Diddles Skrevet 19. juli 2016 #5901 Del Skrevet 19. juli 2016 Litt lei nå gjerne? Det kan jeg isåfall godt forstå Håper den lille i magen bestemmer seg for å komme ut og hilse på snart!! Lykke til hos legen idag Har hørt flere si at de går ned i vekt de siste ukene, spesielt på overtid! Kan det være fordi babyen tar så stor plass og så mye av det lille du klarer å spise?! Du har jo i utgangspunktet lagt på deg ganske lite, du trenger vel de kiloene du har nå..satser på det skjer noe veldig fort nå, enten av seg selv eller med litt hjelp!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #5902 Del Skrevet 19. juli 2016 15 minutter siden, Diddles skrev: Litt lei nå gjerne? Det kan jeg isåfall godt forstå Håper den lille i magen bestemmer seg for å komme ut og hilse på snart!! Lykke til hos legen idag Har hørt flere si at de går ned i vekt de siste ukene, spesielt på overtid! Kan det være fordi babyen tar så stor plass og så mye av det lille du klarer å spise?! Du har jo i utgangspunktet lagt på deg ganske lite, du trenger vel de kiloene du har nå..satser på det skjer noe veldig fort nå, enten av seg selv eller med litt hjelp!! Takk. Ja jeg begynner å bli lei nå, har lite overskudd også, føler meg sliten mye av tiden. Gleder meg til å bli ferdig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. juli 2016 #5903 Del Skrevet 19. juli 2016 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #5904 Del Skrevet 19. juli 2016 Det gikk fint, alt er som det skal selvom jeg har gått ned 1 kg i vekt og han ikke er like aktiv som han pleier. Men jeg var så sliten at jeg begynte å gråte hos legen, og hun sendte henvisning til overtidssamtale til sykehuset. Jeg fikk også beskjed om å ringe de i morgen om jeg ikke hadde hørt noe fra de i dag. Er jo ikke så rart jeg er sliten, er våken et par timer om natta nå, prøver å være en god mamma for Vesla og en god kone for Mannen i tillegg til alt med mamma....... Så sånn sett er jeg IKKE klar til å føde, men kjenner at jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. juli 2016 #5905 Del Skrevet 19. juli 2016 Eg veit fint lite om overtid, men kjem innom med ein Eg gjettar på at lillemann kjem i morgon, på tomånadersdagen til minstebror. Lenge igjen er det uansett ikkje, sjølv om ein dag sikkert føles uendelig lang for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #5906 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) 15 timer siden, dreia skrev: Eg veit fint lite om overtid, men kjem innom med ein Eg gjettar på at lillemann kjem i morgon, på tomånadersdagen til minstebror. Lenge igjen er det uansett ikkje, sjølv om ein dag sikkert føles uendelig lang for tida! Vesla kom jo ti dager over så sånn sett har han fortsatt god tid.....5 dager til faktisk. Håper jo at han kommer før det så klart. Er vel egentlig "presset" fra alle andre om at noe snart må skje som er det verste, kombinert med lite søvn. Det setter igang alle disse teite tankene og følelsene som så gjør at jeg blir mer sliten...... Skal ikke være lett. Prøver å se det positiv i det hele, for hver dag som går er vi nærmere fødsel...... Endret 20. juli 2016 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. juli 2016 #5907 Del Skrevet 19. juli 2016 Bra at alt er som det skal være hvertfall! Men håper det skjer snart, for din del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #5908 Del Skrevet 20. juli 2016 Da sitter jeg i en seng på sykehuset og venter på å bli igangsatt. Alt er bra, men litt lite fostervann og siden lillemann er litt mindre aktiv enn han pleier så blir jeg satt i gang. Sitter nå med sånn registrering for andre gang, de må følge med på han er beskjeden jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juli 2016 #5909 Del Skrevet 20. juli 2016 Lykke til kjære deg Snart har du ham i armene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. juli 2016 #5910 Del Skrevet 20. juli 2016 Lykke til! Får håpa du får ein like fin opplevelse som eg har hatt med mine igangsatte fødslar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #5911 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg fikk modningspille kl 1542, og det kjennes nå ut som om jeg har noen rier. Så ting eri gang tror jeg, så får vi se hvor fort set går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. juli 2016 #5912 Del Skrevet 20. juli 2016 Tenker på dere! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. juli 2016 #5913 Del Skrevet 21. juli 2016 Lykke til, kanskje fødselen allerede er overstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #5914 Del Skrevet 21. juli 2016 Etter igangsettingen kom lillebror til verden kl 0546 i dag. Det var en tøff og heftig fødsel, men nok en gang uten smertelindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juli 2016 #5915 Del Skrevet 21. juli 2016 Gratulerer med lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 21. juli 2016 #5916 Del Skrevet 21. juli 2016 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2016 #5917 Del Skrevet 21. juli 2016 Åh Gratulerer så utrolig masse!! Håper alt er bra med dere begge to, at dere får tid til å slappe av og hente dere inn litt nå Gleder meg til å høre mer om lillebror når du er klar for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 22. juli 2016 #5918 Del Skrevet 22. juli 2016 Gratulerer så masse med lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. juli 2016 Forfatter #5919 Del Skrevet 23. juli 2016 Da har vi kommet oss hjem. Veslemann ligger i sofaen ved siden av meg og Vesla har lagt seg. Har vært en dag full av masse følelser for den lille store jenta vår, er ikke så lett å bli storesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2016 #5920 Del Skrevet 24. juli 2016 Gratulerer så mye! 😙 😙 😙 😙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå