Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma


pinkpus

Anbefalte innlegg

Og er det ikke ny sesong med Paradise Hotel i kveld? Nesten litt pinlig å glede seg til det, men jeg gjør altså det. Elsker trashy tv. Fantastisk gøy :ler:

Noen flere som skal se?

:kaffekopp:

Hehe.. jeg hadde faktisk tenkt å ta opp paradise hotel selv :fnise: (skikkelig underholdnings-søppel-reality) Men så hadde jeg plutselig 3 opptak på en gang på pvr'n og det går jo ikke. Mannen digger overhodet ikke å se på sånt, da sitter han heller på pc'n. Men etter at vi fikk denne pvr'n så har jeg da hatt muligheten til å ta opp alt jeg har lyst å se. For det er jo typisk at CSI og den slags (som vi ser sammen) skal havne på likt med sånne jente-program :fnise: Ja, alle burde altså ha en pvr :ler:

Kos deg i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du er!!!!

Jeg skal jeg skal, love it!!!!!! Er du sånn som liker THE HILLS osv og eller?

Hehe, ja du får samle opp litt , å slippe de løs!! Because you can;) Hehe

Jeg ser ikke The Hills og The City nei. Det er sånn liksom reality. Jeg liker de som er skikkelig trashy og ikke legger skjul på det. Gleder meg også til Norske Hollywood fruer! Er så godt å slappe av med noe der man ikke trenger å tenke :sjenert:

Ser ut som det kan bli en bra sesong av PH dette her. Tror denne gjengen er bedre enn de som var i fjor. Da var det så mange som irriterte meg... Nå kommenterer jeg KUN på utseende her (for av personlighet, humor, alder :fnise: osv var det ingen som var attraktive i mine øyne), men han med langt hår var ikke så værst å se på. Synd han ble valgt av hun som var "modell". Likte derimot hun jenta som er fashion modell. Hun virker litt slu på en måte og det liker vi. Det er joj et spill.

Noen favoritter hos dere?

(Må legge til at jeg ser mest på serier, filmer og dokumentarer av litt høyere kvalitet)

Line: Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke liker å slappe av med realityprogrammer. Det er noe feil med de altså :ler: Mannen her i huset oppholder seg mest på data'n så da har jeg tv'n for meg selv. Heldigvis. Men jeg må få tak i sånn som tar opp jeg også. Veldig greit når man vil se flere ting på en gang.

Nå er det en lang dag med lesing foran meg. Studiedag i dag. Tenkte jeg skulle ta meg tid til å dra å få fikset neglene senere og kanskje spise lunch. Det passer bra i dag tror jeg. I kveld har jeg lovet mannen å bli med på trening. Det må i så fall bli noe annet enn spinning. Beina er gele fra går. Step-maskin, romaskin og tredemølle blir kanskje dagens kombinasjon?

Ha en fortreffelig dag alle sammen!!

Får legge til at det har begynt å komme litt EL slim eller hva jeg skal kalle det. Fortsatt tynt og blankt så det er vel et par dager igjen til selve EL dagen. Har uansett planlagt en real runde i høyet med mannen i kveld. :sengekos: Kjøpte meg også inn ny grapefruktjuice (varierer litt hvilken jeg kjøper, men som regel den røde) så drakk masse i går og drikker vel opp resten i dag. Nam!

Mye å se frem til i dag :fnise:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, samme her :ler: (at mannen er mest på pc'n og jeg har tv'n for meg selv).

Cheerio! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis en tv på soverommet vårt i tillegg til stuen, så da får jeg iallfall alltid sett trash-tv'n min i fred :fnise:

Foretrekker nesten heller å se det uten mannen i rommet, for han klarer ofte ikke la være å kommentere hvor teit mye av det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :ler: Mannen min greier heller ikke la være å kommentere...

Noen ganger er det morsomt og andre ganger veldig irriterende!!

Ser noen på TV3s Svinesund da? Trodde jeg skulle le meg ihjel. Han med kafeen som vatnet plastblomstene og hun han jobbet sammen med var jo et radarpar uten like. Så hadde vi han som sang så "fint" - tror ikke det blir noen barnebarn på moren hans med mindre vi snakker adopsjon... Sist men ikke minst så har vi Rickard (han fra BB) og han er jo bare så morsom. Dette var god underholdning og hos meg trillet tårene.

(Det var også pinlig harry, men det gjør ikke noe)

Gleder meg til neste program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis en tv på soverommet vårt i tillegg til stuen, så da får jeg iallfall alltid sett trash-tv'n min i fred :fnise:

Foretrekker nesten heller å se det uten mannen i rommet, for han klarer ofte ikke la være å kommentere hvor teit mye av det er :ler:

For eksempel i fjor da jeg satt og så på en episode av PH så gikk Mannen forbi og fikk et glimt av Negar og leppene hennes... Da stoppet han brått opp på stuegulvet med et forundret/sjokkert ansiktsuttrykk og funderte litt før han spurte: Er det en transvestitt? :skratte:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som trodde jeg så mye dritt på tv.. Elsker home and away, grand prix.. vel kom ikke på noe særlig annet nå. Mannen synes jeg er ganske håpløs. Paradise hotel og slikt blir jeg for provosert av å se. Så reklamen og kjente at det boblet inni meg: En "mindre pen" type, som sitter og sier at han er puppefyr.. herregud, blir så irritert. Virker som det er mange av deltakerne som var typiske "tapere" da de var yngre, som nå har gjort diverse grep for å få bedre selvtillitt (trening, tatovering, silikon m.m.). De virker forferdelig usikre. Sett et par episoder og i den ene var det ungdomsskolemodbbing av ei som virka relativt normal. Nei, det er så dumt at jeg får ikke sagt det. Derfor klarer jeg ikke å la meg underholde av det. Blir bare sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Jeg ser ikke The Hills og The City nei. Det er sånn liksom reality. Jeg liker de som er skikkelig trashy og ikke legger skjul på det. Gleder meg også til Norske Hollywood fruer! Er så godt å slappe av med noe der man ikke trenger å tenke :sjenert:

Ser ut som det kan bli en bra sesong av PH dette her. Tror denne gjengen er bedre enn de som var i fjor. Da var det så mange som irriterte meg... Nå kommenterer jeg KUN på utseende her (for av personlighet, humor, alder :fnise: osv var det ingen som var attraktive i mine øyne), men han med langt hår var ikke så værst å se på. Synd han ble valgt av hun som var "modell". Likte derimot hun jenta som er fashion modell. Hun virker litt slu på en måte og det liker vi. Det er joj et spill.

Noen favoritter hos dere?

(Må legge til at jeg ser mest på serier, filmer og dokumentarer av litt høyere kvalitet)

Line: Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke liker å slappe av med realityprogrammer. Det er noe feil med de altså :ler: Mannen her i huset oppholder seg mest på data'n så da har jeg tv'n for meg selv. Heldigvis. Men jeg må få tak i sånn som tar opp jeg også. Veldig greit når man vil se flere ting på en gang.

Nå er det en lang dag med lesing foran meg. Studiedag i dag. Tenkte jeg skulle ta meg tid til å dra å få fikset neglene senere og kanskje spise lunch. Det passer bra i dag tror jeg. I kveld har jeg lovet mannen å bli med på trening. Det må i så fall bli noe annet enn spinning. Beina er gele fra går. Step-maskin, romaskin og tredemølle blir kanskje dagens kombinasjon?

Ha en fortreffelig dag alle sammen!!

Får legge til at det har begynt å komme litt EL slim eller hva jeg skal kalle det. Fortsatt tynt og blankt så det er vel et par dager igjen til selve EL dagen. Har uansett planlagt en real runde i høyet med mannen i kveld. :sengekos: Kjøpte meg også inn ny grapefruktjuice (varierer litt hvilken jeg kjøper, men som regel den røde) så drakk masse i går og drikker vel opp resten i dag. Nam!

Mye å se frem til i dag :fnise:

Hehe, jeg ser det fordi jeg elsker klesstilen og, ja mye mote i tillegg til alt dramaet :sjarmor:

Men ah, pinkpus...noe EL enda da..??

Jeg er kvalmen så fy, så det er vel EL tid på gang tenker jeg;)

Bra at kjæresten kommer en liten tur i moren kveld da;) hehehe

Men hvor kjæper man sånn grapejuice da? snella snella! hihi

Håper alt står bra til, og at det blir en mini pinkpus snart da;) ;) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Hehe, jeg ser det fordi jeg elsker klesstilen og, ja mye mote i tillegg til alt dramaet :sjarmor:

Men ah, pinkpus...noe EL enda da..??

Jeg er kvalmen så fy, så det er vel EL tid på gang tenker jeg;)

Bra at kjæresten kommer en liten tur i moren kveld da;) hehehe

Men hvor kjøper man sånn grapejuice da? snella snella! hihi

Håper alt står bra til, og at det blir en mini pinkpus snart da;) ;) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg så mye dritt på tv.. Elsker home and away, grand prix.. vel kom ikke på noe særlig annet nå. Mannen synes jeg er ganske håpløs. Paradise hotel og slikt blir jeg for provosert av å se. Så reklamen og kjente at det boblet inni meg: En "mindre pen" type, som sitter og sier at han er puppefyr.. herregud, blir så irritert. Virker som det er mange av deltakerne som var typiske "tapere" da de var yngre, som nå har gjort diverse grep for å få bedre selvtillitt (trening, tatovering, silikon m.m.). De virker forferdelig usikre. Sett et par episoder og i den ene var det ungdomsskolemodbbing av ei som virka relativt normal. Nei, det er så dumt at jeg får ikke sagt det. Derfor klarer jeg ikke å la meg underholde av det. Blir bare sur.

:ler: Jeg blir nok ofte provosert jeg også, men ler nå av det lell...!!

Grand Prix elsker jeg bare. Det er kjekt det. Bruker å gjøre en helaften ut av det med god mat, gir poeng osv. Stas :enig: I år blir det ekstra stas selvfølgelig, selv om jeg absolutt ikke mener det rette norske bidraget vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser det fordi jeg elsker klesstilen og, ja mye mote i tillegg til alt dramaet :sjarmor:

Men ah, pinkpus...noe EL enda da..??

Jeg er kvalmen så fy, så det er vel EL tid på gang tenker jeg;)

Bra at kjæresten kommer en liten tur i moren kveld da;) hehehe

Men hvor kjæper man sånn grapejuice da? snella snella! hihi

Håper alt står bra til, og at det blir en mini pinkpus snart da;) ;) !!

Tror det nærmer seg EL nå. Står litt forskjellig dato på de forskjellige stedene jeg har sjekket, men enten i morgen eller lørdag hvis alt stemmer? Forvirret jeg. :gjeiper: Vi :sengekos: både i går og i dag etter planen. Ikke sex i morgen men på lørdag er planen så langt. Så da har det blitt over annenhver dag den siste uken. Satser på at vi har truffet da.

Så typen din kommer på besøk i kveld? Jippi :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: Kanskje du treffer på EL du også? :jepp:

Grapefruktjuice kjøper jeg på butikken. Men det finnes kanskje ikke overalt?

Jeg håper inderlig på en mini-pinkpus, men en mini-mannen går fint det også :fnise:

Vi har nå gjort det vi kan føler jeg. Vi har begge levd ekstra sunt de siste månedene, trent masse og tatt masse vitaminer. Jeg har tatt ekstra kalsium, magnesium og nattlysolje. Drukket MASSE grapefruktjuice. Stått på med :sengekos: . Har etter de siste hyrdestundene holdt meg i senga med bena opp en stund etterpå...

Kjøpte vitaminer for gravide (og prøvere) i dag og graviditetstester :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Tror det nærmer seg EL nå. Står litt forskjellig dato på de forskjellige stedene jeg har sjekket, men enten i morgen eller lørdag hvis alt stemmer? Forvirret jeg. :gjeiper: Vi :sengekos: både i går og i dag etter planen. Ikke sex i morgen men på lørdag er planen så langt. Så da har det blitt over annenhver dag den siste uken. Satser på at vi har truffet da.

Så typen din kommer på besøk i kveld? Jippi :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: Kanskje du treffer på EL du også? :jepp:

Grapefruktjuice kjøper jeg på butikken. Men det finnes kanskje ikke overalt?

Jeg håper inderlig på en mini-pinkpus, men en mini-mannen går fint det også :fnise:

Vi har nå gjort det vi kan føler jeg. Vi har begge levd ekstra sunt de siste månedene, trent masse og tatt masse vitaminer. Jeg har tatt ekstra kalsium, magnesium og nattlysolje. Drukket MASSE grapefruktjuice. Stått på med :sengekos: . Har etter de siste hyrdestundene holdt meg i senga med bena opp en stund etterpå...

Kjøpte vitaminer for gravide (og prøvere) i dag og graviditetstester :hakeslepp:

Hehe, skikkelig i god gang du;)

Jeg tar kun Omega 3, men har sånne B12 på resept hvis jeg blir gravid, skal jeg ta de. Man trenger ikke resept på dem,men legen sa jeg måtte ha akkurat dem. Ellers prøver jeg å lever sunt!

men OMG, jeg brakk meg nesten av den Rosa Grapefrukjui

cen, nei, altfor surt for min del,,fikk ned 10 slurker..All Ære til deg som får ned det altså.

Er du sånn GT menneske og eller?

Off, nei, aldri mer! Hehe..Kjenner det er en EL på gang ja, tror den kommer før Søndag, men jeg orker ikke stresse med å bestille EL .tester osv denne måneden, vil slapp av og ikke stresse, da sliter det på humør , forhold og det er altfor tidlig.

Ja, vi får se da, hva som skjer..er ikke sånn som har beina i været ennå heller..hehe, syns jeg ser meg selv:)

Gleder meg til han kommer ja, er vel en time til, så ja, alltid kjekt det;) Ser han kun to dager i uken, så ja, må jo nytes:)

Ja, baby kommer når det kommer. Blir litt småskremt av alle disse som er gravide og, ikke bare bare;) hehe

Klar for helg då?

Heia heia mini pinkpus!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen forbi og fikk et glimt av Negar og leppene hennes... Da stoppet han brått opp på stuegulvet med et forundret/sjokkert ansiktsuttrykk og funderte litt før han spurte: Er det en transvestitt? :skratte:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med a EL har vært. Hadde stikninger igjen på venstre side av magen i går og det er mulig at det var selve ELen. Synes det har vært vanskelig å sjekke EL slim denne måneden siden det har vært andre ting oppi der også :sjenert:

Uansett så ble det :sengekos: i går og da tror jeg nesten vi har gjort det vi kan denne PPen. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente...DET er jeg ikke flink til og jeg må nok gå til innkjøp av noen tester til for de blir nok flittig brukt etterhvert. :gjeiper:

Nå tror jeg at jeg skal ut og gå meg en tur (selv om været ikke er det beste) og lage meg noe god mat!! Det blir bra. Har litt :husarbeid: som bare må gjøres, men ellers så blir det full avslappning med film og tv serier i dag tror jeg. Må vel prøve å få tatt igjen litt lesing også.

Min Mann er så snill for tiden så han kommer vel til å ta seg av husarbeidet og matlagingen i dag hvis jeg kjenner han rett så får jeg bedre tid til andre ting :rødme: Gode Mannen min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til å vente på resultatet av all :humpe: Blir spennende selv om jeg ikke helt har troa på at det blir positiv test denne PPn. VI får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Eg har også begynt på ventetida. 5 DPO i dag, og fortsatt ingen symptom. :snurt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente: på symptomer Mirabella!

På denne kanten er vi forvirret. Jeg er sånn i tvil om når jeg faktisk har hatt EL? Begynner å tvile på mine egne beregniger...Kanskje noen kan hjelpe?

Jeg fikk TR den 25 som jeg var ferdig med 3 mars. Søndag 7 og mandag 8 hadde jeg vonde stikninger i magen. Disse var så vonde at jeg vurderte smertestillende. Jeg bruker ofte å ha det slik under EL. Men ifølge FF og etter det jeg trodde syklusene mine normalt er (30 dager) skulle EL komme fredag eller lørdag? ... Men har ikke merket noe mer og heller ikke sett noe til det vanlige eggehvite slimet (tror det ble litt utvannet denne gangen her :sjokkert: ) Saken er bare den at i går kveld hadde jeg stikninger og smerter i magen igjen. Litt mot venstre side og varte i et par timer. Det var slik at jeg ikke fikk sove og i dag har det vært bittelitt sporadisk vondt der nede.... Hva er det som skjer. Er det EL nå eller var det sist? Er det noen som har det på samme måte?

Hjelp for nå er jeg forvirret! Tror nå uansett vi har truffet i forhold til EL med sex, men hadde vært greit å vite når EL var og hva alle disse smertene kan bety når det er en uke mellom dem...

Tror det blir tester på EL neste PP (hvis det blir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei Pinkpus:)

Ah, men du, jeg og var usikker på om jeg hadde EL denne mnd, følte liskom ikke aldri at den riktige konsistensen kom, for å si det pent.

Men jeg hadde legetime i dag da, hos GK. Jeg sa at jeg følte ikke at jeg hadde hatt EL forrige mnd, og var veldig usikker om jeg har det nå.

Men så sjekket han da, og da forstod jeg det slik at det er ikke alltid man kan se det eller føle det. Så det kan jo hende at du har hatt det til den datoen du tror og:)?

Vi har jo omtrent samme syklus, men det vil jo ikke si at vi har EL samme tid, men har jo lest her inne, at noen har EL allerede på dag 11...

Håper du finner ut av det da!! Ikke lett det der, men som sagt ikke hver mnd man har symptomer på EL.

Synd er jo det, når vi virkelig trenger å få det bekreftet: )

Ellers da? Sol der du er??

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...