Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder dere å se på alt dette mølet av anime, har vi ikke vokst fra slike barndoms greie?

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Hvorfor gidder du å bry deg om hva andre ser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er endelig Fairy Tail fillersagaen over! Selvom de siste episodene har vært ok, så har hele denne sagen vært en nedtur. Den begynte bra og hadde så mye potensiale. Selve historien hadde vært så mye sterkere hvis det hadde fokusert mer på Aquarius enn Virgo, noe jeg trodde at den skulle gjøre først. Nå kommer jeg til å skrive litt spoilere her som har skjedd i mangaen, men ikke i animeen enda, så ikke trykk om du ikke vil vite hva som skjer!

Fokus på Aquarius hadde vært så mye bedre siden Lucy knekker nøkkelen hennes i mangaen. Det var et veldig trist og sterkt øyeblikk i mangaen, siden Lucy aldri kan tilkalle Aquarius igjen og kanskje aldri kommer til å se Aquarius igjen. Den første episoden av filleren viste at Aquarius egentlig er glad i Lucy innerst inne, noe som også blir lagt vekt på i den scenen i mangaen. De kunne brukt denne filleren til å bygge opp forholdet til Lucy og Aquarius mer, men S&M fanservice med Virgo og en kjedelig loli episode med Aquarius og Wendy var visst viktigere... Måtte få ut litt frustrasjon

:P

Så vidt jeg vet, så er det 6 filler episoder til nå før hovedhistorien begynner igjen. Det kan være flere fillerepisoder, men det er de 6 jeg vet om. Det er bekreftet at det skal gå tilbake til hovedhistorien igjen i løpet av våren.

Tre av de kommende episodene er basert på ekstrakapitler av mangaen, så det blir ikke helt filler. De kommer til å bli som den Frosch episoden og den Bisca episoden. Natsu og Asuka delen av neste episode er basert på et sånt kapittel, og det var et ganske søtt kapittel, så er fram til den episoden :) Ingenting kan bli verre en de episodene vi har gått igjennom nå ihvertfall :P

Æsj, håpte at etter denne episoden så skulle det skje mer.

Enig angående Aquarius. Ble litt satt ut for det jeg har lest, skjedde ikke.

Forresten, har prinsessen noen nøkler? Fikk aldri det med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_inline_nizynkxU771r79k32.gif

Noen som vet hvilken animen denne er fra?

Full metal alchemist. Usikker på om det er originalserien eller Brotherhood remaken. Jeg er ganske sikker på at den er fra Brotherhood. Bra serie.

Fikk ikke med meg om prinsessen hadde noen nøkler bortsett fra de stengenøklene.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å bry deg om hva andre ser på?

Bare lurer på

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full metal alchemist. Usikker på om det er originalserien eller Brotherhood remaken. Jeg er ganske sikker på at den er fra Brotherhood. Bra serie.

Fikk ikke med meg om prinsessen hadde noen nøkler bortsett fra de stengenøklene.

Hahaha dette var tidenes dårligste FT episode. Virkelig!

14v7i9t.png

Det her var bare creepy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha dette var tidenes dårligste FT episode. Virkelig!

14v7i9t.png

Det her var bare creepy :P

Syns at det var en søt feel-good episode jeg da. Det blir flere slike episoder framover. Jeg savner actionepisoder, men er bare å smøre seg med tålmodighet.

Og det er noe rart med føttene hennes på det bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dette var tidenes dårligste FT episode. Virkelig!

14v7i9t.png

Det her var bare creepy :P

Jeg syns det var deilig ;)

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for deg :)

Jeg mente dama, anime damer er herlige :)

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente dama, anime damer er herlige :)

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Jeg skjønte hva du mente, og du får lov til å synes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde ingen anelse om at norske folk var så interessert i anime, også i voksen alder, er det virkelig så mange gode anime serier utenom pokemon, digimon og mummitrollet?



Anonymous poster hash: 6cc38...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde ingen anelse om at norske folk var så interessert i anime, også i voksen alder, er det virkelig så mange gode anime serier utenom pokemon, digimon og mummitrollet?

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Tror det ikke er sånn kjempemange som er interressert i det i Norge. Er noen, men er ikke veldig utbredt så vidt jeg vet. Ihvertfall ikke blandt voksne. De seriene du ramset opp er jo først og fremst laget for barn. Det fins hundrevis av serier i forskjellige sjangre for både ungdommer og voksne. Er bare å søke det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det ikke er sånn kjempemange som er interressert i det i Norge. Er noen, men er ikke veldig utbredt så vidt jeg vet. Ihvertfall ikke blandt voksne. De seriene du ramset opp er jo først og fremst laget for barn. Det fins hundrevis av serier i forskjellige sjangre for både ungdommer og voksne. Er bare å søke det opp :)

Vet men jeg vokste opp til dem så dem har alltid et plass i hjertet mitt :hjerte: Har dog ikke sett digimon på over 10 år og nesten aldri mummitrollet men pokemon vet jeg er ganske populært blant voksne med, spesielt spillene :)

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet men jeg vokste opp til dem så dem har alltid et plass i hjertet mitt :hjerte: Har dog ikke sett digimon på over 10 år og nesten aldri mummitrollet men pokemon vet jeg er ganske populært blant voksne med, spesielt spillene :)

Anonymous poster hash: 6cc38...376

Liker pokémon spillene, men animeserien er jeg ikke like interessert i lengre ;) Men er litt koselig å se de gamle episodene og første filmen igjen da :) nostalgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At mummitrollet er en anime var forresten helt ukjent for meg før 1 år siden :P Det vil si at pokemon ikke var den første japanske tegneserien jeg så på :)



Anonymous poster hash: 6cc38...376
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at det var en søt feel-good episode jeg da. Det blir flere slike episoder framover. Jeg savner actionepisoder, men er bare å smøre seg med tålmodighet.

Og det er noe rart med føttene hennes på det bildet...

Jeg vil ha en historie som varer over flere episoder. Ikke bare fillers som ikke har noe med hverandre å gjøre.

Tenkte litt på ansiktet på ballen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Anonymbruker tror nok ikke at så mange tenker på mummi som anime siden historien er skrevet av en finsk forfatter, men det er lett å se at det er japansk animasjon :) La merke til det for noen år siden, men tenkte ikke over det da jeg var barn :)

@Sofia Vet at de tre neste episodene blir sånne enkeltepisoder. Etter det, så er jeg usikker. Tror det blir noen sammenhengende episoder om det monsteret i introen ihvertfall :)

Ballen! Er det Arcadios? Kanskje prinsessa har fanget han der. Jeg visste at hu var ond :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikr. Håper det blir lenge til vi ser henne igjen etter dette.

Belle, det blir ganske spennende for deg snart :) Nå har det vært en del dårlige episoder desverre, men det kommer til å bli mye bedre til våren/sommeren :)

Jeg begynte endelig å se på Kill la Kill forresten. Har sett 16 episoder og er helt forelska i serien.

Er så kjipt at det er så få episoder. Samme med Soul Eater. Hvorfor slutter de å lage episoder av så bra serier? :(

Altså, jeg vet jo hvorfor - bare hater at det skjer med så mange animer jeg liker.

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...