Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Sikkert skikkelig artig, Ghibli har laget mye bra opp gjennom tidene :)

Skal få tatt meg en tur der neste gang jeg er i japan!

 

 

 

Jeg kan ikke garantere at noen av disse nødvendigvis passer, men det virker som om du liker fantasy serier som er ganske lange, jeg har ikke så mange der (da jeg ikke ser de som er veldig lang), men jeg har noen.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Magi (The Labyrinth of Magic + The Kingdom of Magic) og History's Strongest Disciple Kenichi er noen serier som kanskje kunne passe?

Har sett Fullmetal Alchemist, men skal sjekke ut det andre! Takk :D

Noen andre som har sett noe bra i det siste? Vi må jo ikke la tråden dø helt ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett Fullmetal Alchemist, men skal sjekke ut det andre! Takk :D

Noen andre som har sett noe bra i det siste? Vi må jo ikke la tråden dø helt ut!

 

 

History's Strongest Disciple Kenichi har jeg også fått anbefalt til meg. :) 

 

Her går det i Totoro og Arietty, sånn ca et par ganger om dagen. Neida, men ofte er det! Ungene er hekta, og det gjør meg ingenting. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har jeg ikke posta på en stund. Jeg har ikke sett så mye på anime i det siste, så har ikke sett noe å anbefale som ikke har blitt nevnt før.

Skal nok se litt mer anime igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen liker å følge med på serier som går nå så er i hvertfall "Gate" og "Overlord" verdt å ta en titt på om man liker fantasy/action  :)

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei litta liste over mine favorittanimer :)

 

Du har jo de vanlige, death note, fairytail, naruto og OP.

Ellers har jeg vært veldig glad i sånne søte litt romantiske animer, eller søte og morsomme animer:

Ouran high school host club (<3) Den må sees om du ikke har sett den. Kjempemorsom! 

Lovely complex, MÅ OGSÅ SEES! 

Kaichou wa maid-sama 

Toradora!

----------------------------------

Tokyo Ghoul

Claymore

 

Ja, også kommer jeg ikke på noen flere. Jeg har litt alzheimers når det kommer til animer jeg har sett ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaichou wa maid-sama er morsom xD Den er jo veldig søt, men føler likevel at hovedpersonen ikke er en sånn altfor søt og snill og vimsete jente som de ofte er i sånne serien. Hun har litt mer bein i nesa, og det likte jeg godt med den serien :)

Hørt i flere år at jeg burde se Ouran high school, men har aldri gjort det. På tide å gjøre det snart :)

Liker også litt blanding av serier med action og drama eller serier som bare er morsomme og kanskje litt søte :) Bare det ikke blir for sukkersøtt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mer eller mindre sett på anime i 14 år!

 

Mine favoritter er:

 

One Piece. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg skal gjøre når den serien avsluttes..

N.H.K. Ni Youkoso!/Welcome to the N.H.K.!

Beck.

Green green.

Elfen Lied.

Pre-shipuuden Naruto.

 

N.H.K. Ni Youkoso! anbefales til absolutt alle. Jeg tror alle kan relatere seg til den, på en eller annen måte. 

 

Hadde vært kult å bli kjent med noen andre som også liker anime, da jeg ikke kjenner noen omtrent D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer eller mindre sett på anime i 14 år!

 

Mine favoritter er:

 

One Piece. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg skal gjøre når den serien avsluttes..

N.H.K. Ni Youkoso!/Welcome to the N.H.K.!

Beck.

Green green.

Elfen Lied.

Pre-shipuuden Naruto.

 

N.H.K. Ni Youkoso! anbefales til absolutt alle. Jeg tror alle kan relatere seg til den, på en eller annen måte. 

 

Hadde vært kult å bli kjent med noen andre som også liker anime, da jeg ikke kjenner noen omtrent D:

 

Elfen Lied er så sinnsykt kul! :jepp: 

 

Jeg har sikkert skrevet det før her i tråden et sted, men mine favoritter er:

 

Fairy Tail

Bleach

Claymore

Full Metal Alchemist: Brotherhood

Tsubasa Chronicle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfen Lied er så sinnsykt kul! :jepp:

 

......

 

Tsubasa Chronicle

 

Ja Elfen lied er fantastisk bra! :) Tsubasa Chronicle har jo kanskje en av de beste soundtrackene som finnes. Har fremdeles den dag i dag mange av sangene fra TC i spillelisten min :D

 

Jeg likte bleach veldig godt i starten, men dabbet litt av her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg er den eneste som ikke likte Elfen Lied ;_;

Bleach var jeg skikkelig hekta på en atund for noen år siden. Men jeg gikk litt lei en gang i Hueco Mundo arcen. Holdt på å miste interessen allerede i Bount arcen, men så fant jeg ut at det var en filler, så da skippa jeg resten av den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop sett ferdig en anime serie som heter DanMachi, også bare kalt "Is it wrong to pick up girls in a dungeon", stor kosa meg med den! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop sett ferdig en anime serie som heter DanMachi, også bare kalt "Is it wrong to pick up girls in a dungeon", stor kosa meg med den! :laugh:

Den har liggi på lista mi over serier jeg kanskje skal gi en sjanse. Æsj. Har ikke fått sett noe særlig animé de sise månedene, så føler at det er så fryktelig mye jeg må ta igjen nå :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har jeg ikke posta på en stund. Jeg har ikke sett så mye på anime i det siste, så har ikke sett noe å anbefale som ikke har blitt nevnt før.

Skal nok se litt mer anime igjen snart :)

2iuexc0.jpg

 

Gruer meg!! :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mer eller mindre sett på anime i 14 år!

 

Mine favoritter er:

 

One Piece. Jeg vet oppriktig ikke hva jeg skal gjøre når den serien avsluttes..

N.H.K. Ni Youkoso!/Welcome to the N.H.K.!

Beck.

Green green.

Elfen Lied.

Pre-shipuuden Naruto.

 

N.H.K. Ni Youkoso! anbefales til absolutt alle. Jeg tror alle kan relatere seg til den, på en eller annen måte. 

 

Hadde vært kult å bli kjent med noen andre som også liker anime, da jeg ikke kjenner noen omtrent D:

Synes OP har tapt seg. Lei fillers aka tilbakeblikk episodene. Dressrosa arcen er blitt dratt altfor langt ut. Om 5 måneder har den pågått i to år. Å vente i to år på en kamp med Doflamingo er for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes OP har tapt seg. Lei fillers aka tilbakeblikk episodene. Dressrosa arcen er blitt dratt altfor langt ut. Om 5 måneder har den pågått i to år. Å vente i to år på en kamp med Doflamingo er for mye.

 

Helt enig i at animen har tapt seg, men OP mangaen er fremdeles topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo fordi at animeen nesten har tatt igjen mangaen. Så da blir det dessverre sånn :( Hadde kanskje blitt bedre om animen tok seg en lang pause på minst et år for å skape litt avstand fra mangaen. Men det kommer nok ikke til å skje siden OP har fortsatt høye seertall og har gått såpass lenge. De kommer ikke til å finne noe som kan ta OPs sendetid så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at animen har tapt seg, men OP mangaen er fremdeles topp :)

Ja! Kjøpte meg en manga utgave når jeg var i Tokyo. Skjønner jo desverre ikke japansk, men gleder meg veeeldig til denne arcen er over kjenner jeg, men vi som er glad i OP har jo vanvittig mye bra tidligere utgitt anime å se på ny.

 

Det er jo fordi at animeen nesten har tatt igjen mangaen. Så da blir det dessverre sånn :( Hadde kanskje blitt bedre om animen tok seg en lang pause på minst et år for å skape litt avstand fra mangaen. Men det kommer nok ikke til å skje siden OP har fortsatt høye seertall og har gått såpass lenge. De kommer ikke til å finne noe som kan ta OPs sendetid så lenge.

Ja, bare synes det er så trist, for OP er muligens min absolutte favorittserie og da er det trist når det går nedover. Litt sånn som med Naruto, bare mye verre. Heldigvis er neste episode ikke tilbakeblikk :)

Har du sett Sabo episoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Kjøpte meg en manga utgave når jeg var i Tokyo. Skjønner jo desverre ikke japansk, men gleder meg veeeldig til denne arcen er over kjenner jeg, men vi som er glad i OP har jo vanvittig mye bra tidligere utgitt anime å se på ny.

 

Ja, bare synes det er så trist, for OP er muligens min absolutte favorittserie og da er det trist når det går nedover. Litt sånn som med Naruto, bare mye verre. Heldigvis er neste episode ikke tilbakeblikk :)

Har du sett Sabo episoden?

 

Ja helt enig! Jeg har fulgt med på OP i typ 10 år, så det er uten tvil min favoritt. Er synd når animen blir dårligere, har følt det slik helt siden den time-skippen. Akkurat som med naruto time-skippen.

 

Jeg leste tidligere her at han som skriver/tegner OP enda ikke er halveis i historien enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig! Jeg har fulgt med på OP i typ 10 år, så det er uten tvil min favoritt. Er synd når animen blir dårligere, har følt det slik helt siden den time-skippen. Akkurat som med naruto time-skippen.

 

Jeg leste tidligere her at han som skriver/tegner OP enda ikke er halveis i historien enda :)

Hvis du ikke er redd for spoilere kan du lese denne.

Dessverre har Oda lenge slitt med helsen. Håper han blir helt frisk. Fyren jobber jo som en gal og sover nesten aldri selvom han er dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...