Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Auri skrev:

Det var så koselig idag ❤️ 

Det var veldig koselig ja. :hug: Og klærne jeg fant passet fint, så ikke noe må byttes! Og de er så gode og myke!! Eneste er at buksa må legges opp litt, men det er fort gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søvn har så mye å si for formen min for tiden, når jeg sover om natten er jeg mye mer opplagt og det er så utrolig deilig. I dag er det først kiropraktor, så pt time og lunsj før jeg henter Vesla i barnehagen. Ut på ettmiddsgen er det først ballett for Vesla og så mer trening for meg. Gleder meg til å treffe senga i kveld når jeg er hjemme til slutt.

Er spent på om vi får høre noe ang bilen i dag, regner vel egentlig med at den er helt ferdig og for dyr til at vi reparerer den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over denne treninga di!! :pls: Du er god altså!! 

Krysser fingrene for at det med bilen blir en positiv overraskelse..en billig en som sådan ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diddles skrev:

Jeg er så imponert over denne treninga di!! :pls: Du er god altså!! 

Krysser fingrene for at det med bilen blir en positiv overraskelse..en billig en som sådan ;) 

Takker, jeg er ikke imponert over treningen min, men det er fordi jeg vet hva jeg kan få til. Og det får jeg jo ikke til nå pga bekkenet, så jeg trener jo hovedsakelig overkropp - that's it....

Bilen tror jeg er historie, men det får den bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Auri skrev:

Så utrolig kjipt :(

Sånn er det bare, og ikke så mye å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On the bright side; ny bil er jo gøy da :nigo: ...selv om det kanskje ikke var akkurat det dere hadde tenkt å bruke penger på nå :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Diddles skrev:

On the bright side; ny bil er jo gøy da :nigo: ...selv om det kanskje ikke var akkurat det dere hadde tenkt å bruke penger på nå :sjenert: 

Nei, det var vel ikke helt det vi hadde tenkt å bruke penger på nå. Men, men sånn ble det bare. Mannen og svigerfar skal ut og se på biler i morgen så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt som må gjøres i dag, noe er alt gjort, og noe kan sikkert tas senere i uken....

  • pakke ned pyntegjenstander i stua - gjort, lille esken må på loftet
  • rydde bokhylle toppene - deler av de er ryddet, mens andre må Mannen tømme da de er for høye.
  • rydde strikkehjørnet, og legge bort det som ikke blir gjort noe med nå - ferdig
  • rydde i stoffene som ligger på loftet, donere det jeg ikke trenger eller vil beholde - ferdig
  • vaske loftstrappen - ferdig
  • legge sammen og bort tørt tøy - lagt sammen, men ikke ryddet bort ennå
  • tørke støv......kjedelig......
Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer visst ikke å ta det med ro i dag, men har fått gjort en hel del da. Tar pauser innimellom, men merker jo at ting er tyngre enn normalt.

Skulle bare ha gjort ennå mer, og kan sikkert det også når jeg bare kommer igang.....litt sløv nemlig. Men litt får jeg nå gjort hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj tørke støv ja... Det må jeg gjøre og. Og når jeg først gjør det kan jeg like gjerne pakke DVD'ene ned i boden (vi trenger hylleplassen mer til bøker enn til dvd akkuat nå). Men kjeeeedelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Auri skrev:

Æsj tørke støv ja... Det må jeg gjøre og. Og når jeg først gjør det kan jeg like gjerne pakke DVD'ene ned i boden (vi trenger hylleplassen mer til bøker enn til dvd akkuat nå). Men kjeeeedelig :ler:

Pakke ned ting burde jeg også gjøre, men da må jeg først finne ut hva jeg skal pakke ned og så må vi finne plass til det. I tillegg må jeg rydde i bokeskene på loftet, dvs se gjennom de og finne ut hva vi kan kvitte oss med for alt kan ikke bli med på flyttelasset. Det gjelder ikke bare bøkene, men alt vi har der oppe. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig sløv dag så langt, sittet i stolen og strikket mens jeg har spist, drukket te og sett på TV. Litt deilig, men vet det er mye som må gjøres. Det fåt jeg ta senere, nå skal jeg snart ut for å trene. Prøver å holde meg i form, men savner å trene hardt uten å få kynnere eller bli svimmel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening unnagjort og en helt grei økt, men litt rart er det å savne å kunne gi alt så man nesten spyr.... Middag er inntatt og snart er det ut døren for første foreldremøte på skolen, er rart å tenke at i august har jeg en 1.klassing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen i går gjorde jeg ingenting, hadde ikke overskudd til noen ting. I dag skal jeg til legen, og siden vi ikke har bil lenger tar det "noe" lenger tid enn vanlig.... Får bare gjøre det nest ut av det rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en stelleveske jeg har lyst på, tenkte jeg skulle vente og se om den kommer på tilbud etterhvert. Har heldigvis litt tid på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Nótt skrev:

Har funnet en stelleveske jeg har lyst på, tenkte jeg skulle vente og se om den kommer på tilbud etterhvert. Har heldigvis litt tid på meg...

Jaaa, den var fin :jepp: Leter også etter stelleveske - denne gangen skal jeg unne meg en fin en!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diddles skrev:

Jaaa, den var fin :jepp: Leter også etter stelleveske - denne gangen skal jeg unne meg en fin en!! 

Er akkurat det jeg tenker også. Jeg vil ha en jeg kan bruke utenom også, så en som har dobbelt funksjon og det tror jeg denne har. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...