Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen formiddag :Gjesp:  Bittelille julaften - man burde sikkert både her og der, men dagens viktigste plan involverer te og kakefat i Palmehaven.🍵 Handle litt mat må man vel også få gjort; selv om jeg med ett unntak skal spise lunsj og/eller middag andre steder enn hjemme alle dager mellom jul og nyttår tilsier jo tradisjoner at kjøleskapet må overfylles... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje man skulle dra seg opp av sofaen og finne et mer passende antrekk for dagens aktiviteter snart... Vurderer å innvie mitt nye skjørt, så sant jeg finner noe som passer til i min slunkne, underernærte klesskap... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mett* Palmehaven har byens lekreste teservise - når jeg blir stor vil jeg også ha Wedgewood-porselen... Koppen min hadde visst en produksjonsfeil - den ble så fort tom, men heldigvis var kannen romslig... Dessuten matchet skjørtet mitt veggene - ren beregning, selvfølgelig :filer: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politihestene på Karl Johan hadde fått nisseluer, den ene med påsydde reinsdyrhorn. :fnise: Lett vantro amerikansk familie: Is this for real? Did you seen that? The horse had reindeer antlers! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som erfaren fagottkonsertgjenger har jeg jo sett min andel glitrende julekonsertantrekk. Jeg sliter likevel litt med å finne ord for det Carola er iført på svt1 akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kungen taler på drottningens hyllningskonsert, og prins Carl Phillip har det lett avventende ansiktsuttrykket vi alle har når vi er litt redde for at foreldrene våre skal si noe dumt mens andre hører på... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'll be home for Christmas i sørgetempo med filharmoniorkester og operasanger med strrk tysk aksent. Annen konsert, annen kanal, fortsatt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Daria skrev:

Fra boligannonse:

Arkitekttegnet del av tomannsbolig kommer for salg.

Det sies ikke noe om hvem som har tegnet den andre delen...

Var en fin overskrift tidligere i uken også: 

"Mann gikk til angrep på danskebåten" :sjokkert:

Underteksten var: "en slått bevisstløs" (snakk om kraft i slaget om du slår danskebåten bevisstløs!) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fore ikke å snakke om selvtilliten og egoet du har når du går løs på en som er så mye større og sterke enn deg... 🛳️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2018 den 19.43, Daria skrev:

Skomaker Andersen har gått tom for kaffe to ganger på 16 dager. Litt usikker på om det er forbruket eller planleggingsevnen som er det største problemet, men det som virkelig er bekymringsfullt er hvor roverasket han blir hver gang boksen viser seg å være tom. Det er jo nødvendigvis ham selv som har tømt den, senest dagen før...

Nå igjen... *tsk tsk* Godt fru Fransen hadde vært forutseende nok til å ta med en pose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset (hvertfall utvalgte deler av det) er julepyntet. Treet er oppe, krybben er på plass, de vise menn er på vei, lilla lys har blitt røde og jeg er juleren (jeg julepyntes først i morgen...). Nå mat, så julekaker, sjokolade og same procedure...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zappet innom Kvelden før kvelden i den en ukjent ung mann med babyface annonserer at nå har han blitt gammel - han er 22! Google forteller meg at han er en influencer - og det skal han ha, han hadde en ganske umiddelbar innflytelse på mitt behov for å skifte kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er en mann som må drikke seg til mot for å ha sex med en dame som snakker med folk som ikke er der...

Takk til Brita Møystad Engseth for denne stemningsfulle oppsummeringen av Grevinnen og hovmesteren... :fnise:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...