Daria Skrevet 25. oktober 2019 Forfatter #23221 Del Skrevet 25. oktober 2019 Høyst sannsynlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23222 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har tastatur Det gjør straks tng litt enklere... Det jeg derimot ikke har er noen form for musefunksjon - han i butikken sa at det ikke var støtte for mus, men jeg trodde jo det ville være en touchpad av noe slag. Jeg innser at suface-brettet nok hadde en del flere pc-funksjoner enn det et vanlig nettbrett har - hvorvidt dette er noe jeg kan leve uten gjenstår å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23223 Del Skrevet 26. oktober 2019 *finaleklar* Håper på Kim, tror på Biblal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23224 Del Skrevet 26. oktober 2019 Conchita krever jo glitter og flammer... Det har vært en del oppmerksomhet i år rundt Sondres låtvalg og budskapet han ville formidle med det, men det har jo på mange måter vært et budskap og en holdningstagende i Kims opptredener også, det har bare ikke vært så uttalt (men desto mer glitrende...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23225 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg er litt skuffet over at Kim ikke skal kvede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23226 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Barnehagen har talt - det blir uavgjort, ellers kan det jo bli urettferdig... Endret 26. oktober 2019 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23227 Del Skrevet 26. oktober 2019 Whitney Houston, faktisk - den så jeg ikke komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23228 Del Skrevet 26. oktober 2019 -Det så jo ut som om alt kom fra deg! Mannen som tok det å skite glitter til et helt nytt nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. oktober 2019 #23229 Del Skrevet 26. oktober 2019 Og er fikk jeg slått på. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23230 Del Skrevet 26. oktober 2019 Akkurat i tide for avstemningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. oktober 2019 #23231 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jepp. Jeg får se nett-tv i morgen for å få med sangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. oktober 2019 #23232 Del Skrevet 26. oktober 2019 Og jeg som ønsket meg Kim...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23233 Del Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Daria skrev: *finaleklar* Håper på Kim, tror på Biblal... En målløs nordlending, det er vel nesten like sjeldent som en målløs bergenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. oktober 2019 Forfatter #23234 Del Skrevet 26. oktober 2019 For Kim er vel dette på manger måter et vel så godt resultat - med mindre han hadde planer om å ta karrieren i et helt ny retning er det begrenset hvor anvendelig en Stjernekampseier vil være, men samtidig har han blitt kjent for et nytt publikum. Bilal vil nok få mye mer ut av seieren karrieremessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter #23235 Del Skrevet 27. oktober 2019 Full forvirring i heimen når husets to digitale, selvstillende klokker ikke er enige om hva klokka faktisk er... Jeg får jo anta at det er den som ikke lenger er enige med den gamle analoge klokkene som har rett Kroppen er såpass tilpasningsdyktig (og ikke minst vant til litt ujevn døgnrytme), så hvorvidt klokka er kvart på ti eller kvart på elleve på en søndag er ett fett for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2019 #23236 Del Skrevet 27. oktober 2019 Mine ymse klokker er nå enig om at den er 09:58 så jeg tror jeg kan si med sikkerhet at den ikke er kvart på elleve. *hjelper til * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter #23237 Del Skrevet 27. oktober 2019 Telefon og nettbrett og tekst-tv og nyhetskanalene støtter også klokkeradioen i det synet. Get-boksen tviholder likvel på sitt, selv etter to omstarter (og er den eneste klokken som a)jeg ikke vet hvordan jeg skal overstyre manuelt og)det faktisk har betydning for annet enn min tidsoppfattelse at går feil...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter #23238 Del Skrevet 27. oktober 2019 -Kryssfiner gir en egen varme. Samt et noe halvferdig inntrykk... Det ser jo ut som om de ikke har rukket å male ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2019 #23239 Del Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, Daria skrev: -Kryssfiner gir en egen varme. Samt et noe halvferdig inntrykk... Det ser jo ut som om de ikke har rukket å male ennå Enig. Har alltid lurt på denne fascinasjonen enkelte har for kryssfiner. For meg så er det noe "man har under". (Og da snakker vi tapet og/eller maling, -ikke kjole...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter #23240 Del Skrevet 27. oktober 2019 * så straks for meg en kryssfiner-underkjole* Den ville jo gi mye volum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå