Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Gjest Sakone

Er begynt med Code Geass nå, har på en måte spart den til en fin anledning siden jeg har hørt så mye bra om den. Vet ikke helt jeg, liker den, men den var litt treig i starten. Også nylig sett Higurashi No Naku Koro Ni, også treigstarta men likte den også. :)

Hvis man er helt fersk innen anime, pleier jeg alltid å anbefale Death Note, de fleste liker den.

Code Geass er sykt fet serie! Det tar seg opp! Lelouch er bare helt rå ^^

Higurashi husker jeg var litt sånn, nah så koselig da, og så BOOM WTF :P

Nå i starten av april kommer vårslippet, så da blir det masse nye serier, håper det er noen bra blant de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sakone

Code Geass er dritbra! Virkelig verdt å se alle episodene. Var også litt usikker på om jeg skulle fortsette å se den gørst, for liker egentlig ikke mecha animeet, men historien og spenninga og spesieøt slutten var verdt det.

Så akkurat siste episode av fairy tail, og det var litt av en cliffhanger! Det sto "to be continued" på slutten, så får nok flere episoder en gang, men hvor lenge det blir til er fortsatt usikkert:(

Jeg leser mangaen og, så vet en del om hva som skjer. Men mangaen er ikke så langt foran animeen, så skjønner at de måtte ta en pause.

Natsu kicka ass idag :D

Men ja blir vel en ny runde med filler nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig inni Fairy Tail for tiden. Sitter på påskefjellet uten pc og bare lengter hjem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blor ongen filler i Fairy Tail:-( Serien tar en pause,men vet ikke når den er tilbake igjen... Tror det kan bli opptil ett år for å gi mangaen et godt nok forsprang. Imellomtiden skal de sende reruns i Japan.

Hadde passa utrolig dårlig å legge inn fillere nå, så er ehentlig bedre at serien tar en pause, men jeg kommer til å savne å se en ny episode av Fairy Tail:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Det blor ongen filler i Fairy Tail:-( Serien tar en pause,men vet ikke når den er tilbake igjen... Tror det kan bli opptil ett år for å gi mangaen et godt nok forsprang. Imellomtiden skal de sende reruns i Japan.

Hadde passa utrolig dårlig å legge inn fillere nå, så er ehentlig bedre at serien tar en pause, men jeg kommer til å savne å se en ny episode av Fairy Tail:-(

Ja jeg leste det i går selv. Men ja er vel forsåvidt like greit, generelt synes jeg fillere er så kjedelig likevel. Men ja synd å måtte vente så lenge på en fortsettelse. Heldigvis er det mye annet bra som går ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Okei, så når jeg likte Code Geass, FMA, Death Note og Higurashi..... hva mer vil jeg like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sakone

Okei, så når jeg likte Code Geass, FMA, Death Note og Higurashi..... hva mer vil jeg like?

Det er jo litt ulike sjangre, men en god serie du kan sjekke ut er f.eks:

Baccano: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4897

Også om du liker Higurashi og Death Note så vil du kanskje også like :

Mirai Nikki: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=8395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Noen her som har sett No. 6? ♥‿♥

Har ikke sett den. Har lest at det er en veldig yaoi serie, og med mindre man har sans for boy's love så er ikke det den rette serien. Men har ellers hørt at serien er fin, for de som har sans for det overnevnte vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den. Har lest at det er en veldig yaoi serie, og med mindre man har sans for boy's love så er ikke det den rette serien. Men har ellers hørt at serien er fin, for de som har sans for det overnevnte vel å merke.

Det er ikke yaoi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shounen-ai er vel mer dekkende, ettersom det ikke er nakenhet. Men poenget mitt var det samme ^^

Det er ikke akkurat shounen-ai heller... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å spoile noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Det er ikke akkurat shounen-ai heller... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det uten å spoile noe.

Det er en kyssescene mellom 2 gutter i episode 7. Det er shounen-ai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en kyssescene mellom 2 gutter i episode 7. Det er shounen-ai :P

Det var et vennskapelig kyss. Shounen-ai er mer fokus på drama og kjærlighet.

Men No. 6-fans tolker historien på forskjellige måter. ;3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Det var et vennskapelig kyss. Shounen-ai er mer fokus på drama og kjærlighet.

Men No. 6-fans tolker historien på forskjellige måter. ;3

Ja kan hende du har rett, jeg har som sagt ikke sett serien ^^

Uansett tviler jeg på at det er en serie jeg noen gang kommer til å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Nå er jeg ferdig med Fairy Tail. *sukk* Nå vet jeg ikke om jeg skal begynne å se Naruto igjen eller om jeg skal se Cowboy Bebop en gang til. Åh, dilemma, dilemma. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sakone

:grine: Nå er jeg ferdig med Fairy Tail. *sukk* Nå vet jeg ikke om jeg skal begynne å se Naruto igjen eller om jeg skal se Cowboy Bebop en gang til. Åh, dilemma, dilemma. :fnise:

Har du sett remake-versjonen av Hunter x Hunter? (Pågående serie, er på rundt episode 75)

Jeg synes faktisk den serien er minst like artig some fairy tail, one piece, naruto osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett remake-versjonen av Hunter x Hunter? (Pågående serie, er på rundt episode 75)

Jeg synes faktisk den serien er minst like artig some fairy tail, one piece, naruto osv.

Oooh, nei, den har jeg ikke sett. *google* Prøver å se en episode og to, jeg. :jepp: One Piece klarer jeg bare ikke å like, det er så synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Oooh, nei, den har jeg ikke sett. *google* Prøver å se en episode og to, jeg. :jepp: One Piece klarer jeg bare ikke å like, det er så synd!

Husk å finn den nye versjonen fra 2011, jeg liker den best hvertfall, litt mer moderne grafikk ^^

Men ja, bør hvertfall se noen episoder så du får et godt inntrykk, og det er en serie som bare blir bedre og bedre. Så håper jeg den faller i smak!

Når det gjelder One Piece så gikk jeg i mange mange år og tenkte at det var skikkelig teit serie, prøvde å se et par episoder men likte bare ikke, men plutslig en dag for et par år siden kjedet jeg meg så mye at jeg bare satt og så 10 episoder i strekk, og boom, der gikk 3 uker av livet mitt til å catche opp til episode 500 eller hva det var på den tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å finn den nye versjonen fra 2011, jeg liker den best hvertfall, litt mer moderne grafikk ^^

Men ja, bør hvertfall se noen episoder så du får et godt inntrykk, og det er en serie som bare blir bedre og bedre. Så håper jeg den faller i smak!

Når det gjelder One Piece så gikk jeg i mange mange år og tenkte at det var skikkelig teit serie, prøvde å se et par episoder men likte bare ikke, men plutslig en dag for et par år siden kjedet jeg meg så mye at jeg bare satt og så 10 episoder i strekk, og boom, der gikk 3 uker av livet mitt til å catche opp til episode 500 eller hva det var på den tiden :P

:ler: Mulig jeg også går på den ''smellen'' da. One Piece er bror sin favorittserie og han prøver å pushe den på meg hele tiden. Har prøvd å lese mangaen også, men bare...blæsj. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...