Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkato og mumlete - jeg var ikke så imponert, men det skal jo litt mer til å få dommerne til å si noe kritisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, Heart - nå snakker vi. Selv om Kari Gjærum har altfor skolert stemme til en sånn genre...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå vi først snakker om Heart - denne teksten måtte jeg høre noen ganger som tenåring før jeg helt trodde mine egne ører... :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er siste refreng han gruer seg til, men han var på bærtur før han kom til det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Daria skrev:

Mulig det er siste refreng han gruer seg til, men han var på bærtur før han kom til det første...

...mens Dagbladet mener han er kveldens beste. Dem om det... :filer:

Jeg forventer at Åge Steen Nilsen nå gruser alle - stadionrock burde jo ligge for ham.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt mellom hver timeslange telefonsamtale nå ja - en gang var det en helt dagligdags affære. Alt under en time var jo en kort samtale... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang hele denne konserten på vhs. Det skal forsåvidt ikke utelukkes at jeg har det fortsatt - et sted innerst i skapet ligger det en pose med opptakskassetter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Det er langt mellom hver timeslange telefonsamtale nå ja - en gang var det en helt dagligdags affære. Alt under en time var jo en kort samtale... :fnise:

Og for meg som aldri har likt å snakke i telefon er det nærmest ukjent, og det åpnet seg en ny verden da mobilen, med mulighet for SMS, ble allemanns eie

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en personlig rekord på over tre timer... :fnise: Med mine beste venner på andre skoler stort sett hele oppveksten, ble det mye oppdateringer og diskusjoner som måtte tas på telefon på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

-Elskar deg...!
-Elskar deg!
...
-Faen, du lurte meg til å seie det!

Våre var så mye bedre... (Og om jeg noen gang ser Jon Bleiklie Devik på en elektrisk sparkesykkel i byen kommer jeg til å le på meg varig mén... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (*skriver lapp om at elev har vært hos meg og hentet bøker i timen*): Jeg skriver altså som en gris...

Elev: (gutt, vg3): Næsjda, det går så fint...

:fnise: Vi får vel anta at lærere har trening i å tolke tvilsomme håndskrifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...