Daria Skrevet 21. august 2019 Forfatter #22741 Del Skrevet 21. august 2019 Dagens nostalgi-innslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2019 Forfatter #22742 Del Skrevet 21. august 2019 På 20.8.2019 den 20.04, Daria skrev: 20.08: Åtte lest, ingen kjøpt. 21.08: Ni lest, ingen kjøpt Well-read black girl er en antologi hvor svarte kvinnelige forfattere og skribenter ut fra sine personlige erfaringer skriver om litteraturens betydning for identitetsbygging og hvor viktig det er, ikke minst for barn å ha mulighet til å finne "seg selv" - rase, kjønn, legning, sosiale omstendigheter - representert i bøker. Lest på anbefaling fra en annen skolebibliotekar - nyttig og tankevekkende, og full av tips til videre lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2019 Forfatter #22743 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Stort engasjement i sofaen når svt drar igang en ny sesong av Kulturfrågen Kontrapunkt - og lite er større enn selvtilfredsheten når jeg klarer et spørsmål ingen av lagene kan. Selvfølgelig visste jeg at dette bildet heter Bibliotekaren... Endret 21. august 2019 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2019 Forfatter #22744 Del Skrevet 22. august 2019 Lærere som kommer og trenger bare et minutt til å spørre om noe når det står en hel klasse i kø for å låne bøker... Hva jeg egentlig vil gjøre: Hva jeg faktisk sier: -Nei. Send mail. Jeg ser på det neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. august 2019 #22745 Del Skrevet 22. august 2019 Men... Neste uke? De trengte jo svaret i forigårs! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2019 Forfatter #22746 Del Skrevet 22. august 2019 Det er deres problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2019 Forfatter #22747 Del Skrevet 22. august 2019 For et vær Det kan godt roe seg litt før jeg skal ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. august 2019 #22748 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg sitter også og håper på opplett.... Ser ikke så verst ut på radaren men først om en times tid, så du kan være heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. august 2019 #22749 Del Skrevet 22. august 2019 Ble nesten druknet på jobb i dag. Et avløpsrør klarte ikke ta unna vannmengdene - og vi hadde et elektroskap som sto like ved og som vi fant ut burde få en presenning over seg. Noen måtte ta den fuktige jobben å trekke presenningen over det mest eksponerte hjørnet. "Noen" ble meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2019 Forfatter #22750 Del Skrevet 22. august 2019 8 minutter siden, Skravla skrev: Jeg sitter også og håper på opplett.... Ser ikke så verst ut på radaren men først om en times tid, så du kan være heldig. Nå er det her - be og du skal få... Huske å skifte før jeg går må jeg også - er fortsatt iført skolestat-tskjorte med skolelogo på brystet og Jeg hjelper deg gjerne! på ryggen... 1 minutt siden, Cata skrev: Ble nesten druknet på jobb i dag. Et avløpsrør klarte ikke ta unna vannmengdene - og vi hadde et elektroskap som sto like ved og som vi fant ut burde få en presenning over seg. Noen måtte ta den fuktige jobben å trekke presenningen over det mest eksponerte hjørnet. "Noen" ble meg i dag. Gratulerer, så heldig... 🥇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. august 2019 Forfatter #22751 Del Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, Daria skrev: Nå er det her - be og du skal få... Ikke at det varte så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. august 2019 #22752 Del Skrevet 22. august 2019 8 minutter siden, Daria skrev: Gratulerer, så heldig... 🥇 Muligens slipper man å dusje i kveld... Mission accomplished. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2019 Forfatter #22753 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) På 21.8.2019 den 20.31, Daria skrev: 21.08: Ni lest, ingen kjøpt Well-read black girl er en antologi hvor svarte kvinnelige forfattere og skribenter ut fra sine personlige erfaringer skriver om litteraturens betydning for identitetsbygging og hvor viktig det er, ikke minst for barn å ha mulighet til å finne "seg selv" - rase, kjønn, legning, sosiale omstendigheter - representert i bøker. Lest på anbefaling fra en annen skolebibliotekar - nyttig og tankevekkende, og full av tips til videre lesing. 22.08: Ti lest, ingen kjøpt. Ren sommer er en diktantologi i et kjekt lite veskeformat. Derfor ble den liggende halvlest i en sommerveske i hele vinter og gjenoppdaget i sommer - og lest ferdig nå. Utvalget er av litt varierende kvalitet (og med en nokså vid definisjon av hva som er et sommerdikt), men med noen virkelige perler innimellom. Endret 23. august 2019 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2019 Forfatter #22754 Del Skrevet 23. august 2019 Den tonen Gary setter på 2:57 - 25 år senere er jeg fortsatt imponert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2019 Forfatter #22755 Del Skrevet 24. august 2019 Nasty eller wonderful? Når det kommer fra Trump ville jeg foretrukket det første - det er jo praktisk talt en kompliment... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2019 Forfatter #22756 Del Skrevet 24. august 2019 Pai til dagens familiesamling er i ovnen og jeg er nydusjet - og ligger en halvtimes tid foran skjema. *godt fornøyd med meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2019 Forfatter #22757 Del Skrevet 24. august 2019 Tilbake i sofaen for kvelden - fotball og Stjernekamp, te og sjokolade er hovedplanen. Biplanen er den haugen med klær som dekker deler av senga og som burde forflyttes inn i skapet på et tidspunkt før leggetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. august 2019 #22758 Del Skrevet 24. august 2019 Investigation Discovery og en flaske cola er min plan. Og så pakke litt mer før ferien. Når man både skal telte, skal på fjelltur og skal på ridetur + litt byferie så er det utrolig mye rart som må med i bagasjen. (Har både hus og båt og seng i bagasjerommet faktisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2019 Forfatter #22759 Del Skrevet 24. august 2019 Da snakker vi stor bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2019 Forfatter #22760 Del Skrevet 24. august 2019 Hvor mange sanger tar det før Mona griner i år....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå