Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Så er det den tomheten man føler etter at man har sett ferdig en serie man likte veldig godt, men som ikke fortsetter :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er det den tomheten man føler etter at man har sett ferdig en serie man likte veldig godt, men som ikke fortsetter :/

Ja, savner virkelig Soul Eater. Definitivt en av mine favoritter av alt. Skulle ønske det var mulighet for å se mer.

Noen anbefalinger på hva annet jeg kan se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, savner virkelig Soul Eater. Definitivt en av mine favoritter av alt. Skulle ønske det var mulighet for å se mer.

Noen anbefalinger på hva annet jeg kan se?

Har ikke lest mangaen, men jeg vet at de har ikke lagd episoder av hele mangaen, så de har jo materiale til å lage flere episoder, men tror ikke at det kommer til å skje siden det har gått noen år nå :( Likte desverre ikke Soul Eater Not...

Virker som at du liker best action Shounen serier og jeg kommer ikke på noen nå som du ikke allerede allerede har sett eller blitt nevnt tror jeg. Hmm.. Du kan sjekke ut Ao no exorcist/Blue exorcist kanskje. Jeg likte den, men den ble ikke en favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

@Anonymbruker tror nok ikke at så mange tenker på mummi som anime siden historien er skrevet av en finsk forfatter, men det er lett å se at det er japansk animasjon :) La merke til det for noen år siden, men tenkte ikke over det da jeg var barn :)

@Sofia Vet at de tre neste episodene blir sånne enkeltepisoder. Etter det, så er jeg usikker. Tror det blir noen sammenhengende episoder om det monsteret i introen ihvertfall :)

Ballen! Er det Arcadios? Kanskje prinsessa har fanget han der. Jeg visste at hu var ond :P

Rart hvordan det er mye man ikke tenker på som bar når det gjelder serier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rart hvordan det er mye man ikke tenker på som bar når det gjelder serier :P

Sant det :P

Jeg har akkurat sett ferdig de episodene som ligger ute av Akatsuki no Yona. Tror det er fire episoder til som skal komme ut.

Det er veldig sjeldent at jeg liker Shoujo serier, men denne serien er veldig spennende og fin :) Anbefales!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det :P

Jeg har akkurat sett ferdig de episodene som ligger ute av Akatsuki no Yona. Tror det er fire episoder til som skal komme ut.

Det er veldig sjeldent at jeg liker Shoujo serier, men denne serien er veldig spennende og fin :) Anbefales!

Hvor var det du leste om FT fillers?

Kjenner jeg begynner å bli lei de nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste for en stund siden på animenewsnetwork at FT skal følge mangaen igjen når vårsesongen starter, altså April. Så blir fire episoder til med fillers :/

Jeg liker som regel enkeltepisodene av FT, mrn da helst en eller to sånne episoder på rad. Åtte (?) blir litt mye.

Når det gjelder navn på kommende episoder, så finner jeg det på FT wiki eller ved snoking på forum :P Ikke anbefalt om du vil unngå spoilers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som ser på/leser Hetalia?



Anonymous poster hash: ad9a7...9af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på/leser Hetalia?

Anonymous poster hash: ad9a7...9af

Jeg så 3-4 episoder av det, men var desverre ikke helt min greie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så 3-4 episoder av det, men var desverre ikke helt min greie :(

Den er jo litt morsom fordi Norge er med :P

Anonymous poster hash: ad9a7...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo litt morsom fordi Norge er med :P

Anonymous poster hash: ad9a7...9af

Sånt er jo litt morsomt da :P jeg kom aldri så langt da.

Ser ut som at de som er hetalians har det veldig gøy sammen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg droppet FT S2 etter vel 30 episoder eller noe, orket ikke den enorme mengden med fillers.

Er det noen som følger med på Kiseiju sei no kakuritsu da? (Anime of the (last) season!) :biggrin:

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet FT S2 etter vel 30 episoder eller noe, orket ikke den enorme mengden med fillers.

Er det noen som følger med på Kiseiju sei no kakuritsu da? (Anime of the (last) season!) :biggrin:

FT fillerne er ferdig nå i April og det kommer til å bli ganske spennende etterhvert (men ikke med en gang da)

Har ikke sett den serien du nevnte. Hva slags serie er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FT fillerne er ferdig nå i April og det kommer til å bli ganske spennende etterhvert (men ikke med en gang da)

Har ikke sett den serien du nevnte. Hva slags serie er det?

Kort fortalt så er det vel kanskje en horror/sci fi blanding. Hovedpersonen har i hovedsak en god rolle, det er veldig lite fanservice (om noe?), mye action og slikt. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si uten å spoile noe, men jeg synes den er den beste i forrige og denne sesongen.

Den er verdt å gi en sjanse (den blir bare bedre og bedre utover). 22 / 24 episoder atm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Horatio Hornblower

Er ikke sikkert de regnes som amine. Men Avatar The Last Airbender og The Legend of Korra er serier som er sterkt på virket av japansk amine.

Begge bra serier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt så er det vel kanskje en horror/sci fi blanding. Hovedpersonen har i hovedsak en god rolle, det er veldig lite fanservice (om noe?), mye action og slikt. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si uten å spoile noe, men jeg synes den er den beste i forrige og denne sesongen.

Den er verdt å gi en sjanse (den blir bare bedre og bedre utover). 22 / 24 episoder atm.

Ok :) er alltid vanskelig å fortelle om en anime uten å spoile ting egentlig :P får se om jeg sjekker den ut etterhvert :)

Når det gjelder avatar/korra, så nevnte jeg i en annen tråd at jeg har sett litt av Korra og at den virker bra fra det jeg så :)

Er kanskje ikke anime nei, men man ser at de er inspirert av anime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert de regnes som amine. Men Avatar The Last Airbender og The Legend of Korra er serier som er sterkt på virket av japansk amine.

Begge bra serier

Elsker Avatar. Klarte aldri helt å falle for Korra, men burde kanskje prøve igjen. Takk for påminnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...