Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma


pinkpus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blush: Ja jeg vet... Holdt ikke helt ord der gitt :pisk:

Men i dag tidlig så var altså fargen på utfloden litt mer sånn mørk burgunder ( :fnise: føler det er hele fargekartet jeg skal gjennom her jeg) og da var jeg sikker på at nå kommer :kosteskaft: i full fart. Og så ble det selvfølgelig ikke noe mer i denne omgang.

Så nå venter jeg altså igjen. Skal prøve å ikke tenke på det til torsdag så dukker enten TR opp i mellomtiden eller så blir det testing da.

Veldig mye rart som foregår nedi magen så jeg håper det bir ordning på det SNART!!

Får jeg ikke TR men negativ test på torsdag blir det lege og blodprøve.

Greit å ha en plan ihvertfall. Kjenner det er vanskelig å konsentrere seg om det man egentlig skal. Det hjelper jo ikke at det hele tiden stikker, rumler og forgår masse i magen... :pisk: får prøve å piske i gang det ene eller det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei u !!

Hørtes mye ut som det jeg hadde forrige mnd igjen da.

Hadde jeg jo blødning i noen dager så sluttet det, så ble det mørkere farege, så sluttet det, så fikk jeg TR 2 dager etter.

Men ja, den kroppen lever sitt eget liv den altså!

Men forstår ikke hvorfor du ikke bare tester, så slipper du å bekymre deg så masse! Er ikke bra for kroppen din heller!

Men ja, håper virkelig at det er en spire på gang;)!!

Du er jo flink da som ikke er testoman, men når du ikke tester, vil du ikke få svar, og bekymringene forsvinner jo ikke akkurat.

En annen ting er jo at jeg fikk jo sånn litt blødnig 4 dager etter el denne mnd, og den varte jo faktisk i fem dager, så testet jeg positivt!

Good luck uansett!!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta en test ...greide ikke å la vær :fnise:

Og den var negativ! :filer:

Men ingen TR ennå. Hvis jeg hadd EL 15-16 så er det jo fortsatt en liten sjanse for at jeg er gravid da jeg i så fall bare er 14-15 dpo, men har ikke helt troen. :kjefte:

Så da er vel konklusjonen at her er alt sånn det har vært de siste fem- seks dagene! Nemlig sånn :klø:

Nå er jeg tom for billigtester (var litt optimistisk og kjøpte ikke så mange) så jeg skal bestille meg flere i dag. Håper det ikke tar så lang tid før de kommer selv om det er påske.

Greit å ha i hus i tilfelle jeg må teste mer :lur:

Søkte litt på internett for å finne "svar" på den frustrerende situasjonen min og da kommer det jo selvfølgelig masse symptomlister opp. Og jammen var det ikke et symptom jeg har som jeg ikke har tenkt på engang. De siste par nettene har jeg våknet med sinnsyke leggkramper. Må slite med å strekke leggen for å få det til å gi seg. Sinnsykt vondt. Ikke er det fordi jeg har gått med høye hæler heller for det har jeg ikke.

:ler: Dersom TR kommer så har jeg ihvertfall underholdt meg selv med spennende symptomjakt.

Det er jo rene påskekrimen det her - hvor har det blitt av :heks: ? Hva har skjedd med henne?

Hvor er Poirot når du trenger ham? :rolleyes:

...

Har litt andre ting å tenke på så håper tiden går fort. Har en frist på jobb før påske så jobber og skriver! Det er litt stress, men blir vel ferdig. Blir ikke noe ferie på meg før torsdag. Har tatt meg den friheten å ha hjemmekontor så kanskje jeg kan late som jeg har ferie...?

Og så skal jeg på Ikea med Mannen :rødme: for å kjøpe et teppe i dag.

Her er det mange høydepunkt i hverdagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - spennende.

Har egentlig ikke så mye lurt å komme med, tok selv en test i dag og den var selvfølgelig negativ. Hååååper at du får en positiv test snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir virkelig ekspert på symptomer etterhvert. :)

Det må være skikkelig frustrerende å bare gå og vente, er egentlig greit med hektiske dager på jobben når det er sånn så har man noe annet å tenke på.

Så vidt jeg har forstått så er det ingen Poirot påskekrim i år så han bør ha god tid til å finne ut hva som har skjedd med :heks:, eventuelt så er det kanskje bedre å tilkalle Miss Marple i denne sammenhengen. :ler:

Kos deg med mannen og IKEA! (må innrømme at jeg ikke er spesielt misunnelig på den siste biten, Ikea og jeg er ikke alltid like gode venner, men teppe er jo greit å få tak i der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg har forstått så er det ingen Poirot påskekrim i år så han bør ha god tid til å finne ut hva som har skjedd med :heks:, eventuelt så er det kanskje bedre å tilkalle Miss Marple i denne sammenhengen. :ler:

:ler:

tenkte det etterpå ja at Poirot sikkert ikke har noe særlig greie på dame-ting! Tror jeg heller får sette Miss Marple på saken :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skal jeg på Ikea med Mannen :rødme: for å kjøpe et teppe i dag.

Her er det mange høydepunkt i hverdagen :fnise:

hehe.. det er de små tingene som betyr mest her i livet har jeg hørt ;)

Ha en strålende påske. Ta deg en flaske vin! :vin: og prøv deg på noen av oppskriftene mine *å ja det var kjempelurt! * :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at :heks: ikke dukker opp i det hele tatt! Nå er det påskeferie uten internett for min del, og når jeg kommer innom igjen håper jeg du har fått positiv test :hjerte:

GOD PÅSKE :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: GOD PÅSKE :sol:

Jeg blir ikke uten internett i påsken så skal nok oppdatere :opplyser:

Krysser fingre for masse :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det er de små tingene som betyr mest her i livet har jeg hørt ;)

Ha en strålende påske. Ta deg en flaske vin! :vin: og prøv deg på noen av oppskriftene mine *å ja det var kjempelurt! * :ler:

Hehe de små tingene som gjelder :enig:

:fnise: vin blir det ikke, men god mat blir det. Ikke umulig jeg prøver meg på en av dine så lenge den ikke er for vanskelig, Jeg liker jo egentlig bedre sånn :spise: enn sånn :kokk:

:sol: :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke så mye bortsett fra at jeg har sinnsykt med luft i magen som gjør innmari innmari vondt :fise:

hehe :fnise:

Ellers har ikke TR kommet ennå. I morges var det litt både litt brunt, rosa-rødt på papiret så da tenkte jeg at nå er TR her!!

Men er ikke noe som tyder på det ennå.

Har ikke tester å teste med heller, men mulig jeg må få tak i slik at jeg har til i morgen eller fredag.

Akkurat nå vil jeg bare ha det avklart på en eller annen måte.

Er så rart at TR ikke har kommet for sånn som det er nå har det aldri vært før. Ikke er jeg stresset eller noe heller. EL var nok sein fordi jeg hadde trent veldig mye, men den siste uken har jeg tatt det mer rolig så det burde ikke ha noe å si det heller.

VIl ha svar nå :pisk: :pisk:

Hadde vært greit å komme inn i PP2 liksom...

(...har et ørlite håp om at jeg ikke trenger PP2 da,..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då eg var gravid forrige gang, hadde eg masse stikkingar i magen 5 DPO. Så kjente eg ingenting før dei siste dagane før IKM - då hadde eg ekstremt masse luft i magen! ;) Så det kan absolutt vera eit bra tegn at du har masse luft som må ut. :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som TR er rett rundt hjørnet. Har sånne sykluser selv. Mange dager med forskjellige typer spotting, oppblåst m.m. Så etter en stundt med det kommer ordentlig mensen, men tar tid før den kommer ordentlig igang. Alt i alt tar dette nesten 2 uker..

Denne type syklus kom etter at jeg slutta på p-pillen. Slutta 1.okt. Når slutta du?

Skjønner veldig godt hva du mener. Man vil bare vite hva som skjer med kroppen. Uansett hva det er..

Jeg har begynt å roe meg med en gang jeg for brun spotting. Da er TR alltid rundt hjørnet, selv om det tar mange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som TR er rett rundt hjørnet. Har sånne sykluser selv. Mange dager med forskjellige typer spotting, oppblåst m.m. Så etter en stundt med det kommer ordentlig mensen, men tar tid før den kommer ordentlig igang. Alt i alt tar dette nesten 2 uker..

Denne type syklus kom etter at jeg slutta på p-pillen. Slutta 1.okt. Når slutta du?

Skjønner veldig godt hva du mener. Man vil bare vite hva som skjer med kroppen. Uansett hva det er..

Jeg har begynt å roe meg med en gang jeg for brun spotting. Da er TR alltid rundt hjørnet, selv om det tar mange dager.

Slutta pillen for mange år siden så har hatt relativt stabile sykluser siden den tid.

Men bruker å spotte litt før jeg kommer skikkelig i gang men ikke i to uker. Det hørtes voldsomt ut...

Uansett så spørs det om jeg heller skulle hyret inn Inspector Japp og ikke Miss Marple til å finne ut hva som hadde skjedd med tanta...da hadde hun nok aldri kommet tilbake! :fnise: Miss Marple var for flink og det ble en kort påskekrim.

Her åpnet nemlig slusene seg og jeg er offisielt i PP2 :snurt:

Da blir det januarbarn på meg. Det er jeg overbevist om :jepp: Det blir bra!

Hehe :lur: Da er det bare å sette i gang med å planlegge strategien for denne PPen. Har bestilt meg billige graviditetstester, men vet ikke om jeg også skal bestille meg EL tester? Siden EL tydeligvis ikke kom før den 17 sist syklus så hadde vi ikke optimale forhold for spirelaging tror jeg. Mulig vi satser på annenhver dag?

Vet jo det har funket for mange her inne!

Og så vet jeg at å gå på symptomjakt ikke funker for meg ihvertfall. Jeg går tydeligvis rundt med graviditetssymptomer hele tiden uansett liksom :legrine:

Jaja, da er det bare å hive innpå med smertestillende for menssmertene og vin under påskefeiringen :transe: (dette var ikke riktig smiley jeg bare oppdaget en ny en!) denne skulle jeg egentlig putte inn :skaal:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men bruker å spotte litt før jeg kommer skikkelig i gang men ikke i to uker. Det hørtes voldsomt ut...

Hehe :lur: Da er det bare å sette i gang med å planlegge strategien for denne PPen. Har bestilt meg billige graviditetstester, men vet ikke om jeg også skal bestille meg EL tester? Siden EL tydeligvis ikke kom før den 17 sist syklus så hadde vi ikke optimale forhold for spirelaging tror jeg. Mulig vi satser på annenhver dag?

Vet jo det har funket for mange her inne!

Spottinga mi varer ikke i to uker. Fra jeg merker murriger og begynner å spotte, til mensen er ferdig, tar det ca 2 uker. Men mensen er lettere etter at jeg slutta på pilla, så det går litt opp i opp. Eller mente du at du spotta to uker denne gangen?

Ville ha fortsatt med :sengekos: annenhver dag, så langt det er mulig, om jeg var deg. Det er den sikreste måten å få det til på. Har hørt at det skal gå med 2-3 ganger i uka og. Selv tror jeg at vi har staset for mye på å treffe EL de forestående periodene. Vet jo ikke om vi har truffet. Så denne gangen kjører vi på :lur:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: vi "stresset" også med å treffe EL. Og da var vi jo så slitne etterpå at det ikke ble noe mer :sengekos: på en stund. Det gjorde tydeligvis at vi gikk glipp av den forsinkete ELen!

Vi skal også bare kjøre på :lur:

Jeg har ikke spottet i to uker nei. har vært synlig på papiret siden 24 tror jeg det var. En uke blir vel det. Skal prøve å finne ut hva dette betyr... Kanskje det er noe jeg kan gjøre for at forholdene skal bli mer optimale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: kjipt at TR har kommet, men du får satse på januarbaby nå da ;)

Jeg stemmer for at dere tar :sengekos: annenhver dag hele sykllusen......det var da vi traff, og jeg vet om flere som treffer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Eller samle opp, det er jo det de sier funker :) Her var det samlingså og sex rett før EL, så salings, og når EL var:)

Lykke til:)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...