^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #341 Del Skrevet 1. mars 2010 Næh, jeg ser fremdeles på Bleach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #342 Del Skrevet 1. mars 2010 Næh, jeg ser fremdeles på Bleach. Flink! Jeg liker å se det om igjen, jeg. Nå innser jeg at det faktisk ER troverdige karakterer med en viss utvikling og en relativt god historie. Begynte å tvile etter 25. uka med fillers altså. Så på Ichigo løpe vettskremt fra Kenpachi da jeg spiste lunsj. (hvem ville ikke gjort det liksom?) Har du sjekka ut Princess Tutu, Sequax? Den er kawaii i tonnevis. Kom på en mange jeg bare har rukket å lese en bok av, men som også er anime. Sayonara Zetubou-Sensei. Den gir intrykk av å være veldig søt og naiv, men er litt satirisk samtidig. Likte den veldig godt, burde rote meg til å lese resten ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 1. mars 2010 Flink! Jeg liker å se det om igjen, jeg. Nå innser jeg at det faktisk ER troverdige karakterer med en viss utvikling og en relativt god historie. Begynte å tvile etter 25. uka med fillers altså. Så på Ichigo løpe vettskremt fra Kenpachi da jeg spiste lunsj. (hvem ville ikke gjort det liksom?) Har du sjekka ut Princess Tutu, Sequax? Den er kawaii i tonnevis. Kom på en mange jeg bare har rukket å lese en bok av, men som også er anime. Sayonara Zetubou-Sensei. Den gir intrykk av å være veldig søt og naiv, men er litt satirisk samtidig. Likte den veldig godt, burde rote meg til å lese resten ^^ Nei, har ikke fått sjekka den ut enda ! Var det film eller serie ? Går ut fra at jeg kan finne den på siden du tipsa meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #344 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er ikke kommet så langt at jeg kan se det om igjen jeg. Og så blir fremgangen litt amputert av at jeg faktisk har lest mangaen. Selv om jeg vet at kampscenene er 1000 ganger bedre på film enn som tegning. Nå er det mange kule kampscener jeg gleder meg til altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #345 Del Skrevet 1. mars 2010 Nei, har ikke fått sjekka den ut enda ! Var det film eller serie ? Går ut fra at jeg kan finne den på siden du tipsa meg om Tutu er en serie, litt over 30 episoder tror jeg. Den handler i all hovedsak om ei jente som går på balettskole, men så har den masse andre temaer som magi og magiske forvandlinger og en gammel historie og forelskelse og... ja. Veldig søt og morsom og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #346 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er ikke kommet så langt at jeg kan se det om igjen jeg. Og så blir fremgangen litt amputert av at jeg faktisk har lest mangaen. Selv om jeg vet at kampscenene er 1000 ganger bedre på film enn som tegning. Nå er det mange kule kampscener jeg gleder meg til altså. Tror jeg har bestemt meg for å se animeen før jeg leser den, nettopp på grunn av kampscenene. Er litt morsomt å ikke vite hvordan det går (æh, selv om det som regel er ganske forutsigbart...) Frøken Cuuhlhorne er ganske drøy i animeversjon, det bør jeg vel advare deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #347 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror jeg har bestemt meg for å se animeen før jeg leser den, nettopp på grunn av kampscenene. Er litt morsomt å ikke vite hvordan det går (æh, selv om det som regel er ganske forutsigbart...) Frøken Cuuhlhorne er ganske drøy i animeversjon, det bør jeg vel advare deg om Drøyere enn han er i mangaversjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 1. mars 2010 Tutu er en serie, litt over 30 episoder tror jeg. Den handler i all hovedsak om ei jente som går på balettskole, men så har den masse andre temaer som magi og magiske forvandlinger og en gammel historie og forelskelse og... ja. Veldig søt og morsom og. Arigato gozaimass ! ( skriver du gozaimass med en eller to s'er...? ) Pimsleur er forresten fab, bortsett fra han japanske mannen som snakker altfor fort...Særlig setninga " I'm not very skilled yet " høres ut som: bloigoaiinglloaskjg. Dama er mye tydeligere.... Har kommet til lesson 4. Neste steg er å gjenta disse 4 seksjonene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #349 Del Skrevet 1. mars 2010 Drøyere enn han er i mangaversjon? ...jeg tror det? Det ,å jo være skumlere at han faktisk rører på seg? Men Neliel er ca 10.000 ganger søtere i animeen, så det er greit. :rødme: Oh, and BTW, du har fått med deg hva som skjer med henne? At hun blir stor, altså? det skjedde vel i kap 290 i følge den lista jeg fant... Uansett: sjekk fanarten jeg fant på deviantart.com. Hallo! Skillz! Arigato gozaimass ! ( skriver du gozaimass med en eller to s'er...? ) Pimsleur er forresten fab, bortsett fra han japanske mannen som snakker altfor fort...Særlig setninga " I'm not very skilled yet " høres ut som: bloigoaiinglloaskjg. Dama er mye tydeligere.... Har kommet til lesson 4. Neste steg er å gjenta disse 4 seksjonene... Det skrives goxaimasU. Med én s. Haha, ja den setningen er noe forbanna piss! Hva var det igjen...? Mada jozu ja'arimasen? Nihongo ga sukoshi wakarimasu ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 1. mars 2010 ...jeg tror det? Det ,å jo være skumlere at han faktisk rører på seg? Men Neliel er ca 10.000 ganger søtere i animeen, så det er greit. :rødme: Oh, and BTW, du har fått med deg hva som skjer med henne? At hun blir stor, altså? det skjedde vel i kap 290 i følge den lista jeg fant... Uansett: sjekk fanarten jeg fant på deviantart.com. Hallo! Skillz! Det skrives goxaimasU. Med én s. Haha, ja den setningen er noe forbanna piss! Hva var det igjen...? Mada jozu ja'arimasen? Nihongo ga sukoshi wakarimasu ^^ Goxa ? Men dem sier da ikke u på slutten ? Iana otenki, dess, ne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #351 Del Skrevet 1. mars 2010 ...jeg tror det? Det ,å jo være skumlere at han faktisk rører på seg? Men Neliel er ca 10.000 ganger søtere i animeen, så det er greit. :rødme: Oh, and BTW, du har fått med deg hva som skjer med henne? At hun blir stor, altså? det skjedde vel i kap 290 i følge den lista jeg fant... Uansett: sjekk fanarten jeg fant på deviantart.com. Hallo! Skillz! Det skrives goxaimasU. Med én s. Cuulhorn kan ikke være noe vakkert syn i bevegelse. Ja, det har jeg fått med meg. Så litt sånn ut da: Hun er jo bare kjempesøt. Og den fanarten var jo bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #352 Del Skrevet 1. mars 2010 Goxa ? Men dem sier da ikke u på slutten ? Iana otenki, dess, ne ? AIEEEE! Skrivefeil! Nei, den u'en er stum, men noen dialekter uttaler den. Veldig vanlig i slutten av mange ord; desu, -masu (som f.eks. gozaimasu, wakarimasu, hanashimasu etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #353 Del Skrevet 1. mars 2010 Cuulhorn kan ikke være noe vakkert syn i bevegelse. Ja, det har jeg fått med meg. Så litt sånn ut da: Hun er jo bare kjempesøt. Og den fanarten var jo bare helt fantastisk! Åh, og da det tallet dukket opp!? *gåsehud* Høh. Jeg skal jo reise til England i morgen, og nå sjekket jeg inn på nettet. Se hva slags advarsel jeg fikk om hva jeg ikke får ha med. (eh, visse ellementer er lagt til av meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #354 Del Skrevet 1. mars 2010 Åh, og da det tallet dukket opp!? *gåsehud* Høh. Jeg skal jo reise til England i morgen, og nå sjekket jeg inn på nettet. Se hva slags advarsel jeg fikk om hva jeg ikke får ha med. (eh, visse ellementer er lagt til av meg...) Jeg satt på jobben og leste akkurat det (jadda, jadda, jeg vet ) og det var så vidt jeg klarte å holde min ''tiiihiiiiiiii!!!!'' for meg selv. Ichigo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #355 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenkte jeg skulle ta en titt på fairy tail men vet dere om noen gode sider å se animè på? (eller laste ned..? (ja jeg vet det.. jeg er fæl..)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #356 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenkte jeg skulle ta en titt på fairy tail men vet dere om noen gode sider å se animè på? (eller laste ned..? (ja jeg vet det.. jeg er fæl..)) Fairy Tail laster jeg ned der jeg laster ned alt annet. Altså fra en helt vanlig nedlastningsside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #357 Del Skrevet 1. mars 2010 Prøvde å se på et av stedene men fant ikke episode 1 der, men nå har jeg fått ett godt tips på pm Så nå tror jeg jeg skal gi blaffen i nyttårsløftene mine og kjøpe inn masse digg for å gjøre meg klar til en skikkelig filmkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 1. mars 2010 Yaaaaay! Kikka i postkassa og hva lå der ? Jo, fire Ghiblier : Pom Poko, Whisper of the Heart, Nausicaa og GOTF...Nå mangler jeg bare Tales of Earthsea og den nye Ponyo så er samlingen completomondo!! Pingting: takk for at du oppklarte "u"-mysteriet ! You little Goxa, you.... Jenter: hvilken Ghibli ( av de nye ) skal jeg se først ? Funderer litt på Whisper of the heart; der møter vi kattebaronen for første gang ( har lest litt om det; WOTH introduserer både kattebaronen og Muta ( den tjukke katta fra Cat Returns ) ) Visste dere at studio Ghibli har Muta på ordentlig ? En ekte tjukkas som visstnok spaserer rundt på studio som om hun eier det...Muta er basert på denne sjefskatta! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann_28 Skrevet 1. mars 2010 #359 Del Skrevet 1. mars 2010 AIEEEE! Skrivefeil! Nei, den u'en er stum, men noen dialekter uttaler den. Veldig vanlig i slutten av mange ord; desu, -masu (som f.eks. gozaimasu, wakarimasu, hanashimasu etc.). ~masu er en høflig verbendels,、desu er en kopula; http://nn.wikipedia.org/wiki/Kopula Om u-en uttales konsekvent i noen dialekter er jeg usikker på, men generelt så høres det mer høflig og "fint" ut hvis du tar den med. Blant venner så bruker man stort sett de kortere ordboksendelsene av verbene, men hvis man er nybegynner i japansk er det liten vits i å forvirre seg selv med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 1. mars 2010 ~masu er en høflig verbendels,、desu er en kopula; http://nn.wikipedia.org/wiki/Kopula Om u-en uttales konsekvent i noen dialekter er jeg usikker på, men generelt så høres det mer høflig og "fint" ut hvis du tar den med. Blant venner så bruker man stort sett de kortere ordboksendelsene av verbene, men hvis man er nybegynner i japansk er det liten vits i å forvirre seg selv med dem. Takk for info ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå