Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jeg elsker Bleach! :hjerte:

Og Naruto, men Bleach er garantert best. Litt småforelska i Ichigo. og Grimmjow. :rodmer:

(ikke mangaene)

Endret av mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Annonse

Og de har en øyeskygge som heter Shinigami. :hjerte: Og mange Pokémon. :fnise: De små kommer visst i pokéball-innpakning. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

*drar opp gammel diskusjon*

Pingting:

Kommer det snart en link til AMV`en? :popcorn:

:blink: Hey, gi meg litt tid på det her'a! Jeg har nesten 200 episoder å jobbe med, og er perfeksjonist! Spør igjen om en mnd. :fnise:

Da spør jeg igjen 7 april :gjeiper:

:hoho: Pressure's on, m'lady !! Nå fårru levvere, Pingen ! :)

Det tok ikke én mnd, det der... det tok 22. Og tre dager. Men: nå har jeg fullført min aller første AMV, og har lastet den opp på YouTube. :biggrin:

(dette er strengt tatt den tredje jeg lager, men de to første er ikke ferdige)

Noen som vil se? Ja? I give to you: mannfolk som ramler i fleng!

http://www.youtube.com/watch?v=ylluQdqaIVo&context=C3e50812ADOEgsToPDskLILH5Zg1sW-A3y08b-IgzK

*dedikert til Belle, Mortem, og eventuelt andre som måtte føle seg truffet*

Det er helt sikkert en masse teknisk pirk jeg kunne blitt bedre på, men som et førsteforsøk må jeg jaggu si meg ganske så fornøyd! Særlig med tanke på at "konkurransen" (=andre videoer med samme tema) ikke er fryktelig imponerende. Som f.eks. denne.

var ikke så verst, da. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm. :sikle:

:fnise:

Så flink du har vært! Kjempebra! :jepp: (Og nå kom jeg jo på at jeg kan se Bleach-AMVer så mye jeg vil uten å være redd for å bli spoilet. :happy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :happy:

Hvordan er det med Bleach nå? :klo: Jeg prøvde meg jo på en episode for en stund siden, da skulle liksom fillerne være over, men jeg skjønte ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Takk :happy:

Hvordan er det med Bleach nå? :klo: Jeg prøvde meg jo på en episode for en stund siden, da skulle liksom fillerne være over, men jeg skjønte ikke en dritt.

Du må se episoden etter fillerne for å skjønne noe. :P

Går ikke an å bare hoppe rett inn i en episode nå. Du må få med deg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

*drar opp gammel diskusjon*

Det tok ikke én mnd, det der... det tok 22. Og tre dager. Men: nå har jeg fullført min aller første AMV, og har lastet den opp på YouTube. :biggrin:

(dette er strengt tatt den tredje jeg lager, men de to første er ikke ferdige)

Noen som vil se? Ja? I give to you: mannfolk som ramler i fleng!

http://www.youtube.com/watch?v=ylluQdqaIVo&context=C3e50812ADOEgsToPDskLILH5Zg1sW-A3y08b-IgzK

*dedikert til Belle, Mortem, og eventuelt andre som måtte føle seg truffet*

Det er helt sikkert en masse teknisk pirk jeg kunne blitt bedre på, men som et førsteforsøk må jeg jaggu si meg ganske så fornøyd! Særlig med tanke på at "konkurransen" (=andre videoer med samme tema) ikke er fryktelig imponerende. Som f.eks. denne.

var ikke så verst, da. :)

Bra lagd!

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må se episoden etter fillerne for å skjønne noe. :P

Går ikke an å bare hoppe rett inn i en episode nå. Du må få med deg alt.

Jeg hadde ikke tenkt å hoppe inn nå nei, men vet ikke hvor jeg skal begynne? Tror jeg prøvde meg på 342 eller 343 sist. :sukk:

Takk :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg hadde ikke tenkt å hoppe inn nå nei, men vet ikke hvor jeg skal begynne? Tror jeg prøvde meg på 342 eller 343 sist. :sukk:

Takk :)

på episode 343 starta Bleach igjen. :)

Så er nok derfra du må begynne å se for å få med deg alt. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[skryt]

Steike, den der AMVen fikk bedre respons enn jeg hadde trodd. i tilleg til YouTube så lastet jeg den opp på animemusicvideos.org, hvor det er litt lettere å få konstruktiv og velbegrunnet kritikk. Masse positiv feedback, de negative kommentarene går på akkurat det jeg trodde de kom til (det er jo betryggende), og etter 82 stemmer ligger den på 3,8 stjerner (av 5 mulige). Det hadde jeg faktisk ikke forventa. Flere har kommentert at det er veldig bra for en første AMV, og redaktøren av et uoffisielt, ukentlig newsletter som legges ut på forumsidene har spurt om han kan intervjue meg! :laugh:

[/skryt]

Kvaks: jeg hadde tenkt å få med meg Arietty mens den fortsatt er på kino (mulig det ble for sent nå). Du anbefaler den altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...