Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, FMA Brotherhood er så braaaa! :hjerte:

Gjest badeand1
Skrevet

Jaaaa!! Er bare så typisk at noen av de jeg likte døde. :trist:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. :)

Liten? Trodde den var dødslang o_0

Gjest badeand1
Skrevet

Liten? Trodde den var dødslang o_0

Er på 13 episoder bare. ^^

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er på 13 episoder bare. ^^

Åååja! Ja da så :)

Skrevet

Jaaaaaaa :D

Denne tråden lever igjen : D

Noen her som har sett sword art online? Likte den veldig godt selv:-)

Og en trist nyhet til alle Fairy Tail fans.. Siste episode blir vist 30. Mars:-(

Jeg håper at de bare skal ha et opphold for at mangaen skal få et forsprang. Kjipt hvis den slutter midt i en historie liksom. Jeg leser mangaen, så jeg vet hva som skjer, men elsker animeen og vil at den skal fortsette.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg som skal begynne å se Fairy Tail. :o

Har god tid til å ta det igjen da, hvis det er pause. ^^

Skrevet

Ja. Det vil være 175 episoder ute når den slutter,så bare ta deg god tid^^

Den storyen som er nå starter i episode 151 tror jeg. Nå stopper det jo opp midt i den storyen,så kanskje dumt å begynne å se de episodene hvis serien ikke kommer tilbake.

Gjest badeand1
Skrevet

Ja, du har et poeng. Kan jo bare se frem til 151 og se hva som skjer videre. =)

Skrevet

Ja. :hjerter_rundt: Håper det kommer tilbake snart.

Mangaen er ihvertfall i ferd med å avsluttes dessverre. Tror den arc'en de holder på med nå er den aller siste. Jeg har ihvertfall litt over 20 episoder å kose meg med mens vi venter i spenning. :nigo:

Skrevet

Animetråd ja.... :) whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D

De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk

Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell.

Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D

Skrevet

Animetråd ja.... :) whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D

De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk

Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell.

Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D

Jeg ELSKER Samurai Champloo. Favorittserien! :hjerte: Og Cowboy Bebop. :jepp: Black Lagoon er også kult synes jeg. :nigo:

Gjest badeand1
Skrevet

Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den.

Skrevet

Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den.

Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp.

Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte.

Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier)

SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp.

Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte.

Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier)

SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da :)

Vil heller se det pga Alucard. Han er så tøff. :P Men skal sjekke ut Vampirehunter.

Skrevet

Nå har jeg en halv episode av Bleach igjen. Prøver å spare... :fnise: Ifølge bror (som er animeeksperten i familien) tror han nemlig ikke at det kommer til å komme flere animeepisoder. Ever. :grine:

Tror jeg kommer til å fortsette med Fairy Tail etterpå. Har rundt 100 episoder å se vissnok. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...