Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Heldig du er! Jeg hørte såvidt litt buldring på avstand, og det har striregnet, men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var første ordentlige torden og lyn på evigheter, har bare hørt torden i det fjerne ellers. Kjenner at luften og kroppen min trengte den utladningen tordenværet gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindato og lite som skjer, ihvertfall lite som minner om fødsel. Regnet jo med det, men kan godt skje noe snart for vi klarer ikke å planlegge så mye eller gjøre så mye pga ventingen. Og det blir utrolig kjedelig for de to andre her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del kynnere, mye nedpress og kvalme....er lov å håpe at det er tegn på at noe snart skjer. Og at det ikke er varmen som tok knekken på meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Auri skrev:

Jeg og lillesøss S venter i spenning! :D

Søte dere er.

14 timer siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande! :hoppe:

Nei.....det skjer jo ingenting.... To dager på overtid, and counting.... Så er spørsmålet; hvor mange dager over termin før han kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nótt skrev:

Nei.....det skjer jo ingenting.... To dager på overtid, and counting.... Så er spørsmålet; hvor mange dager over termin før han kommer?

Det var dumt. :( Eg var sikker på at noko var på gang no, då eg leste kva du skreiv. Kjedelig å gå på overtid. Håpar han snart vil ut no! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mirabella76 skrev:

Det var dumt. :( Eg var sikker på at noko var på gang no, då eg leste kva du skreiv. Kjedelig å gå på overtid. Håpar han snart vil ut no! :tommelopp:

Ja det er kjedelig, men regnet med det. Gikk jo ti dager over med Vesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nótt skrev:

Ja det er kjedelig, men regnet med det. Gikk jo ti dager over med Vesla.

Ja, då kan det vel fort skje igjen. Kor mange dagar på overtid blir fødselen sett i gang, viss det ikkje skjer noko av seg sjølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Ja, då kan det vel fort skje igjen. Kor mange dagar på overtid blir fødselen sett i gang, viss det ikkje skjer noko av seg sjølv?

Litt usikker, men overtidsdatoen er 25. Så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Auri skrev:

:ler:

Bare å vifte med øyevippene til Mannen da ;)

Litt vanskelg når vi ikke har alle ingrediensene i hus...... Får se om vi tar en tur ut etterhvert, er skikkelig sløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da blir det verre. Jeg sørger for å hvertfall alltid ha det jeg trenger til krydderkake i huset, da får jeg alltid tilfredstilt den cravingen om den kommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Auri skrev:

Ja da blir det verre. Jeg sørger for å hvertfall alltid ha det jeg trenger til krydderkake i huset, da får jeg alltid tilfredstilt den cravingen om den kommer :ler:

Da får man som regel ikke cravings etter det føler jeg. Er skikkelig rastløs uten egentlig å ha overskudd til å orke ting.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lei folk som maser nå.....sprakk i telefonen ovenfor mamma og hun ble bare sur og la på. Sendte en SMS og sa unnskyld, og forklarte at hun ikke er den eneste som lurer på om det skjer noe. Fikk bare beskjed om at hun trodde hun stilte i en annen kategori siden hun er moren min. :murvegg: spiller ingen rolle hvem du er når det kommer til mas, jeg har bare så lang lunte uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...