha hvit bh under en svart topp med Merkel-utringning...?

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med klapping har jeg tenkt på av og til - enkelte klapper fullstendig i utakt, det må jo være vanskelig for musikerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...