Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)


Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå

Åsså får man IKKE lysst på baby når man ser den søøøøøøøøøøøøøøøøøøde Libero reklamen på tv...aaaaaaaaaawww <3 :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Ja, jeg skal holde deg oppdatert når jeg får begynt med rockingen - tar vel en ukes tid eller så før jeg får den i posten. Jeg har forøvrig også bestilt en yoga dvd, så her er det mye gode intensjoner, hehe... Egentlig bør jeg vel ikke fortelle om det, for da får jeg vel høre det når det hele koker bort i kålen.. :dåne:

Ellers ikke så mye nytt fra denne kanten, nyter!! at det endelig er litt sol, og håper det holder seg.. Blitt mye sen jobbing denne uken, så gleder meg til helg! Forventer TR sånn ca lørdag, og har litt småsymptomer, så har ingen tro på at det har skjedd noe denne PP'en heller. Som du skjønner ganske rolig og avslappet til det hele. Men det skal nok ikke gå mange dager over evt. før jeg tester... :laugh:

Og nå nærmer det seg sengetid, så natti-natt alle sammen.

Klem, klem :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg :klem:

Åååå, jeg gleder meg sånn til vi forhåpentligvis kan begynne å teste...blir jo nesten samtidig for oss!!

"Kun" 22 dager :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heisan! Da har vi vært vekkreist i helgen, og det har vært megakos!

Jeg lever mye for helgene, som dere vet;)!

Har testet EL i stad, er kanskje litt tidlig, men ja, hadde håpet den kunne kommet tidligere, da jeg ikke ser Kjæresten før Lørdag igjen.

Off, det var dumt synes jeg

Er vel en grunn til at vi egentlig ble enige om April da... :sjenert:

Men ja, noen som vet hvordan det er med 31 dager syklus?

Håper dere har hatt en flott helg:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nystarta prøverdagbok, og masse lykke til med babylagingsprosjektet! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Takker! Så koselig å få besøk synes jeg!!!

Men jenter, nå er jeg superforvirret, og alle gode forslag tas i mort med et glis :)

Forstår ikke dette:

Men jeg gikk inn på en side nå, og der står det følgende:

Din fruktbare periode er:

11.03.2010 - 16.03.2010

Eggløsningen finner sted:

14.03.2010

Men jeg får det ikke til å stemme..

Jeg hadde jo TR sist 24.02.2010

Da ville jeg jo tro at EL er 11.03.2010???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig ann på syklus lengden din. Setter du inn en kortere syklus vil du en gang komme på 11...

Hvis du vet når du har EL, så trenger du jo ikke en slik kalkulator. Den stemte ikke på meg den siste mnd. Er jo ikke alle som har akkurat så så mange dager mellom EL og TR, det er jo like forskjellig som hvor mange dager man har i hele syklusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Det kommer veldig ann på syklus lengden din. Setter du inn en kortere syklus vil du en gang komme på 11...

Hvis du vet når du har EL, så trenger du jo ikke en slik kalkulator. Den stemte ikke på meg den siste mnd. Er jo ikke alle som har akkurat så så mange dager mellom EL og TR, det er jo like forskjellig som hvor mange dager man har i hele syklusen :)

Hello,)

Men jeg har syklus på 31 dager, og da stemmer det uansett ikke at jeg "i følge boka" skal ha EL Sønd 14.03

Men akk ja, får uansett ikke kjæresten hertil før kanskje kanskje tosdag, så drar han igjen..hehe;)

Men ja, får sjekke EL selv da, fikk med meg en teknikk her inne, så ja, har ikke helt troen på den kalkulatoren eller EL-testene!

Så negativ da! Neida, jeg er ikke det altså, men bare veldig confused..hehe;)

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :biggrin:

Kjipt at mannen skal være borte når du har EL... Dere får ta det igjen neste PP!!

Da heier vi på klaff for dere.

Jeg kan desverre ikke gi deg noen råd om hva som skjer med de ulike datoene du får i forhold til EL. Min ticker sier jeg har EL om fem dager, men jeg har allerede mange sterke symptomer, så tror ikke min stemmer. Jeg tipper onsdag eller torsdag.

Forvirrende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at EL ikke alltid kommer når du tror det skal komme ;) Her kom den plutselig fem dager før kalenderen mente den skulle komme :klø: Tror jeg da :)

Men du teller bakover fra TR/IKM ikke sant? Dvs du finner ut når neste IKM er og trekker fra 14 dager. Det er sånn det regnes ut mener jeg. Ikke fra første dag mens og framover altså, men fjorten dager før forventet første dag mens.

Men som frkhøne sier; det er nok veldig individuelt..

PS; du vet det sikkert, men test utfloden mellom fingertuppene.. Dvs sjekk strekkbarheten. Når det er EL er det (hos meg i af) veeeeldig strekkbart. Pluss at blodet bruste og samboeren fikk mye "oppmerksomhet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

hehe, ja, da stemmer det med kalkulatoren! jaja, mye å lære her inne!

Men ja, du mener liksom at jeg må grave litt for å finne konsistensen..? Hehe

Før var det sånn at den kom ut frivillig, men ja, noe har skjedd..nå må jeg begynne å lete..EL diggger! Hehehehehehe;)

Men ja, snakker i koder, men dere forstår dda! NEi, men vi får se da! Kan komme på søndag, det passer jo perfecto!

Men mjaaaaaaaa, moro dette!

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL testene funker fint, så de ville jeg fortsatt med! :jepp:

Begynn med dem med en gang du er ferdig med TR og test hver dag på ca samme tidspunkt så finner du den sikkert. den vil ikke bli positiv om ikke det kommer en EL.

Andre metoder er mer usikkert enn testene, vil nå jeg si :sjenert:

Skjønner ikke dette med slim-testing, hvordan kan man tyde det rett?? Nei, bruk testene, de fungerer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ja, du mener liksom at jeg må grave litt for å finne konsistensen..? Hehe

:yvonne:

hehe.. hos meg slapp jeg å grave for det var så tydelig og kom ut på papiret og i trusa. Detaljerte beskrivelser her inne!! :ler:

Å du e goe, sånnen må jeg få meg!!!!

Men ja, hvordan har du det da PREGO? hehe, lenge siden..:)!

hh Pregzilla som jeg kalles her i huset.. Joda, det går bra her. Litt kvalmere og trøttere om dagen, og veeeeldig såre boobies innimellom! Arti med sånne spontanbrekninger når det ikke passer.. ;)

Begynner å bli utålmodig og venter fælt på at det skal bli uke 12! Det er jo enda en lang stund til.. Heldivis er det både alpereise og påskeferie så VIPS er den der. Krysser fingerene for at det popper opp en frisk sprellebolle på UL uka etter påske. :)

Andre metoder er mer usikkert enn testene, vil nå jeg si :sjenert:

Skjønner ikke dette med slim-testing, hvordan kan man tyde det rett?? Nei, bruk testene, de fungerer :Nikke:

Hos meg er det ganske tydelig når jeg har EL både på kroppen generellt og på slimet. Da jeg ble gravid/hadde EL hadde jeg f eks en ganske stor dose EL-slim som kom ut ( :eeeh: even more details!!) og en ganske klar dråpe blod inni. Så var det litt lyst rosa en liten stund. Det er ingenting gi min "utflodsyklus" ellers som ligner på EL-perioden.. ref. strekktesten. Og det tørker f eks ikke på papiret.

Det sikreste har jeg hørt skal være temping. Da ser man også at EL nærmer seg.. Mener man har et temperaturfall rett før eller noe. Men da må man jo følge det opp hver eneste dag.

El-tester er sikkert veldig lurt! Jeg kan jo ikke skilte med så mye erfaring så jeg bare forteller hva jeg har lest/hørt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Du altså! Ta med WARNING SIGN neste gang da;) Ja, dette blir spennende kveldslesing gitt! HEhe;)

Nei du er en liten heldiggris du ! Tror ikke du vet det helt; )Pregzilla!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså! Ta med WARNING SIGN neste gang da;) Ja, dette blir spennende kveldslesing gitt! HEhe;)

Nei du er en liten heldiggris du ! Tror ikke du vet det helt; )Pregzilla!! ;)

:fnise: Beklager...

Du har nok rett.. Men det er litt vanskelig å innse hva som holder på å skje her. Og man garderer seg jo litt i tilfelle noe skulle skje. Jeg var jo bombesikker på at det skulle bli mange prøveperioder og skuffelser. Det gikk så fort at jeg fikk litt sjokk.. :) Etter påske skal jubelen bryte løs! ;)

Og du, du har jo ikke begynt å prøve ordentlig enda så se ikke bort i fra at du blir like heldig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...