Shinigami Skrevet 8. februar 2015 #1361 Del Skrevet 8. februar 2015 Så er det den tomheten man føler etter at man har sett ferdig en serie man likte veldig godt, men som ikke fortsetter :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 15. februar 2015 #1362 Del Skrevet 15. februar 2015 Så er det den tomheten man føler etter at man har sett ferdig en serie man likte veldig godt, men som ikke fortsetter :/ Ja, savner virkelig Soul Eater. Definitivt en av mine favoritter av alt. Skulle ønske det var mulighet for å se mer. Noen anbefalinger på hva annet jeg kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 15. februar 2015 #1363 Del Skrevet 15. februar 2015 Ja, savner virkelig Soul Eater. Definitivt en av mine favoritter av alt. Skulle ønske det var mulighet for å se mer. Noen anbefalinger på hva annet jeg kan se? Har ikke lest mangaen, men jeg vet at de har ikke lagd episoder av hele mangaen, så de har jo materiale til å lage flere episoder, men tror ikke at det kommer til å skje siden det har gått noen år nå Likte desverre ikke Soul Eater Not... Virker som at du liker best action Shounen serier og jeg kommer ikke på noen nå som du ikke allerede allerede har sett eller blitt nevnt tror jeg. Hmm.. Du kan sjekke ut Ao no exorcist/Blue exorcist kanskje. Jeg likte den, men den ble ikke en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. februar 2015 #1364 Del Skrevet 16. februar 2015 @Anonymbruker tror nok ikke at så mange tenker på mummi som anime siden historien er skrevet av en finsk forfatter, men det er lett å se at det er japansk animasjon La merke til det for noen år siden, men tenkte ikke over det da jeg var barn @Sofia Vet at de tre neste episodene blir sånne enkeltepisoder. Etter det, så er jeg usikker. Tror det blir noen sammenhengende episoder om det monsteret i introen ihvertfall Ballen! Er det Arcadios? Kanskje prinsessa har fanget han der. Jeg visste at hu var ond Rart hvordan det er mye man ikke tenker på som bar når det gjelder serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. februar 2015 #1365 Del Skrevet 27. februar 2015 Rart hvordan det er mye man ikke tenker på som bar når det gjelder serier Sant det Jeg har akkurat sett ferdig de episodene som ligger ute av Akatsuki no Yona. Tror det er fire episoder til som skal komme ut. Det er veldig sjeldent at jeg liker Shoujo serier, men denne serien er veldig spennende og fin Anbefales! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 27. februar 2015 #1366 Del Skrevet 27. februar 2015 Damn weaboos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 27. februar 2015 #1367 Del Skrevet 27. februar 2015 Damn weaboos... Prøv igjen. Ignorance is bliss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 6. mars 2015 #1368 Del Skrevet 6. mars 2015 Sant det Jeg har akkurat sett ferdig de episodene som ligger ute av Akatsuki no Yona. Tror det er fire episoder til som skal komme ut. Det er veldig sjeldent at jeg liker Shoujo serier, men denne serien er veldig spennende og fin Anbefales! Hvor var det du leste om FT fillers? Kjenner jeg begynner å bli lei de nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. mars 2015 #1369 Del Skrevet 6. mars 2015 Leste for en stund siden på animenewsnetwork at FT skal følge mangaen igjen når vårsesongen starter, altså April. Så blir fire episoder til med fillers :/ Jeg liker som regel enkeltepisodene av FT, mrn da helst en eller to sånne episoder på rad. Åtte (?) blir litt mye. Når det gjelder navn på kommende episoder, så finner jeg det på FT wiki eller ved snoking på forum Ikke anbefalt om du vil unngå spoilers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #1370 Del Skrevet 14. mars 2015 Noen som ser på/leser Hetalia? Anonymous poster hash: ad9a7...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 15. mars 2015 #1371 Del Skrevet 15. mars 2015 Noen som ser på/leser Hetalia?Anonymous poster hash: ad9a7...9af Jeg så 3-4 episoder av det, men var desverre ikke helt min greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1372 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg så 3-4 episoder av det, men var desverre ikke helt min greie Den er jo litt morsom fordi Norge er med Anonymous poster hash: ad9a7...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 16. mars 2015 #1373 Del Skrevet 16. mars 2015 Den er jo litt morsom fordi Norge er med Anonymous poster hash: ad9a7...9af Sånt er jo litt morsomt da jeg kom aldri så langt da. Ser ut som at de som er hetalians har det veldig gøy sammen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 17. mars 2015 #1374 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Jeg droppet FT S2 etter vel 30 episoder eller noe, orket ikke den enorme mengden med fillers. Er det noen som følger med på Kiseiju sei no kakuritsu da? (Anime of the (last) season!) Endret 17. mars 2015 av LoneWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. mars 2015 #1375 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg droppet FT S2 etter vel 30 episoder eller noe, orket ikke den enorme mengden med fillers. Er det noen som følger med på Kiseiju sei no kakuritsu da? (Anime of the (last) season!) FT fillerne er ferdig nå i April og det kommer til å bli ganske spennende etterhvert (men ikke med en gang da) Har ikke sett den serien du nevnte. Hva slags serie er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 17. mars 2015 #1376 Del Skrevet 17. mars 2015 FT fillerne er ferdig nå i April og det kommer til å bli ganske spennende etterhvert (men ikke med en gang da) Har ikke sett den serien du nevnte. Hva slags serie er det? Kort fortalt så er det vel kanskje en horror/sci fi blanding. Hovedpersonen har i hovedsak en god rolle, det er veldig lite fanservice (om noe?), mye action og slikt. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si uten å spoile noe, men jeg synes den er den beste i forrige og denne sesongen. Den er verdt å gi en sjanse (den blir bare bedre og bedre utover). 22 / 24 episoder atm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 17. mars 2015 #1377 Del Skrevet 17. mars 2015 Er ikke sikkert de regnes som amine. Men Avatar The Last Airbender og The Legend of Korra er serier som er sterkt på virket av japansk amine. Begge bra serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. mars 2015 #1378 Del Skrevet 18. mars 2015 Kort fortalt så er det vel kanskje en horror/sci fi blanding. Hovedpersonen har i hovedsak en god rolle, det er veldig lite fanservice (om noe?), mye action og slikt. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si uten å spoile noe, men jeg synes den er den beste i forrige og denne sesongen. Den er verdt å gi en sjanse (den blir bare bedre og bedre utover). 22 / 24 episoder atm. Ok er alltid vanskelig å fortelle om en anime uten å spoile ting egentlig får se om jeg sjekker den ut etterhvert Når det gjelder avatar/korra, så nevnte jeg i en annen tråd at jeg har sett litt av Korra og at den virker bra fra det jeg så Er kanskje ikke anime nei, men man ser at de er inspirert av anime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 18. mars 2015 #1379 Del Skrevet 18. mars 2015 Er ikke sikkert de regnes som amine. Men Avatar The Last Airbender og The Legend of Korra er serier som er sterkt på virket av japansk amine. Begge bra serier Elsker Avatar. Klarte aldri helt å falle for Korra, men burde kanskje prøve igjen. Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. mars 2015 #1380 Del Skrevet 18. mars 2015 Avatar finnes på netflix om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå