Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)


Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge til April du :hoppe: kan tenke meg du gleder deg :)

Tenkte jeg skulle slenge over litt babystøv... :strix: også kan jeg slenge over litt hormoner, har tydeligvis nok!! :nigo::fnise::sleeping::cry3::skratte::spy::sur:

Ha en fortsatt fin fin helg.. Oppdater om det skjer noe da! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luremegpå

:danse::danse::danse: Hei hei;)

Ja, må nærmmer det seg IKM her gitt!

Jeg kan vel ikkje skrøyte av de store symptomene.

Eneste jeg har merket er at jeg har vært så kvalmen, men det er sikkert fordi DUMME DUMME tanta er på vei:(

Vel, man tror man er litt gravid også er det kroppen så splitter et skittent spill:) !!

Har littebitt sånn brun ikke utflod , en sånn slutten av TR greierm denne mnd og :(

Vel, håper alle har en super Søndag! Vi er på fjelletm og skal snart ut å gå tur:)

Trenger babystøv og babydans...

Bli med: :romeo::danse::danse::digge:

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren... idag er det innesøndag..! Sludd, rundt 0 grader, masse vind - skikkelig drittvær! Men det passer egentlig godt, for jeg har en haug med skittentøy, skal bake en kake, rocke litt, ta litt yoga (jeg kjøpte meg jo dvd, vet du..) - og kanskje rett og slett se en film? Eller lese litt.. Kosesøndag, mao.. :happy: Og så kommer jo min kjære hjem fra fjellet etterhvert. Han har ikke gått rennet selv, de var en guttegjeng som skulle oppover, og så var det vel en 3-4 av dem som skulle gå, resten skulle være på drikkestasjon og bare kose seg i løypa.. Men han har gått flere ganger før, så han ER sprek!! (At noen melder seg på er for meg et mysterium, men det er nå så.. :fnise: )

Ellers er formen fin, jeg tror jeg merker at jeg nærmer meg EL.. Litt sånn småkvalm, innimellom litt murringer i magen.. Tenkte jeg skulle begynne med el-testingen i ettermiddag :tommel: Leste et sted at det var bedre å teste på ettermiddagen enn morgenen, fordi det hormonet var høyere utpå dagen eller noe sånt.. Så da tar jeg en test senere idag. Ingen tegn til el-slim enda, men greit å begynne testingen, så jeg kan se hvordan streken endrer seg. Jeg har skikkelig trua på at det kommer til å skje noe denne gangen.. Hehe.. Jaja, bra å ha trua.. :bolledeig:

Så spennende at det endelig går mot "sammenflytting" for deg og din kjære, da.. Endelig! Det blir nok bra.. Skal han flytte inn hos deg, eller skal dere begge flytte til et nytt sted?

Nei, nå får jeg få rompa opp av sofa'n her.. Tenkte jeg skulle gjøre unna rockingen og yoga'n, og så ta meg en :dusje: , eller kanskje rett og slett et bad..

Ha en fin søndag, hvertfall!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Her er det sol, men hjelper meg lite, da hver bevegelse jeg gjør, så blir jeg kvalm og får skikkelig hetetokter!!

ooooooooooffff!!

Men ja dvd jam hvis det ikke kommmer en spire denne mnd, skal jeg på ann me rockingen igjen!! Hviken DVD er det?

ROCKEGURI; du er så god!!

Sporty an ja, det må jeg si!!

Vel, jeg liker kakem hiv over! Er kvalmen, men har lysst på all slags mat:) :) :)

NEi, ja digg me helg og ingen alkohol på meg, + røykeslutt går over all forventning:) !!

ME like like:)!!

Ja han flytter inn til meg, så det blir goooodie!! JEg erier leilighetmm så da er det like greit synes vi:) Vi må flytte når det komer en baby til verden!!

Bad ja nyt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kvalme er et bra symptom vett du. Dette kan bli bra!

Har du vært på fjellet hele helgen? Gått langt på ski tur eller kose seg i hytta tur? JEg er definitivt i den siste kategorien når jeg er på fjelltur :veslejenta: da er jeg sånn som dette foran peisen :kristin: og sånn!

LIkte den spiredansen din du så legger igjen en til deg også...

er du klar....

her kommern......

:danse::digge::danser::hoppe::kaklehone::duskedame::flekke::rulle::romeo::bond::bolledeig::skya::strix:

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Her har et skjedd spennende ting... Håper jeg ;) Så kult at du var på GU akkurat da du hadde EL!

Håper at det viser seg at kvalmen er av den gode sorten!! Det kan høres lovende ut dette! :strix:

Her er formen bra om dagen. Reisen gjorde meg nok utrolig godt! Innså at jeg kunne gjøre det meste og ikke var laget av porselen alikevel. Måtte avsløre for reisefølget, men de fleste hadde mistanke allerede ved første middag.. hehe. Men det var greit. Ellers hadde jeg nok blitt stemplet som kjipeste mann på laget. "I dag orker jeg jeg ikke stå på ski.." "Jeg MÅ gå og legge meg nå, vet at klokka er halv ti.." :fnise:

Krysser fingrene!! Når skal du teste?

Klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo legge igjen litt mer babystøv når jeg er her!! :klaske:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Takker for masse babystøv!!

Ja, rare greier jeg er sååååååååååå forbaska nysgjerrig og utålmodig, men skal prøve å ta meg sammen!

Men synes liksom det er slitsomt å være kvalm før EL, om jeg ikke skal være kvalmm før TR og kvalm under TR!!!Akk ja ikke kvalmen akk nå, for nå har jeg spist!!

Så glad for alle kjekke, søte og koselige innlegg her inne!!!

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heihei!

Her har et skjedd spennende ting... Håper jeg ;) Så kult at du var på GU akkurat da du hadde EL!

Håper at det viser seg at kvalmen er av den gode sorten!! Det kan høres lovende ut dette! :strix:

Her er formen bra om dagen. Reisen gjorde meg nok utrolig godt! Innså at jeg kunne gjøre det meste og ikke var laget av porselen alikevel. Måtte avsløre for reisefølget, men de fleste hadde mistanke allerede ved første middag.. hehe. Men det var greit. Ellers hadde jeg nok blitt stemplet som kjipeste mann på laget. "I dag orker jeg jeg ikke stå på ski.." "Jeg MÅ gå og legge meg nå, vet at klokka er halv ti.." :fnise:

Krysser fingrene!! Når skal du teste?

Klem! :)

Hei og velkommen hjem til deg da! Så flink du har vært da ogsp er det jo en deilig følelse og vite at du kan dra på sånnen tur og kose deg like mye nå som du ikke kan dra på afterski osv!!

Teste ja har testet med en billig GT test i går, har ikke mer igjen, kommer vel i posten i morgen. Testet med en El test,men den var negativ!

Kvalen er sikkert et pussm klarer ikke ha tros + at jeg har jo dette siste dag av TR greiene på papiret når jeg er på toalettet.

VET ikke hvorfor det dukker opp denne gangen og..Men er veldig usikker på syklusen min da :sjenert:

hmhmm :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

:klem:

Kvalme er et bra symptom vett du. Dette kan bli bra!

Har du vært på fjellet hele helgen? Gått langt på ski tur eller kose seg i hytta tur? JEg er definitivt i den siste kategorien når jeg er på fjelltur :veslejenta: da er jeg sånn som dette foran peisen :kristin: og sånn!

LIkte den spiredansen din du så legger igjen en til deg også...

er du klar....

her kommern......

:danse::digge::danser::hoppe::kaklehone::duskedame::flekke::rulle::romeo::bond::bolledeig::skya::strix:

:filer:

Hei u! Vi har bare vært inne, side jeg har vært så ekstremt kvalm, og bare måttet ligge på sofaen nesten.

Men var ute en tur i gårm kjæresten laga bål, så vi grilllet pølser!! Så koselig!!

Problemet er at jeg er kvalmen når jeg ikke spiser og helt fin når jeg spiser..hehe..Blir vel den DUNDRA!!! Hihihi:)

Vanligvis liker jeg godt å gå tur , men og å slække på sofaen:)

Ja, den spiredansen er homemade:) !!!

Ser du har forandret IKM, jeg er så usikker på syklusen min jeg blir spannande!

Ser du på Lars Monsen eller``??

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo innom her og legge igjenn spor!

Jeg må si det høres ikke ulikt ut fra hvordan jeg var under EL....jeg ble alltid kvalm under EL, og den måneden det klaff spau jeg fra EL.....men jeg må si jeg er one of a kind mener fleste....er jo ikke før uke6 at man egentlig skal kjenne symptomer som oppkast...men man kan aldri si aldri..jeg er levende proof av det ;)

Den spottingen fikk jeg ikke før IKM så det var brunt, ikke sånn rosa som mange opplever.....synes det er merkelig om du har spottet lenge da, pleier ikke være så mye da.... :klø:

Høres også ut som du har det similært til når vi prøvde med tanke på når man kan ha sex :fnise: Som du sikkert har lest jobber min mann 5 uker på og 5 uker fri på sjøen.....så når vi klaff i PP6, hadde vi bare hatt muligheten for prøving i 4 av PP....så jeg skjønner deg godt at du blir frustrert når kjæresten ikke er til stede for å få klaff....bare slå deg til ro med det, det skjer plutselig når du minst forventer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Jeg måtte jo innom her og legge igjenn spor!

Jeg må si det høres ikke ulikt ut fra hvordan jeg var under EL....jeg ble alltid kvalm under EL, og den måneden det klaff spau jeg fra EL.....men jeg må si jeg er one of a kind mener fleste....er jo ikke før uke6 at man egentlig skal kjenne symptomer som oppkast...men man kan aldri si aldri..jeg er levende proof av det ;)

Den spottingen fikk jeg ikke før IKM så det var brunt, ikke sånn rosa som mange opplever.....synes det er merkelig om du har spottet lenge da, pleier ikke være så mye da.... :klø:

Høres også ut som du har det similært til når vi prøvde med tanke på når man kan ha sex :fnise: Som du sikkert har lest jobber min mann 5 uker på og 5 uker fri på sjøen.....så når vi klaff i PP6, hadde vi bare hatt muligheten for prøving i 4 av PP....så jeg skjønner deg godt at du blir frustrert når kjæresten ikke er til stede for å få klaff....bare slå deg til ro med det, det skjer plutselig når du minst forventer det!

Ja, nei den spottingen er et mysterium, men fant etter å leita lenge ei som hadde det likt da, men hu var ikke kvalmen, men hu sa at hu spotta fra tidlig av og frem til TR.

Den ene gangen hun ikke gjorde det, var hun gravid. Hehe;)

Vel vel, det er ikke noe pes, men når jeg er vant med mange slags suymptomer, så ja blir jeg litt forhåpningsfull:) Også er det jo det er jeg er så kvalmen, har aldri opplevd maken! Men men, er ok form i dag foreløpig, men det er mest hvis jeg bøyer meg fremover, da blir jeg så kvalmen..Ikke at jeg gjør det ofte! Hehehehehe:)

man vil så gjerne, men som du sier, man må ikke stresse og heller nyde det! Men er ikke så bekymret egentlig. Fra neste mns av bor vi jo sammen, så da er det mye større sjanse!! WEEEEE!!!!

Greia er at det er gravide overalt, overalt, jeg tuller ikke!! :Hehe::forvirret::biggrin:

Vel vel, kan jo snart begynne å ta en test da, bare venter på å få de i posten:)!! lalalalalala :)

:danse: :danse: :danse::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe høres ut som meg det her......jeg syntes alle var gravide rundt meg....samme når vi giftet oss...jeg syntes alle rundt oss skulle gifte seg...sånn er det jo bare når man har øyet på the prize!!!

Håper du kan få slappe av og nyte den tiden du får med kjæresten...det blir jo absolut større sjans når han flytter inn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Dagens dagens symptomer:

- Snufsette

- Murrer i magen

- småkvalm

Gje meg styrke! Hehehe

Neida, men må notere de ned, så jeg kjenner meg igjen neste mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid godt å notere seg ned ting som man opplever....da har man noe å sammeligne med neste PP.....men husk it aint over till the fat lady sings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest luremegpå

Hei hei!!!

ja, si det, skal hjem nå snart, så er testene i posten, tester jeg:) Hvis ikke må jeg vente tålmodig!!

Elsker å :skravle: jeg vet du!!

Så gla jeg skal hjem , humøret er på bunn av havbunnen, og jeg fatter nada.

Snakket med lege idag, han mener det kan være UV infeksjon og, siden jeg har forklart de merksnodige symptomene..

vel vel..:)

Snakkes soooooon !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Tok en test i stad, en den var NEGATIV..bombe!

Var så kvalen i stad at jeg faktisk måtte gå en tur for da er jeg ikke kvalmen..

Merkelig og ubehagelig!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i boken til pinkpus.....

GT=morgen urin

ELtest= ettermiddag/kveld urin(ikke for utvannet av drikke)

hcg hormonen er høyest på morgenen(graviditets hormonet)

Lg hormonen er høyest på ettermiddag kveldstid(EL hormonet)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...