Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Hva er det med slike slitsomme drømmer som gjør at du våkner opp helt utslitt?? Nok en rar slitsom drøm, drømt på ca en halvtime. Vet hvor lang tid jeg drømte for jeg var delvis våken før drømmen og fikk med meg hva Vesla og Mannen snakket om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så ekkelt når det skjer! Jeg synes de ofte er verst om man først har vært halvvåken og sovna igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Auri skrev:

Er så ekkelt når det skjer! Jeg synes de ofte er verst om man først har vært halvvåken og sovna igjen.

Det er helt klart de verste drømmene og det er den andre sånn type drøm på en uke. :(

Vi har vært en tur i sentrum i dag, Mennen og jeg, endte med å se deler av paraden. Det var gøy, den er jo så morsom, og det er en liten tradisjon vi har. Men å stå stille lenge på asfalt og gå ned hele Carl Johans gate gjorde ryggen og bekkenet helt ødelagt. Endte med å legge meg rett ut på sofaen, med masse murringer og roting nede i symfysen. Fy f***n så ubehagelig. Nå er Vesla i senga, middagen er inntatt og resten av kvelden skal tilbringes i godstolen med beina opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå!!! S også sier grå ;D 

Vi sier hvert år at vi skal inn til Pride, og hvert år skjer det ikke XD uff.

Endret av Auri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Auri skrev:

Grå!!! 

Vi sier hvert år at vi skal inn til Pride, og hvert år skjer det ikke XD uff.

Likte også den grå, og siden ingen norske butikker har vesken inne må jeg bestille fra Danmark.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sydd et  babyteppe til Veslemann. Så nå har han et sydd teppe og et strikket teppe klart til han kommer. Holder også på med et babyteppe til til han mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det ble :) Likte godt stoffet! Veldig fint uten å være for søtt :):rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Så fint det ble :) Likte godt stoffet! Veldig fint uten å være for søtt :):rodmer:

 

Takk. Ble veldig fornøyd selv også. Tok meg totalt bare et par timer faktisk. Går jo raskt når man vet hvordan man skal gjøre det og har alle tingene i hus. Stoffet har ligger her i hvertfall i over 6 år, OG jeg har mer igjen av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Diddles skrev:

Så fint det ble :rodmer: Flink du er altså!!!!!

Takk takk, har sydd noen sånne tepper. Men er noen år siden sist, så moro å se at jeg husket hvordan jeg gjør de og at det gikk så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt!!!!! Bekkenet er skikkelig vondt i dag, nå straffes jeg for lørdagens  bytrasking og asfaltståing. Fulgte Vesla i barnehagen og måtte på senteret en tur for å ordne noe, måtte ha en sittepause på bakeren der før jeg orket å gå hjem igjen. Nå er dagens første klesvask satt på og jeg skal bare gjøre småting her hjemme i dag - tror det er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er uten vann!!! Frem til kl 1400, og har ikke blitt varslet om stenging. Utrolig kjipt å være hjemme, med vondt bekken og begrensede bevegelsesmuligheter uten vann. Heldigvis hadde jeg et par flasker med vann i kjøleskapet, men får jo ikke vasket de klærne jeg trenger å vaske. :( Litt sur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hva! Må det ikke varsles?? Bra du hadde i kjøleskapet... 

Jo det skal jo det, men det er et bygg her som totalombygges og de trodde de bare stengte vannet for det bygget og ikke rekkehusene ved siden av også. :murvegg: Trodde virkelig vaskemaskinen var i ferd med å ryke slik som den bråkte pga ikke vanntilførsel, var sånn jeg fant ut st vi ikke har vann. Akkurat nå kjenner jeg at det er lenge til kl 14, nettopp pga klesvask som venter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooops :danser: Det er vel ikke helt bra for vaskemaskinen å gå uten vann nei.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Ooooops :danser: Det er vel ikke helt bra for vaskemaskinen å gå uten vann nei.... 

Nei, den pep feilmelding så det sang. Men nå vet jeg jo hvorfor, så setter den på når vannet er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Auri skrev:

Å så irriterende! Ikke lenge igjen nå til vannet er tilbake heldigvis.

Nei, heldigvis så er det bare en time igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...