Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutter siden, Synne-Marie skrev:

Man blir sliten av å rydde i minneting :) 

Merkelig det der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent! Utrolig deilig etter litt over 2 uker uten trening, er veldig spent på hvordan bekkenet er i morgen. Merker også at ting er tyngre, er utrolig sliten etter økten i dag. Men er vel ikke så rart siden magen bare blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye som skjer her, magen vokser og lillebror er turbo når han vil og ikke når det passer meg. LOL

Ellers tusler jeg hjemme og småredde og ordner for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått vite om russe-reunion i dag, 20 år siden. Og nå fant jeg kjole jeg har lyst på.....en fin grønn en, men jeg vil være høygravid på tidspunktet og lurer på om det er noe poeng i å kjøpe en sånn kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo litt som den jeg kjøpte igår vil jeg si? Like fin etterpå til amming og sånn..men dette er en gravidkjole? Fin var den iallefall :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Auri skrev:

Eller så kan du kjøpe en som funker både til høygravid, under amming, og etterpå!

Jeg har denne kjolen og eeeelsker den :nigo:

 

Den var utrolig fin den kjolen altså, men er lange ermer så kult om sommeren? Jeg hadde dødd i lange ermer hvertfall!

Den var fin, men jeg ønsker meg en kjole som er ettersittende.  Er det med de lange ermene som holder meg igjen....

 

9 timer siden, Diddles skrev:

Den er jo litt som den jeg kjøpte igår vil jeg si? Like fin etterpå til amming og sånn..men dette er en gravidkjole? Fin var den iallefall :jepp: 

Dette er en gravidkjole ja, skulle ønske jeg fant en lik i ikke-gravid variant med korte ermer og mørk grønn. Ikke kravstor...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, LadyV hadde inntil for sånn to uker siden en god del tettsittende kjoler, men nå er de midt mellom to kolleksjoner. Skal si ifra om jeg ser de får inn noe lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjole! Det er så stilig med ettersittende til stor mage. Jeg ville ikke bekymret meg for ermene, meeen jeg bor i en kaldere del av landet. Du kan jo evt kutte litt på armene? Til tre kvart for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt......sliter med å sove hele natten gjennom, kan faktisk ikke huske sist jeg sove hele natten sammenhengende. I dag var jeg kvalm da jeg sto opp, det hjalp heldigvis med mat. Dessverre må jeg snart ut av huset, men det går seg nok til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er drømmejobben, men en veldig interessant jobb og noe helt annet enn det jeg hat gjort de siste 15 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Nótt skrev:

Vet ikke om det er drømmejobben, men en veldig interessant jobb og noe helt annet enn det jeg hat gjort de siste 15 årene.

Jeg hadde søkt jeg! Når er startdato i tilfelle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Auri skrev:

Du har jo ingenting å tape på å søke! :)

Det er sant, enste jeg kan få er at jeg ikke er aktuell.....pga andre ting enn graviditeten.

19 minutter siden, Diddles skrev:

Jeg hadde søkt jeg! Når er startdato i tilfelle? 

Etter avtale.....kjenner jeg kan tenke meg å begynne med opplæring alt nå. Tror den gamle jobben lar meg slippe før nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tid igjen til søknadsfristen så skal jobbe me cv'en min for å få den bra, kanskje ringe de og spørre litt ut om stillingen og slik også. Kjenner at jeg har litt sommerfugler.... Om noen lurer på hva kan de sende med en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...