Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Hele skogs-delen av Chuunin-eksamen er favoritt-biten min. :O

Samme her! Har flere favoritter, men den er garantert der oppe. Likte faktisk Naruto bedre enn Naruto Shippuden.

Et av mine favoritt øyeblikk er når Rock Lee tar av vektene han har rundt leggene når han sloss mot Gaara. Når de faller i gulvet!

Årh ja! Er så vanvittig mange bra episoder i begynnelsen. Elsker Bushy Brow! Forholdet mellom han og Might Guy er så vanvittig fantastisk. "The springtime of youth has yet to fade away!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode minner fra starten av Naruto ja :) Jeg likte godt de episodene på den broa tidlig i serien. Ellers er det jo chuunin eksamenen. Husker at jeg syntes så synd på Rock Lee :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er en aktiv manga-tråd her, får ta en liten anmeldelse av de seriene jeg har lest den siste måneden. Med mitt personlige terningkast. Ingen av dem er favoritter, er som sagt bare ting jeg har lest nylig. :)

-The Cliff, koreansk manwha. En artig liten webcomic om to tur-kompiser som faller ned et stup og må klare seg. 6/6 siden jeg liker fjell. Link
-The Arms Peddler. Post-apokalyptisk action-historie med fantasy-elementer. Hovedpersonen er en badass lone ranger-ish dame og en liten gutt. 5/6.
-Shadow detective Yakumo (shinrei tantei yakumo). En detektiv/drama med overnaturlige elementer. Litt kjedelig, men hovedpersonen var ganske hawt. Leste hele. 4/6.
-School Days, basert på et spill(?). Romance og crazy jenter. Helt ok underholdning, 4/6.
-Ghost Hunt. Spøkelses-jakt, de fleste har vel hørt om den. 5/6, hvis den hadde vært mer skummel hadde den fått toppscore.
-Dolls Fall. Laget av samme forfatter som laget Corpse Party? Små jenter er fanget på et barnehjem og blir drept. Jeg likte ikke denne, altfor rar bakgrunnshistorie os.v. 2/6.
-Tales of the Unusual. Mange små grøssere. 6/6 siden stor variasjon og kreativitet.
-Akame ga Kill! Fantasy action. 5/6. Veldig bra men veldig mange voldelige tsundere-girls, hehe.
-Zekkyou Gakkyuu (screaming classes). Mange små spøkelses-historier tegnet i kawaii stil, om skolejenter. Ny historie hvert kapittel. Hovedpersonene i alle 40+ kapitler er kun jenter, what. XD 5/6.

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om den skal gå på kino i Japan. Hvis den skal det, så kan det ta veldig lang tid før den havner på nett med subs :(

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om den skal gå på kino i Japan. Hvis den skal det, så kan det ta veldig lang tid før den havner på nett med subs :(

Den går nå, så hadde håpet den kom på nett!

Hadde tenk å få mor til å kjøpe den til meg, men så er det jo lite vits uten sub.. Æææhh hater å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Jeg ser på Ghost in the shell: 2 Innocence

Og det er liksom... it's so deep I can't even see it anymore.

Har den og den første på bluray, og animasjonen er helt fantastisk. Jeg sitter der og bare gaper fordi alt er så vakkert og vellaget :laugh: Om man ikke liker den for sjangeren, burde man kjøpe den for den visuelle delen. Jeg liker hvordan noen deler er klassisk animert, mens noe er 3d aktig. Kult, tommel opp fra meg. Ser for meg at jeg kan se den flere ganger uten å gå lei, det er mye å bite seg merke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Wolf Girl og black prince eller hva den nå heter er bare å styre unna, fytti rakkern for et giftig forhold det er mellom hovedkarakterene. Mental mishandling på sitt verste fra han fyren!

Blue spring ride (ao haru ride) er mye søtere :fnise:

Ja... etter sesongavslutningen på psycho-pass (som skuffet meg), trengte jeg noe lettere underholdning å fordøye det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

BabyBlue: må man ha sett mer Ghost in the Shell tidligere for å se og forstå den?

Jeg anbefaler å se den første ghost in the shell filmen først, da de henger en del sammen. Og det er tross alt den første som er kultfavoritten, så den er verdt å få med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairy Tail er bare filler på det verste for tiden.. Jeg tror og jeg håper at de episodene som er nå, er ferdig i løpet av Januar sånn at den følger mangaen igjen. Skal se dagens episode om ikke så lenge, og har lave forventninger.

Da vet jeg at jeg skal styre unna Wolf Girl. Har hatt litt lyst til å se noe romance i det siste og tenkte litt å se den, men da gjør jeg ikke det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Monster er bra, den, du burde se fler episoder. :) En av de mer seriøse seriene, og den europeiske settingen i en anime er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...