Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)


Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Jeg hadde INGEN symptomer på EL, prøvde å se på slimet av og til, men klarte ikke å tyde en eneste gang hvor i syklusen jeg var.. Pluss at det blir jo påvirket av f.eks. :sengekos: og slikt :fnise:

Temping er sikkert greit det, men det må jo som du sier følges veldig godt opp, til akkurat samme tidspunkt hver dag og det hadde jeg aldri klart :fnise:

Testene kunne jeg ta når jeg kom på det, uansett tidspunkt på ettermiddagen så jeg syns de var veldig greie!

Så får dere si ifra om dere trenger noen, jeg kjøpte en stor pakke med EL og GT tester for et par uker siden, og de blir ikke brukt mere nå :eeeh: Tror jeg har ca 40 GT og det samme EL-tester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luremegpå

Hei folkens!

Dagene flyr avgårde og jeg merker at jeg ikke får tid til å tenke på EL eller noenting.

Men ikke så mye jeg kan gjøre med det heller. Hehe

Kjæresten min kommer på Torsdag en liten svipp tur, så da får vi satste på litt :sengekos:

Men dagen i dag da;) Har begynt å trene igjen, det er helt fantastisk, så har verdens beste feeling;) Hehe

Er så støl etter rockingen i går, så da ble det tredemølle, sykling roing og alle slags andre apparater i dag. Prøvde å rocke når jeg kom hjem igjen, men var så støl, så gikk ikke så bra;)! Hehe

Snøen smelter litt og litt vekk, og da er det snart på tide å gå lange turer...:) Tørr ikke når det er glatt ute jeg :sinna:

Sitter å tenker på at jeg har en Fredag alene uten kjæresten, det er uvant, så da må jeg finne på noe.

Har jo sluttet å røyke, så ja da er det faktisk ikke godt med alkohol heller om dagen. Tenker det blir en deilig rolig kveld, med masse jentefilmer, og god mat...mmmmmmmmmmm :Hehe::ler::idesmil:

Lalalalalalalaaa:)

Gleder meg til symptomjakt neste uke; )Hehe, nei denne mnd tar jeg det piano, det kommer når det kommer:)!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :klemmer:

Innom en tur og oppdaterer meg!

Du er flink må jeg si som har sluttet å røyke. :tommel: Jeg sluttet for litt over ett år siden. Det er ikke lett men veldig verdt det, og så har du bonusen med at alkohol ikke smaker like godt. (Den bonusen varte ikke så lenge hos meg da :sjenert: )

Jeg er veldig nysgjerrig på denne rockingen. Dette må undersøkes... Skreiv du ikke noe om det lenger bak i boka tro? Kan tenke meg det er god trening for mage og rygg! Greit med nye treningsmetoder for det området også.

Men du må vel droppe rockingen når du blir gravid... Ser for meg at du prøver å rocke men så er magen like stor som ringen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Heia :klemmer:

Innom en tur og oppdaterer meg!

Du er flink må jeg si som har sluttet å røyke. :tommel: Jeg sluttet for litt over ett år siden. Det er ikke lett men veldig verdt det, og så har du bonusen med at alkohol ikke smaker like godt. (Den bonusen varte ikke så lenge hos meg da :sjenert: )

Jeg er veldig nysgjerrig på denne rockingen. Dette må undersøkes... Skreiv du ikke noe om det lenger bak i boka tro? Kan tenke meg det er god trening for mage og rygg! Greit med nye treningsmetoder for det området også.

Men du må vel droppe rockingen når du blir gravid... Ser for meg at du prøver å rocke men så er magen like stor som ringen :fnise:

Juhuuu;)

Ja, det er moro å rocke, men merker at når jeg har trent og skal rocke i tillegg, da får magen kjørt seg, det er så ømt, så klarer ikke all verdens, men ja, i dag er jeg helt utslitt!! Etter en sykt hektisk dag på jobb, gikk jeg rett på trening, og nå er jeg helt Kake. Må snart rydde og vaske til kjæresten kommer for noen timer i morgen:) Hehe

Ja, av en eller grunn har jeg funnet ut at jeg bare rocker mellom TR og EL, hehe, har sånn rar greie, at jeg tror det ødelegger en eventuell spire...weirdo!!!

Men uansett så får man brukt ringen før man blir gravid og etter. Er veldig bra trim for rygg, ben, rumpe, rygg, og man får mye bedre kondis!!

Så løp og kjøøøp!

Ellers da? EL på deg? Her er det svært lite som skjer, og da slapper jeg faktisk godt av;) mmmmmmmmmmmmm:)

Hva sier du pinkpus!!! Blir spennende når vi er så tette! Men du kan jo skrive deg inn på IKM Mars, ser det er noen andre med samme dato som oss der,)

Lalala...

Vet dere hvilken butikkjede som selger sånn grapefruktjuice? Hmhm, var på Prix i dag, men de hadde ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lovte å oppdatere deg på rockingen- nå har jeg prøvd en par-tre ganger.. De første 2 gangene rocket jeg bare 2-3 minutter, men idag har jeg prøvd meg på et helt kvarter! Så jeg kjenner det nok imorgen, tenker jeg.. :sprettoy: Hihi... Men jeg har skikkelig trua! Dette må det da bli flatere mage av!?!!

Ellers ikke så mye nytt - skal ut med et par venninner ikveld, og det er leeenge siden sist, så det tror jeg blir ordentlig gøy! Skal ha skikkelig jentevorspiel med sminking og stæsjing og litt mat og sånn, så jeg gleder meg! :skaal:

Kos deg masse med helg, håper dere har like fint vær som oss!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - grapefruktjuice har de de fleste steder de har Sunniva appelsinjuice.. Jeg pleier å kjøpe den, hvertfall. (Altså Sunniva grapefruktjuice..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Hei

Ja,tenker det var den jeg prøvde..men ah, får lage smoothie eller noe;)

I dag er jeg sur og skuffa.

Har kun sett kjæresten torsdag,m så kom han sent i går, men ja, ville ikke ha sex. Så nå har vi ikke hatt sex siden Torsdag, og EL var i går eller i dag. Jeg er dritsur, og ja, blir iallefall ikke spire på oss.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Så dårlig gjort av kjæresten din å nekta å ha sex, når du hadde EL, og det var einaste sjansen dåke hadde til å få klaff denne prøveperioden. Skjønnar godt at du er skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
:troest:

Så dårlig gjort av kjæresten din å nekta å ha sex, når du hadde EL, og det var einaste sjansen dåke hadde til å få klaff denne prøveperioden. Skjønnar godt at du er skuffa.

Ja, da kunne vi lagt oss tidligere, men hanhar vært rar hele torsdag, og i går, sier han er trøtt, jaja, men finn litt energi da.

Jeg er aldri langsur, men jeg klarer ikke å bli glad akk nå, så skuffet, og virker som om han ikke bryr seg,

Ligner ikke han, men fader åg!

I morgen skal jeg til Gyno, så kan ikke akkurat peise på med i kveld, føler ikke det er så behagelig.

ååå, frustrasjon!!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :klem:

Det var dumt og jeg skjønner godt du blir lei deg av det. Forhåpentligvis så får dere litt mer tid sammen rundt EL neste PP!! Da er dere garantert å få tid til litt sex selv om en av dere skulle være sliten en av de aktuelle kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Huff da :klem:

Det var dumt og jeg skjønner godt du blir lei deg av det. Forhåpentligvis så får dere litt mer tid sammen rundt EL neste PP!! Da er dere garantert å få tid til litt sex selv om en av dere skulle være sliten en av de aktuelle kveldene.

Joda, men man gleder seg og alt det der, og ja er lov tilå være trøtt, men ja, snakka akk med han, så da satser vi på litt :sengekos: i løpet av dagen..hehehe;)

Dere har skikkelig kjørt på skjønner jeg;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det blir litt på deg lell i dag :Nikke: hehe

Vi har drust på som Petter fra PH ville sagt :laugh:

Men jeg har en følelse av at EL har vært litt senere enn antatt denne syklusen så har ikke peiling på om vi har truffet. Tror vi satser på mer drusing i morra :fnise: for å være sikre. Tror nok jeg må prøve de der EL testene neste PP hvis spiren ike sitter denne gangen.

kos deg med restene av helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
:hallo:

Lovte å oppdatere deg på rockingen- nå har jeg prøvd en par-tre ganger.. De første 2 gangene rocket jeg bare 2-3 minutter, men idag har jeg prøvd meg på et helt kvarter! Så jeg kjenner det nok imorgen, tenker jeg.. :sprettoy: Hihi... Men jeg har skikkelig trua! Dette må det da bli flatere mage av!?!!

Ellers ikke så mye nytt - skal ut med et par venninner ikveld, og det er leeenge siden sist, så det tror jeg blir ordentlig gøy! Skal ha skikkelig jentevorspiel med sminking og stæsjing og litt mat og sånn, så jeg gleder meg! :skaal:

Kos deg masse med helg, håper dere har like fint vær som oss!

Klem

Ellå ellå!

Ja, ikke sant det er gøy;) Du rocker begge veier da? Jeg rocket dritmye flrste uken, men jeg var så øm og gul, blå, grønn;) Hehe:)

Vi har ikke så stor stue da, så er umulig å ikke rive ned noe, men hehehe, jeg evakuerer det viktigste.

Synes du det er gøy da? Ikke rocket så mye i det siste da jeg har begynt å trene 3 dager i uken :)

Kan brukes til mye rockeringen. Jeg pleier å løfte den i veret stående spm en !stang" liksomm, bra for armene:)

Kjekke kveld me jentene eller? Leida dere inn sånn sminkør? Er visst så poulært om dagen;)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Hallaisen girls;)!

Sola skinner, det er vår i luften:)!!

I dag har jeg vært hos GK, og det er jo altid superfestlig...eller ikke!

Men akk ja, det er ikke så ofte man må til time der. Men uansett så tenkte jeg at jeg måtte stille spm mens jeg er der. Føler jo ikke at jeg har hatt EL verken denne mnd eller forrige.

Men fikk bekreftet i dag, at EL , ja det har jeg.

Så ja, det er faktisk ikke værre enn å få en time rundt tiden du skal ha det, så kan en GK finne ut mye:)

Så blir spennende fremover, siden han mente han vi hadde :sengekos: på rette tiden denne mnd.

Men hehe, u never know!

Håper dere har det bra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Men så sitter jeg igjen med dette spm:

Hehe..

Han endte med å si, hvis dere hadde samleie( hehehe..fniiiis) i går, så er det stor sjanse for IKM...

Hva mente han egentlig da, når er EL da? Hmhm, tørde ikke grave mer, da jeg klarte å dukke opp på feil tidspunkt til timen..

Jeg skulle i følge kalkulator ha EL i går..

Hmhm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei og hopp!

Nå er det andre uken med trening, og 2 uker til jeg blir samboer!!!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Så mye å se fram til:)!!

Noen som blir med og :danse::digge::danse: :danse: :danse:

Må jo ta festedansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hiver meg på festedansen! :fnise::danser::danse:

Hjelper sikkert bare på her også :ler:

Også kan vi jo :hoppe: litt for samboere også! :jepp::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Takk takk frkhøne:)

I dag var det litt rosa/orange lignende "utflod" eller hva jeg skal kalle det i Truså...( Sorry detaljene). Har litt sånn småmensmerter, eller akkurat som det er litt varmt inni magen..off!! SYMPTOMJAKT! Hehehe:)

Tørr ikke håpe denne mnd, men det er vel for tidlig for en festeblødning, eller så har jeg bommet veldig på EL.

Og i går var jeg så sutrette og ut av kontroll..så lurer på om det kan ligge noe i det..Hmhmhm..

Hva tror dere da? Hmhm..

IKM er ca 27-28.03.2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraa :) Det er freeedag!!

Rocker som bare det, nå er jeg oppe i 20 minutter om dagen ca... Var DRIT øm de 2-3 første dagene, men nå går det kjempefint..

Leie sminkør? Du verden.. Neida, her stæsjet vi oss selv, men jeg fiksa håret på de to andre, så det var moro :) Fiiine ble de!

Denne helgen er jeg alene hjemme fordi sambo er på Birkebeiner'n.. Så når han kommer hjem på søndag er det bare å hoppe i høyet, for forventet EL er på tirsdag, hehe.. Er jo litt kjedelig at han er borte, men på en måte skal det bli litt godt å få litt "alenetid" også, og så blir det jo så koselig når han kommer hjem igjen på søndag :)

Ha en super-duper helg, om en uke er det påskeferie! :jepp:

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

:) Hei u!

Jeg er stolt!! :klemmer: flink du er da :)

Jeg har alltid pause mellom EL og IKM jeg da,står at men ikke skal rocke hvis man er gravid osvm ikke at jeg er det, men lever i håpet:)

Ja nå håper jeg snart at det er din tur!!!

Du får bare :rope: ut til kjæresten at nå er det :sengekos: !!!

Hehehe:)

Digg me helg! Nyter den m siden den alltid DESSVERRE går så fort..

Men ja, hvordan er formen sånn ellers da?? Nyt alenetiden, mens du har den;) Det vet jeg alt om!!

Sporty å gå birkebeiner'n , vi ser på nå faktisk;)!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...