Pingting Skrevet 24. februar 2010 #281 Del Skrevet 24. februar 2010 Hihi, denne var morsom. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 24. februar 2010 Hihi, denne var morsom. Noen som kjenner seg igjen? :gjeiper: Njeeei...kan ikke si jeg kjenner meg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #283 Del Skrevet 24. februar 2010 :gjeiper: Njeeei...kan ikke si jeg kjenner meg igjen... Nei nå var du kjedelig! Og jeg som fant ut at jeg er en paddler-fangirl-otaku, bare i heftig nedtona versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 24. februar 2010 Nei nå var du kjedelig! Og jeg som fant ut at jeg er en paddler-fangirl-otaku, bare i heftig nedtona versjon Jeg har jo litt til felles med den bekymrede mora, da...for hennes favoritt er Spirited Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #285 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har jo litt til felles med den bekymrede mora, da...for hennes favoritt er Spirited Away Hønemor-sequax :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #286 Del Skrevet 24. februar 2010 Hønemor-sequax :happy: Oh, yeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #287 Del Skrevet 24. februar 2010 Uff, det er endel småsære animefans da, det må innrømmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 24. februar 2010 Uff, det er endel småsære animefans da, det må innrømmes. Snakk for deg sjæl, a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #289 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Snakk for deg sjæl, a! Du hallo; jeg er arkeolog, språknerd, driver med historisk håndverk, er skeptiker OG ser på anime. Jeg skal ikke prøve å snike meg unna definisjonen som sær engang Endret 24. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 24. februar 2010 Du hallo; jeg er arkeolog, språknerd, driver med historisk håndverk, er skeptiker OG ser på anime. Jeg skal ikke prøve å snike meg unna definisjonen som sær engang Du har rett: du er en særpomp! Like it! Utrolig kult at du har utdannet deg til arkeolog! Hva for slags historisk håndverk driver du med ? Jeg er en tanke, men bare en tanke språknerd selv...OG ser på anime...og er idealist og en tudorfantast....med andre ord: ikke sær i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2010 #291 Del Skrevet 25. februar 2010 Særpomp må være det søteste ordet noen sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 25. februar 2010 Særpomp må være det søteste ordet noen sinne. Eller den søte bøyningen av "poter" i går: "pøtter" i flertall....KAWAII!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 25. februar 2010 *skulle ønske vi levde i en animeverden av og til* Blå himmel, grønt gress og magi...det hadde vært noe nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 #294 Del Skrevet 25. februar 2010 *skulle ønske vi levde i en animeverden av og til* Blå himmel, grønt gress og magi...det hadde vært noe nå... Drit nå i blå himmel, jeg vil ha mannfolka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #295 Del Skrevet 26. februar 2010 Mannfolk + magi = og ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #296 Del Skrevet 26. februar 2010 Mannfolk + magi = og ja takk. Herlighet, vi ER fjortiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #297 Del Skrevet 26. februar 2010 Herlighet, vi ER fjortiser. Jepp. Og veldig stolte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #298 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg liker Gintama jeg. Der er det kjekkismenner i uniform og med sverd. Blikke bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #299 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg holder meg til Bleach jeg. Er mer enn nok snacks å se på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #300 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg holder meg til Bleach jeg. Er mer enn nok snacks å se på der. Det er noen som ser på deg og. Endret 28. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå