Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma


pinkpus

Anbefalte innlegg

:klem: :klem:

Det var litt kjipt at TR kom, men må innrømme at det mest var en lettelse. Begynte seriøst å mistenke at noe var galt med meg. Det er mye verre det midt oppe i prøving enn at man får TR.

Nå er vi inne i den PPen da det hadde vært aller best om det klaffet hvis vi skulle være så heldige å få det til fort, men vi skal nok finne ut av det uansett når spiren måtte finne på å sitte. Vi vil bare at den skal komme snart :rødme:

Litt forskjellige råd her og begge dere har jo fått ønsket resultat så da må jeg velge :klø:

SIden det ble skivebom på EL i PP1 så satser jeg på Neytiris råd denne gangen.

Blir spennende å se om det funker bedre :vetikke:

Skal ikke trene like knallhardt før EL denne syklusen. Dette må jo være den lengste syklusen jeg noen gang har hatt.

Men det blir nå en måned til ( den evige optimisten er fortsatt her :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: ) på meg til å komme i enda bedre form før graviditet og det liker vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med den tanta :troest:

Men Januarbarn er jo ikke å forakte! :jepp:

Jeg ville gjort som Naytiri sier :Nikke: Vi hadde vel ca annenhver dag og det funka! Noe vi også gjorde denne mnd var å ligge inni til han var blitt slapp.. Kom ganske mye mindre ut da med en gang! :fnise:

Krysser fingre og alt som kan krysses for at neste PP er "the one" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at mensen kom! :( Då må du iallfall ha masse lykke til med PP2, og med jakta på ein liten januarbaby! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarbaby er bra saker. (Er januarbarn selv)

Du er jo tidlig i prøveverden så nyyyyt påska for det den er verdt og så satser vi på at dette er siste måneden med :skaal: i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i PP2, kanskje klaffer det da? Januarbarn er da ikke så dumt det :jepp: : Da blir barnet en av de første i klassen som fyller år i stedet for sistemann, tenk på det på den måten. ;) Også slipper du å føde i julehøytiden! Nyt resten av påska, pinkpus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun bare har tatt en utvidet påskeferie? :) Det kunne forsåvidt jeg også tenke meg, når jeg tenker meg om... :Nikke:

Nå skal jeg ta med meg mannen ut på piknik nede ved sjøen her, må bruke det fine vårværet mens vi kan. Snart blir det bare varmt, fuktig og ekkelt her, regntid er noe herk. :regn::glare: Så da slenger jeg på meg solbrillene og stikker, snakkes ved EL! :ler::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia alle sammen :klemmer:

Jeg er innom av og til og oppdaterer meg i IKM April tråden men det er omtrent alt jeg har hatt tid til. Har hatt det så sinnsykt travelt. Drukner i arbeid :regn:

Alt står bra til, men mannen er borte pga jobb under EL denne PPen (kom litt uventet på så ble veldig skuffet) så da blir det ikke noe babylaging denne mnd.

Surt, men sånn er det bare!

Lover å stikke innom alle dagbøkene i løpet av helga. Er spent på hvordan det går med dere jeg nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Innom med en 17mai :hug:

Håper alt står bra til her, og du får litt tid å oppdatere oss innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...