Neytiri Skrevet 22. mars 2010 #81 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg øver meg på mammarollen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 22. mars 2010 #82 Del Skrevet 22. mars 2010 Tro eg, hvis jeg er gravid, og denne kvalmen fortsetter må du øve deg enda mer!! :gjeiper: Deal ?? Hehehe :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. mars 2010 #83 Del Skrevet 22. mars 2010 Deal Har forresten glemt å strø babystøv her rundt meg siden jeg er sånn innom So get ready :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 22. mars 2010 #84 Del Skrevet 22. mars 2010 Tar imot ed de laaaaaange armene jeg har og hiver de inn i kroppen !! Må sove jeg, så sov så godt !!! Har en test igjen, så blir vel å teste i morgen TIDLIG! hehehe:) Nattå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2010 #85 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Venter spent... Og krysser fingrene!! :strix: :strix: Endret 23. mars 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 23. mars 2010 #86 Del Skrevet 23. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 23. mars 2010 #87 Del Skrevet 23. mars 2010 NEGATIV...bombe! Ha ein fine dag :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2010 #88 Del Skrevet 23. mars 2010 Det kan være det er for tidlig enda. Krysser fingrene en stund til jeg.. Ha en fin dag du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 23. mars 2010 #89 Del Skrevet 23. mars 2010 Joda, men ah jeg har så vondt i magen skikkelig mageknip! auuuuu!! en jeg ingen symptoer , botsett fra den kvalmen og det er sikkert så forvarsel på TR. Skal ikke være neg men ja, de fleste har jo flere symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2010 #90 Del Skrevet 23. mars 2010 Veldig mange har jo ingen symptomer vet du. Noen kjenner jo ingenting og hos mange kommer det først etter 5-6 uker. Jeg kan ikke si at jeg kjente så mye annet enn murringer (som før mens) og litt hodepine.. tror jeg.. før jeg testet. ETTERPÅ kom en hard helg men det var nok ganske psykisk. Det gjenstår å se.. Håper det kommer en strek til om noen dager. Er det ikke det må vi håpe på pp2 Da kan du jo teste sammen med din kjære og! Kanskje spiren har bestemt seg for å holde på opprinnelig plan i april.. Hang in there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 23. mars 2010 #91 Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe,joda, sant det! Ja, kanskje det er i April det skjer:) Satser på det:)! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 24. mars 2010 #92 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei Oppdaterer litt: Vært hos legen de ener ar jeg har UVIm og at det ikke er noen graviditet. Så ja så lei meg og skuffet den kvalen har bare lurt eg trill rundt i en uke nå.. Håper dere andre har en fin dag:)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 24. mars 2010 #93 Del Skrevet 24. mars 2010 Stor til deg luremegpå!! Håper UVIen forsvinner fort og spiren kommer til å sitte når den er klar Tok du graviditetstest hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 24. mars 2010 #94 Del Skrevet 24. mars 2010 Heia Dumme dumme legen! Jeg tok en graviditetstrek i går, og fikk en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek, så tok jeg en i morges og fikk en svaaaaaak strek, også tok jeg en hos legen i dag, og den var så NEGATIV så det gikk ann, sa hun sekretæren. Også sa han "lærlinglegen" at jeg hadde proteiner og blod i urinen. Så sa jeg at jeg testet i går og i morges, og fikk en svak strek på GT test, og da mente de at jeg hadde sett syner. Så jeg fant et annet legekontor på veien, dro med meg testene, og spurte hva hun synes, hun sa hun så en svak strek, men at det var nok for tidlig. ( jeg hadde med de tre testene hjemmeifra..). WEIRDO ME...!! Kall meg psyko!! Men jeg ville ikke gå rundt å tro at jeg så syner heller. Så nå sitter jeg på jobb mentalt forstyrra, og vet ikke hva jeg skal tro.. De testene hos legen skal vel være like de billig.testene? Så han mente jeg hadde UVI , men var ikke sikker og skulle komme tilbake hvis jeg ikke vare bedre. Sa jeg måtte ta penicilin, jeg er skeptisk. PISSPREIK mener jeg.. Oioioi, mye frustrasjon her! Hihi CONFUSED!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. mars 2010 #95 Del Skrevet 24. mars 2010 Nysgjerrig på hvordan det går med deg. Fikk med meg at du hadde endret på datoer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 24. mars 2010 #96 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har hørt at de testene de tar oss legen måler mye høyere hcg enn de vi tar hjemme... Men hallo? Du viste henne testen og hun mente hun så to streker???? Hvis du gidder å bruke litt mer penger hadde jeg kjøpt en sånn med ukeindikator... for de er ganske sensitive... men kanskje ta den i morgen tidlig... Slapp av... pust... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. mars 2010 #97 Del Skrevet 24. mars 2010 Oj, uffda. Så kjipt alt sammen.. Men hvis det er UVI og du ikke er merkbart plaget, så kan du ta tranebærkapsler. Pleier å funke for meg, selv de gangene jeg har tissa blod. Men de testene.. En strek er jo en strek, men sist gang jeg mistenkte at jeg var gravid så testa jeg daglig og klarte å innbille meg at jeg så en veeeeeldig svak strek på opptil flere av testene. Tror nok dette var den berømte skyggestreken og grunnen til at mange tror testen viser feil.. Men testene som de bruker hos lege er ofte sånne kassetter, ihvertfall på legevakta. De slår ut på 25mIU/ml tror jeg. Men skal du ikke ha mensen på søndag? Da er det tidlig å teste, det er ihvertfall det jeg overbeviser meg selv om når jeg tester (med "ultra early").... Nå tenkte jeg å skrive at du burde vente til IKM før du tester mer, men skjønner jo hvor vanskelig det er... Svir nok av et par tester selv før IKM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. mars 2010 #98 Del Skrevet 24. mars 2010 Men jeg skjønner ikke.. :klø: Legen ser to tester med svak strek på begge, og ALIKEVEL sier det ikke stemmer?? Og at det er for tidlig? Det jeg har hørt, etter å ha tatt noe av samme spørsmålsrunden selv, er at en strek er en strek. Og er det FLERE tester med streker er det ganske bankers! Kjøp deg digital test! Invester i et litt klarere svar. Ventet du lenger enn tidsperioden som står på testene forresten..? Eller kom strekene innenfor tiden? UVI kan vel ikke slå ut på testene heller vel..? Legg ut bilde..? For sikkerhets skyld: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. mars 2010 #99 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette var jo spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 24. mars 2010 #100 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hei! Så søte dere er alle sammen! Takket være min stahet, så hentet jeg ikke pencilinen og tok heller en Digital test. Piner meg selvom det er jo egentlig for tidlig , men den viste... GRAVID!!!! :sjokkert: :digge: Endret 24. mars 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå