Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Vannet kom en time etter hva som ble sagt......

Bekkenet er der dessverre. Har faktisk avlyst treningen jeg skulle hatt i morgen pga at kroppen er tung og vond. PT'en min, en veldig god venninne, ringte meg opp med en gang og sa at hun var stolt av meg som hadde holdt ut til nå, og at det var viktig at jeg nå lyttet til kroppen og tok permisjon med god samvittighet. Hormonell som jeg er hadde jeg mest lyst til å hylgrine......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen forteller meg ganske klart at å droppe treningen i dag er lurt. Den er tung, treg, stiv og øm.... :( Hodet er jo så klart ikke helt der, det har hengt litt etter hele veien og vil gjerne mer enn kroppen klarer.

Men har fått gjort litt her hjemme da: satt på en vaskemaskin, satt ut klesvasken til tørk, ryddet litt på verandaen for å få ting til å tørke, skylt av det lille drivhuset som bor på kjøkkenet, spist frokost, drukket en kopp te, hengt opp trekket til utemøblene til tørk.

Etterhvert har jeg tenkt meg ut for å gå en liten tur, før jeg henter Vesla.

Ellers driver jeg fortsatt med prosjekt stelleveske, for det er jo ingen norske butikker som har den stelleveskeen jeg vil ha. Og ingen butikker som svarer på mail.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at ting er tyngre. Selvom jeg ikke har lagt på meg veldig mye så merker jeg nå at kroppen helt klart har endret seg. Jeg begynner å bli veldig klar for å få ut den lille, men han kan godt vente litt til. Jeg vil gjerne at Mannen begynner sin ferie og at Vesla får sin ferietur uten avbrytelser først. Så før 11.juli er trenger han ikke å komme, men jeg regner egentlig med at han er like så treg som søsteren sin og venter så lenge som mulig faktisk. Er innstilt på å gå over.......tror jeg.

Prosjekt stelleveske: denne eller denne eller denne??? Hvilken synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den midterste var finest, men den første virket mest praktisk og er også fin, og sikkert lettere for Mannen XD den siste likte ikke jeg noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen vil ikke bruke noen av dem regner jeg med. Han har egen bag og liker ikke slike vesker.... :fnise: Har en favoritt selv, men litt usikker. Den siste var favoritten til i stad når jeg så den nye favoritten....... :lur: 

 

 

 

 

 

 

Favoritten min er faktisk den midterste, den grønne....... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt stellevesken, den grønne, så får vi se når jeg får den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fancy ;) Deilig at den ser ut som en vanlig veske da, neste stelleveske jeg kjøper skal være en skinn som jeg kan bruke utenom og. Tenker brun/lysebrun :jepp: 

Det var fiiiin grønnfarge på den :jepp: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Den var fancy ;) Deilig at den ser ut som en vanlig veske da, neste stelleveske jeg kjøper skal være en skinn som jeg kan bruke utenom og. Tenker brun/lysebrun :jepp: 

Det var fiiiin grønnfarge på den :jepp: 

 

Grønnfargen og det at den ikke er utpreget stelleveske gjorde at jeg falt for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN!!! Har vært hos mamma i dag, og det suger energien min så sinnsykt...... Lå rett ut på senga i to timer etter at vi kom hjem.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ikke noe okei ut..masse :klemmer: til deg!! Antar det er et litt anstrengt forhold mellom dere siden du sier det suger ut all energi å besøke henne :kose: Da synes jeg du er god som gjennomfører besøk i det hele tatt og ikke bare tar en telefon istedet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har bi vært på Harry-tur til Sverige og handlet. Godt å få unna det før vi kommer for nærme termin. Så nå har vi hamstret alkoholfri Somersby eplecider til meg. 

Glad vi ikke har store planer for morgendagen, annet enn å rydde her hjemme. Merker nemlig godt på kroppen at det har vært flere timer med trasking og bilkjøring. Er nok helt klart på tide å roe ned nå ja.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er vi nesten ferdig med dagens ryddeprosjekt. Mannen skal bare demontere PC-pulten, så må vi flytte litt på møblene på soverommet og til slutt skal sengen til Veslemann monteres og res opp. Vi begynner å bli klare for fødsel nå, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er soverommet ommøblert og sengen til lillemann redd opp. Vognbagen er vasket over, så nå er vi klare om han finner ut at han skal komme snart. Men han kan godt vente til termin, uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere og nedpress, masse nå i ettermiddag. Slitsomt, men det er ikke noe mer. Er vel bare nok et tegn på at kroppen forbereder seg til det som skal skje i løpet av noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...