Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma


pinkpus

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå

Hellu;)!!

Må ikke krangle da!! Offameg! Er dere langsure og eller?

Men du skal se det ordner seg vet du :)!

Snart EL tid;) Jeg kjente det før når jeg fikk EL, men ah, forrige mnd kjente jeg ingenting, men håper virkelig at det funker denne måneden;)! Når pleier duå kjenne det da? Hmhm, litt småskeptisk til de testene jeg..hmhmmmm:)

Klar for helg da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke langsure denne gangen. Vi fikk tatt oss en prat og skal prøve å unngå dumme krangler om filleting. De store viktige tingene greier vi faktisk å diskutere på en ordentlig måte. Det er de små tingene vi går og irriterer oss over som er problemområdet for oss. Vi ble enige om å virkelig jobbe med dette og bedre kommunikasjonen mellom oss.

Så nå er jeg klar for en koselig og avslappende helg!! :danse:

Har ikke noe spesielt på tapetet, men kunne tenkt meg en tur på kino. Noen som har film å anbefale?

Det nærmer seg EL for oss nå ja Luremegpå :) Jeg merker stikninger i magen litt før og så ser jeg det på utfloden som regel akkurat når EL er. Når jeg tenker meg om så er det sikkert etter EL at jeg buker å tenke i farten at nå har jeg hatt EL. Som prøver er det kanskje lurt å vite når man nærmer seg? Vi skal uansett begynne med :humpe: ihvertfall en gang annenhver dag fra og med i morgen (hvis ikke allerede i kveld da for Mannen har vært på trening og var så lekker når han kom hjem nå :wow: ) og da bør vi nå treffe i forhold til EL uansett. Når har du tenkt å prøve de testene dine? Jeg såg på noen på nett her en dag og det var fristende å kjøpe...

Heia Belle :skya: sånn blir jeg når jeg får besøk i dagboka mi så det er bare å titte innom :sjarmor: Ikke så veldig mye som skjer ennå, men prøver nå å skrive litt alikevel mens jeg venter på EL.

Hmm. Jeg lurer på om jeg har blitt avhengig av smileyene? Må liksom sette de inn titt og ofte og lete på lista for å finne den som passer best. Huff, jeg er nerd noen ganger. Men noen av de er så koselige. Sånn som denne :natti:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jg tar faktisk på meg 3D brillene mine og danser rundt når jeg får besøk i dagboka mi...hihi (morsom smiley det der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Enig med deg i at det er mange morsomme smiley'er her inne - jeg savner de faktisk ellers på msn eller når jeg sender mail også :fnise:

Kjenner igjen dette med dårlig kommunikasjon på småting. Rart i grunnen at man klarer de store tingene, men ryker på en smell på småtteri :vetikke:

Ha en fortsatt fin kveld og helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiley's er viktige kommunikasjonsvertøy! :skya: Merker jeg også savner noen fra msn her - og noen herfra på msn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: inn i prøverdagbokverdenen. Får håpe du slipper å bli her for lenge, selv om det jo er hyggelig selskap her :jepp: Kast gjerne inn :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: i dagboken min. Alt som kan hjelpe :fnise::pls:

Enig med deg i at det er mange morsomme smiley'er her inne - jeg savner de faktisk ellers på msn eller når jeg sender mail også :fnise:

Jeg savner de på facebook jeg :fnise: Men selv gidder jeg sjelden bruke mye tid på å leite frem "riktig" smily, så er litt kjedelig på det området, da jeg som regel bare har gjengangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn til meg Becky1 :hallo:

Tusler meg en tur inn til deg og leser jeg! Skal slenge inn noen :babysmokk::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Enig med deg i at det er mange morsomme smiley'er her inne - jeg savner de faktisk ellers på msn eller når jeg sender mail også :fnise:

Kjenner igjen dette med dårlig kommunikasjon på småting. Rart i grunnen at man klarer de store tingene, men ryker på en smell på småtteri :vetikke:

Ha en fortsatt fin kveld og helg :goodbye:

Vanskelig å kommunisere skriftlig uten smiley'er når man blir vant til det ja :fnise: Kanskje det er smiley-plakater vi trenger når vi krangler om filleting :fred::scorpis::vetikke::pls::nei::kjefte::regler::sprettert::pisk: :slår: :cry3::forvirra::frustrert::rope:

God helg til deg også Zia :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg EL og vi har begynt å :humpe: for fullt. Er litt usikker på om vi skal prøve hver dag eller annenhver...Hmm. Noen som vet hva som er best? Mannens forslag var to ganger pr dag :rødme: men det går nok ut over sædkvaliteten. Vi har uansett hatt en veldig fin dag i dag og håper resten av helgen blir like fin med mer prøving. Mannen ligger og snorker ved siden av meg her, så han ble helt utslitt stakkar ;)

Jeg har en veldig travel uke foran meg og vet ikke helt hvordan jeg skal få tid til prøving, men noen av dagene frem til torsdag må vi bare kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom boken din....

Jeg savner smileys på facebook jeg....er lissom ikke det samme uten disse søte smileysene :rødme:

Oi har nærmer vi oss EL, da blir det spennende vettu. Råder deg å kjøpe EL og GT tester på billigtester.no hvis du ikke allerede har gjort det, mye billigere, og du kan finne EL lettere. Men sex annenhver dag er i min mening best(ble gravid da)....sædkvaliteten er jo best når den har fått litt tid....men husk om det blir noen dager for lenge uten sex så må nok mannen "utløse" litt....for da kan også sædcellene dø om de venter for lenge inn på lageret :fnise:

Grapefruktjuice er noe jeg drakk 3dager før EL, og 3 dager etter endt EL....ble gravid den måneden også...det skal gjøre forholdene opptimale hos deg i underlivet.......men advarer: Den smaker pyton....er skikkelig sur, men bare drikk den fort!

og siden du har gitt fra deg noe babystøv(og kastet babyer), så sender jeg over masse støv, for jeg har nok av det nå :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse testene var det jeg brukte :Nikke:

Man kan velge selv hvor mange av hver man vil ha (50 EL og 25 GT f.eks.) Finnes pakker med mindre i også.

Og de funker veldig bra :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Frkhøne og Neytiri :)

Så koselig med besøk!

Takk for linken til de testene Frkhøne, de skal bestilles! Greit å kunne velge pakken som passer en best. Har aldri tatt graviditetstest jeg så det blir en rar opplevelse tror jeg når den tid kommer. Og ja, vet vi må prioritere :sengekos::fnise: Har greid det hittil!

Og Neytiri jeg er faktisk en av de som liker grapefruktjuice og bruker å drikke det til vanlig også. Skjønner ikke at det skal være så fælt :lol: Men har helt glemt å kjøpe etter at jeg gikk tom for det forrige uke. Søren også da :kjefte: på meg selv!

I dag har stikningene på høyre sde av magen begynt så her er det EL som setter i gang. Etter mine beregninger skal eggehvite slimet komme onsdag eller torsdag. Tror det kan bli sex hver dag jeg. Vil liksom gjøre alt vi kan. Har gitt Mannen beskjed om at han må holde seg unna utstyret sitt med mindre han skal :sengekos: med meg :fnise: Må spare på svømmerne!

Takk for babystøvet! Tror jeg må rulle meg litt i det :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha:

Håper alle har hatt en fin helg og at vi får en enda bedre uke :enig:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke tatt GT før, så det var rart å begynne med det.

Var derfor jeg begynte å ta sammens med EL testene den siste uken, for å ta spenningen litt bort den dagen jeg eventuelt skulle gå over IKM. Men så langt kom jeg ikke gitt :sjenert: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest luremegpå

Heisan!

Ja, nå har vi kost oss med helg, og kjæresten reiser grytidlig i morgen, så da er det tilbake til meg selv tilværelsen helt fram til Lørdag. Dvs at jeg ikke ser så mye håp denne mnd, for jeg ha nok El før den tid..

Typisk!

Men ja, jeg kjente det alltid før, men forrige måned kjente jeg ikke noe, men ja, når jeg ikke kjenner symptomene. så er jeg på en måte så usikker, og det er så dumt. Er jo nå jeg faktisk skulle kjent det!

EL-testene mine er ikke positive heller, men er vel kanskje for tidlig? Men så slo jo EL ut dagen før jeg skulle ha TR forrige måned, så..ja, har ikke helt troa! Hehe;)

Frustrert i dag altså, for jeg fikk vite det nå nettopp, at han ikke kommer før Lørdag!

Men dere er i full gang ja!! Så bra da!

Det sies at det er lurt å spare opp litt svømmere ja;)

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøverdagbok, og masse lykke til med jakta på ein liten spire! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sparer opp svømmere i dag slik at vi har nok for de neste tre dagene :fnise:

Takk Mirabella. Håper selvfølgelig at spiren skal sitte i første PP, men regner med at det kommer til å ta litt tid. Vi har jo bikket 30 begge to og jeg regner med det ikke hjelper akkurat. Uansett så er jeg optimist :jepp:

Nå er dagens treningsøkt unnagjort. Det ble bare spinning og en liten gåtur i dag. Skulle trene armer (vekter) også, men jeg glemte det rett og slett. Jeg får prøve å ta det igjen i morgen.

Nå blir det mat, litt rydding, leke med kattene :hjerte: og avslapping i sofaen!! Og er det ikke ny sesong med Paradise Hotel i kveld? Nesten litt pinlig å glede seg til det, men jeg gjør altså det. Elsker trashy tv. Fantastisk gøy :ler:

Noen flere som skal se?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Vi sparer opp svømmere i dag slik at vi har nok for de neste tre dagene :fnise:

Takk Mirabella. Håper selvfølgelig at spiren skal sitte i første PP, men regner med at det kommer til å ta litt tid. Vi har jo bikket 30 begge to og jeg regner med det ikke hjelper akkurat. Uansett så er jeg optimist :jepp:

Nå er dagens treningsøkt unnagjort. Det ble bare spinning og en liten gåtur i dag. Skulle trene armer (vekter) også, men jeg glemte det rett og slett. Jeg får prøve å ta det igjen i morgen.

Nå blir det mat, litt rydding, leke med kattene :hjerte: og avslapping i sofaen!! Og er det ikke ny sesong med Paradise Hotel i kveld? Nesten litt pinlig å glede seg til det, men jeg gjør altså det. Elsker trashy tv. Fantastisk gøy :ler:

Noen flere som skal se?

:kaffekopp:

Flink du er!!!!

Jeg skal jeg skal, love it!!!!!! Er du sånn som liker THE HILLS osv og eller?

Hehe, ja du får samle opp litt , å slippe de løs!! Because you can;) Hehe

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...