Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma

pinkpus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen Line :kaffekopp:

Vi har det bra i dag :fnise: enn du?

Har ikke sett snurten av :kosteskaft:

og har ikke testet noe mer.

Har gått ut i testestreik :veslejenta: og sa til Mannen at vi får vente i ca 9 mnd og heller se om det kommer ut noen :babysmokk:

:legrine:

Fortsatt litt lysebrunt blandet med blankt på papiret ... og litt i truseinnlegget først om morgenen. Sikkert sånn som har samlet seg opp mens jeg låg og sov :gjeiper:

Var sikker på at nå begynner den vanlige før TR spottingen, men nei det har ikke blitt noe mer!?!

Venter spent.

Har litt kramper i magen her jeg sitter. Ikke sånn som TR krampene mine bruker å være heller. De bruker jeg jo først å få den dagen det virkelig setter igang. Mer sånn stikking, spesielt på venstre side.

Nå skal jeg ta med meg min kjære ut på en søndagstur hadde jeg tenkt, før jeg må benke meg til for litt jobbing.

I morgen tidlig SKAL jeg teste på morgenurin og håper at jeg da får et positivt svar :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende fortsatt da ;) det er vanlig om man er gravid å få menssmerter...derfor det er vanskelig å vite så tidlig uten positvi test hva det er......jeg hadde menssmerter til uke8!! Trodde alltid mensen skulle komme uansett om jeg hadde positiv test i handa :sjenert:

:popcorn: test i morra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ut i testestreik :veslejenta: og sa til Mannen at vi får vente i ca 9 mnd og heller se om det kommer ut noen :babysmokk:

:legrine:

Haha.. bra strategi! :trampe: ..så får man ta det når den kommer.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Har litt kramper i magen her jeg sitter. Ikke sånn som TR krampene mine bruker å være heller. De bruker jeg jo først å få den dagen det virkelig setter igang. Mer sånn stikking, spesielt på venstre side.

Jeg var gravid, men tok abort for noen år siden. Da var det akkurat sånn som du forklarer. Kjente ingenting til at jeg var gravid. Fra dagen jeg venta mens begynte murringene, litt annerledes enn mensen, men jeg trodde jo da at jeg skulle få mensen og at det var det jeg kjente. Gikk med murringen og trodde jeg skulle få mensen hver dag i en hel uke før jeg testa...

Er heller ikke vondt sånn som mensen er, bare litt rart.. Stikking og rumling på en måte..

Veldig spent på testen din nå altså :jepp: !!!

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Ikke noe nytt å melde... Er jo på testestreik så har ikke testet i dag. Våknet med mer kramper enn vanlig og det var litt mørkebrunt/burgunder utflod så da regnet jeg med at TR var her. MEn nå er det tilbake til lysebrunt.

Kan dette være mensen?

Jeg tror at EL var sein denne syklusen og at TR kommer i morgen eller dagen etter... Veldig ulikt meg, men det er vel dette som er mest sannsynlig. Hvis ikke burde vel den siste testen vært ihvertfall en svak positiv.

Med mindre spiren festet seg seint så burde jeg hatt hcg mener jeg :tristbla: . Den 24 var jo da spottingen begynte og da hadde jeg en tudelig flekk av frisk, rødt blod.

Blir sprø!!

Fredag blir det til legen en tur hvis dette fortsetter. Noe som ikke stemmer her! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: testestreik!!!

Det er ikke uvanlig å spotte litt hvis man er gravid, slimhinnene blir ofte litt tørre og kan blø litt....men blir aldri sånn ordnlig mens....første dagen i menstruasjonen skal regnes fra første dag med ordnlig blødning.

Det finnes kvinner som tester seeeeeeent på tester...jeg vet om en som testet aldri postivt og måtte til legen, da var hun 11 uker på vei!

Icing testet ikke postiv før uke7 tror jeg :klø:

så ikke vær skuffet om testen her om dagen ikke var positiv, er fortsatt sjanse så lenge du ikke får besøk av TR!

Jeg stemmer for testing skjærtorsdag, da har du ventet en liten stund, og så kan det være en god påskegave HVIS du er :gravid:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo spennende for tida. :popcorn:

Har egentlig stor forståelse for testestreik, men er enig med Neytiri om at du skal teste på skjærtorsdag. Da kan vi teste i lag. :jepp: Selv om det hadde vært svært morsomt å bare vente og se om det skjer noe i november/desember. :skratte:

Krysser alt jeg har for to positive tester på torsdag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg Neytiri.

Du gir gode råd du :Nikke: Setter sånn pris på det siden jeg er litt clueless selv :ler:

25 februar- mensen begynte

8 og 9 mars -stikkinger i magen (EL smerter? Litt tidlig?)

12 og 13 mars - dagene jeg fikk for EL på diverse nettsider. Ingen spesielle symptomer.

14 mars - tydelige stikkinger igjen. Mulig dette var EL smerter.

15 mars - EL?

24 mars brun spotting på pairet med en flekk/strek med friskt rødt blod. Diverse vondter i magen.

25 - 29 mars spottingen fortsetter.... kramper, stikkinger, Vondt i rygg. Veldig tørr, tett nese. (er dette slimhinne relatert også Neytiri)

Detter hendelsesforløpet så langt :murvegg: og så har vi de negative testene. Må føre de opp etterpå for jeg husker ikke helt når jeg testet.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo spennende for tida. :popcorn:

Har egentlig stor forståelse for testestreik, men er enig med Neytiri om at du skal teste på skjærtorsdag. Da kan vi teste i lag. :jepp: Selv om det hadde vært svært morsomt å bare vente og se om det skjer noe i november/desember. :skratte:

Krysser alt jeg har for to positive tester på torsdag! :duskedame:

Jepp, vi tester på torsdag :duskedame: på oss.

Må stikke innom deg en tur jeg nå så jeg får med meg hva som skjer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst du skreiv i går at du skulle testa på morgonurin i dag tidleg, så eg trudde testestreiken var over!? :klø:

Skal du venta heilt til torsdag med å testa no? Synst det er så lenge til, og eg er så nysgjerrig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...