Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1001 Skrevet 3. mars 2013 Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie.
Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1003 Skrevet 3. mars 2013 Jaaaa!! Er bare så typisk at noen av de jeg likte døde.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #1004 Skrevet 3. mars 2013 Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. Liten? Trodde den var dødslang o_0
Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1005 Skrevet 3. mars 2013 Liten? Trodde den var dødslang o_0 Er på 13 episoder bare. ^^
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #1006 Skrevet 3. mars 2013 Er på 13 episoder bare. ^^ Åååja! Ja da så
Shinigami Skrevet 5. mars 2013 #1007 Skrevet 5. mars 2013 Jaaaaaaa :D Denne tråden lever igjen : D Noen her som har sett sword art online? Likte den veldig godt selv:-) Og en trist nyhet til alle Fairy Tail fans.. Siste episode blir vist 30. Mars:-( Jeg håper at de bare skal ha et opphold for at mangaen skal få et forsprang. Kjipt hvis den slutter midt i en historie liksom. Jeg leser mangaen, så jeg vet hva som skjer, men elsker animeen og vil at den skal fortsette.
Gjest badeand1 Skrevet 5. mars 2013 #1008 Skrevet 5. mars 2013 Jeg som skal begynne å se Fairy Tail. :o Har god tid til å ta det igjen da, hvis det er pause. ^^
Shinigami Skrevet 5. mars 2013 #1009 Skrevet 5. mars 2013 Ja. Det vil være 175 episoder ute når den slutter,så bare ta deg god tid^^ Den storyen som er nå starter i episode 151 tror jeg. Nå stopper det jo opp midt i den storyen,så kanskje dumt å begynne å se de episodene hvis serien ikke kommer tilbake.
Gjest badeand1 Skrevet 5. mars 2013 #1010 Skrevet 5. mars 2013 Ja, du har et poeng. Kan jo bare se frem til 151 og se hva som skjer videre. =)
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2013 #1013 Skrevet 7. mars 2013 Ja. Håper det kommer tilbake snart. Mangaen er ihvertfall i ferd med å avsluttes dessverre. Tror den arc'en de holder på med nå er den aller siste. Jeg har ihvertfall litt over 20 episoder å kose meg med mens vi venter i spenning.
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2013 #1015 Skrevet 8. mars 2013 Animetråd ja.... whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell. Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2013 #1016 Skrevet 8. mars 2013 Animetråd ja.... whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell. Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D Jeg ELSKER Samurai Champloo. Favorittserien! Og Cowboy Bebop. Black Lagoon er også kult synes jeg.
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2013 #1017 Skrevet 8. mars 2013 Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den.
AnonymBruker 42 Skrevet 10. mars 2013 #1018 Skrevet 10. mars 2013 Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den. Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp. Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte. Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier) SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da
Gjest badeand1 Skrevet 11. mars 2013 #1019 Skrevet 11. mars 2013 Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp. Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte. Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier) SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da Vil heller se det pga Alucard. Han er så tøff. Men skal sjekke ut Vampirehunter.
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2013 #1020 Skrevet 13. mars 2013 Nå har jeg en halv episode av Bleach igjen. Prøver å spare... Ifølge bror (som er animeeksperten i familien) tror han nemlig ikke at det kommer til å komme flere animeepisoder. Ever. Tror jeg kommer til å fortsette med Fairy Tail etterpå. Har rundt 100 episoder å se vissnok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå