Mokkon83 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 4. juni 2010 Lyspunkt! Jeg har bestilt billett hjem til mamma 30 juli-8 august! Blir deilig å reise nordover igjen! 4 år siden sist..| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juni 2010 #282 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Det var veldig leit å lese om opplevelsen din... Jeg føler så inderlig med deg... Godt du har noe å glede deg til! Det blir sikkert en fin tur! Endret 4. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2010 #283 Del Skrevet 4. juni 2010 føles bare som om ingenting skulle ha skjedd bare har en hund som maser fordi han vil på tur også... tok opp temaet isted, og ja.. det er hans måte å takle det på og det må jeg bare finne meg i.. den som kunne takle slike ting med en liter sprit og en god latter! Uff.. Det er vel bare sånn at folk reagerer forskjellig.. Vi har jo absolutt ikke vært gjennom det samme, men i vanskelige/utfordrende situasjoner har jeg og han godeste i ettertid lagt merke til og kommentert at vi har reagert forskjellig, uten at vi har "sett hverandre" der og da. Det er vel naturlig, selv om man ikke ser det når man står midt oppi situasjonen.. Håper forresten du fremdeles har lyst til å gå tur/ta en kaffe/e.l. i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 5. juni 2010 Håper forresten du fremdeles har lyst til å gå tur/ta en kaffe/e.l. i sommer! det vil jeg veldig gjerne jeg er så og si aldri på kafè, så det hadde vært kjempestas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 5. juni 2010 Fikk sittet ute med Mannen igår ute i partyteltet, han hadde fyrt opp terassefyrfatet. kjempekoselig! lå i armkroken hans, og fikk pratet masse! en ting som han hadde tenkt på som jeg også syns virker fornuftig er at vi kanskje ble gravide for kjapt etter at jeg sluttet på p pillene.. mulig det var for mye hormoner igjen som tok overhånd.. han er så søt, vil tilogmed bli med meg på kino ikveld og se sex og singelliv filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 5. juni 2010 #286 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hei hei! Koselig med besøk i boka mi! Har ingen smerter nå! har vært obs på kostholdet, så forstoppelsen har gitt seg har hatt noen småblødninger, men legen sier det er normalt.. nå er det nedtelling til mandag 31! Er du prøver eller gravid selv? Er leeeeeeeeeeeeenge til jeg blir gravid.. Har ikke fylt 20 engang Men jeg er jo så glad i babyer.. Derfor titter jeg ofte innom forskjellige gravid/prøver-dagbøker :rødme: Edit: Uff, skrev dette uten å lese det siste som har skjedd. Veldig leit å lese at det skulle ende sånn. Håper det går bra meg deg Endret 5. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 #287 Del Skrevet 5. juni 2010 Så godt at dere fikk pratet! Og så søt han er som blir med deg på kino, tror aldri jeg ville fått med min på den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 6. juni 2010 Enda et lyspunkt! Vi har bestilt tur til Kypros i slutten av juni Søsteren til Mannen + hennes mann blir også med! Ei uke med sooool og god mat! Når vi er i syden storkoser vi oss vi reiser 28 juni, og blir ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #289 Del Skrevet 6. juni 2010 Heldiggrisene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 6. juni 2010 #290 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, så gøy.. Du får kose deg kjempemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 7. juni 2010 3 uker til Kypros!! Var innom jobb i dag, godt å se at ting går greit der borte! Men det går ikke helt på skinner, og det er faktisk litt godt å se det også... Jeg er ikke uunnværlig,men nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. juni 2010 #292 Del Skrevet 7. juni 2010 Misunner deg en uke i syden. Jeg brukte opp all ferien min i jauar/februar, så jeg jobber HELE sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 8. juni 2010 I dag skal jeg prøve meg borte på jobb... Var der i går og tok litt papirarbeid. Tenker jeg pusler litt med datovarer og fyller på litt forskjellig i dag! Kanskje sitte litt i kassa også? Skal være hos fysioterapeuten klokka 13.00 nå er det kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 #294 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 8. juni 2010 #295 Del Skrevet 8. juni 2010 Ha en fin dag Mokkon83! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 9. juni 2010 Gikk bra hos fysioterapeuten. knakk som bare det.. ekkelt.. skal tilbake på fredag! ellers så jobbet jeg litt i dag, kjenner det godt i ryggen... men går nå bedre Nå koser jeg meg i sofaen med en hjemmelaget smoothie! Første gang jeg har laget kefir,vaniljeis og jordbær! litt syrlig, men veldig god! spiser vannmelon gjør vi også! deilig med sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2010 #297 Del Skrevet 9. juni 2010 Ahh, smoothie hørtes godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 9. juni 2010 Lønn i dag! Men det kan umulig være rett beløp! Jeg skal ha både feriepenger og mnd lønn ( jeg er ansatt 100% med fastlønn.. en av tingene som gjorde at jeg ville ha jobben var at jeg fikk betalt ferie) på lønningsslippen fra mars (bare fant en tilfeldig) så står det at jeg skal ha 31200kr ca i feriepenger.. fastlønnen min er rundt 18000 + at sjefen glemte å gi meg ekstra betalt på en rød dag + ei vakt jeg tok for ei anna ei.. jeg fikk 28900 i dag ca... skulle dag hatt en god del mer!!!! håper det er en big fat mistake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 #299 Del Skrevet 9. juni 2010 Så kjedelig å få feil lønn da! Du får snakke med sjefen din Jeg får feil fra NAV hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 10. juni 2010 Hmm, sjefen sier det er rett.. at man kun skal ha utbetalt feriepenger mai-lønna... fordi jeg får vanlig lønn når jeg er på ferie.. skjønner det ikke, skal få et skriv i morgen så jeg kan se.. lønningsslippen kommer i morgen også! vi har grillet i dag! fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå