Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Og der ringte mamma for å spørre om det var noe på gang nå...... :murvegg: Akkurat som sist, bare tidligere denne gangen, så regner med en telefon hver dag nå med det samme spørsmålet. Om det skjer blir jeg gal før jeg kommer til termin, og om Veslemann er som Vesla så blir det overtid denne gangen også..... Kjenner jeg blir litt motløs bare ved tanken.

På den positive siden, har jeg mottatt stellevesken i dag, og denne er fin. Fargen er mer skogsgrønn, og det er bare helt supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo aldri vite fra graviditet til graviditet da :) er ikke sikkert han kommer for seint! Krysser fingrene for at han kommer akkurat når han skal. 

 

Og sukk over mora di. Hun burde da vite at dere gir beskjed når noe skjer... :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Auri skrev:

Kan jo aldri vite fra graviditet til graviditet da :) er ikke sikkert han kommer for seint! Krysser fingrene for at han kommer akkurat når han skal. 

 

Og sukk over mora di. Hun burde da vite at dere gir beskjed når noe skjer... :roll: 

Det er sant, han kan jo komme når som helst. Prøver bare å være innstilt på at det kan bli overtid. 

Mamma derimot kan la være med å mase alt nå, er tross alt over en uke igjen til termindato. 

I dag er det kontroll hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg regner med at det ikke er et alternativ å ikke ta telefonen heller ;)

Fin stelleveske du har fått deg!

Den siste tida kan være seig nok altså. Sistemann kom én dag over termin. De andre kom to uker før termin. Jeg er sikker på at det var de to lengste ukene i mitt liv :Knegg:

Åssen er bekkenet? Kommer du deg litt rundt, eller blir det mest sofatjeneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Synne-Marie skrev:

Og jeg regner med at det ikke er et alternativ å ikke ta telefonen heller ;)

Fin stelleveske du har fått deg!

Den siste tida kan være seig nok altså. Sistemann kom én dag over termin. De andre kom to uker før termin. Jeg er sikker på at det var de to lengste ukene i mitt liv :Knegg:

Åssen er bekkenet? Kommer du deg litt rundt, eller blir det mest sofatjeneste?

Bekkenet er der, men så lenge jeg tar det med ro kommer jeg meg rundt. Må bare passe på å ta pauser......

Mannen foreslo å la være å ta telefonen bare sende en SMS med beskjed om at jeg er opptatt, men IKKE i fødsel. Vurderer det sterkt, for ellers kan det bli vanskelig for de her hjemme.

Nå er senga inntatt, er dritsliten etter å ha vært hos legen. Først var legen forsinket, så var det lunsj på laben. Da gikk Velsa og jeg og spiste litt også. Og så var det forsinkelser på laben etter lunsjen...... Bekkenet har IKKE godt av å sitte på de stolene der å vente i lengre tid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MarianneE skrev:

Kan ikke folk slå seg til ro med at du gir beskjed når det er noe? :murvegg:

Tydeligvis ikke..... Slapp telefon i går da, heldigvis.

Har visst kjøpt meg sandaler..... De har perfekt hælhøyde, dvs ikke for høye og de kjennes veldig gode ut. Blir nok ikke brukt veldig mye før fødsel, men gleder meg til å ta de ordentlig i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett etter de, og ble glad når jeg fant de i riktig størrelse. Liker at de er så enkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dinsko :) De er overraskende gode på foten til å være dinsko! Myk og god innersåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Auri skrev:

Er på dinsko :) De er overraskende gode på foten til å være dinsko! Myk og god innersåle.

Må nesten prøve de.... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Auri skrev:

Do it! :ler: 

Har nå prøvd de, og de var ikke for meg... Synd for de var kule, men jeg har jo funnet meg et par i år så får være fornøyd med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har truffet kompis J i dag, spist middag og skravlet masse. Er lenge mellom hver gang vi treffes, så dette var ordentlig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist lunsj med mamma og søsteren i byen, det var faktisk veldig koselig. Nå sitter jeg med henna i håret og skal skylle det ut om en stund. Deilig med litt oppfrisking av fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten...... I går var vi hos J&R og deres nydelige sønn. Vesla er på ferie med besteforeldrene, så vi ble så lenge vi ville dvs vi var hjemme ca midnatt. I dag er jeg sliten, merker at jeg ikke er vant il å være oppe så lenge lenger og at kroppen er noe tyngre enn den pleier + at det har vært sinnsykt varmt i natt. Har slitt med å sove ordentlig. I dag har vi ingen store planer, bare sløve her hjemme og gjøre husarbeid rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tordner og lyner her, og det er så deilig - jeg elsker tordenvær. Blir så full av energi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...