Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Gjest Sakone

:ler: Mulig jeg også går på den ''smellen'' da. One Piece er bror sin favorittserie og han prøver å pushe den på meg hele tiden. Har prøvd å lese mangaen også, men bare...blæsj. :lol:

Ja vanskelig å si. Ser du 10 episoder av One Piece kan det hende du liker det, men på den annen side så er det er jo bare noen serier man ikke liker :) Er sånn for meg med noen serier også, det fenger bare ikke, uansett hvor godt andre liker den.

Min favorittserie er Aria. For meg er det ingenting som noen gang har kommet i nærheten av hvor god den serien er. Men det er jo en litt spesiell type slice of life serie, så det er litt sånn enten faller det så i smak at man elsker det, ellers liker man det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sånn 6-7 episoder av one piece,men fristet ikke med mer :/

"alle" elsker OP.og jeg har vurdert å gi den en ny sjangse for å skjønne hva som er så bra med den, men vet ikke om jeg gidder rett og slett. Er så mange episoder og :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Så sånn 6-7 episoder av one piece,men fristet ikke med mer :/

"alle" elsker OP.og jeg har vurdert å gi den en ny sjangse for å skjønne hva som er så bra med den, men vet ikke om jeg gidder rett og slett. Er så mange episoder og :/

Ja om du har et liv å ta vare på så er det å anbefale å ikke se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Akkurat derfor jeg har unngått den. Jeg foretrekker serier på 20-50 episoder. :) Kan noen ta en sjefsavgjørelse og si hvilken serie jeg skal begynne på? Bare si et par- tre stykker, så tar jeg dem i kronologisk rekkefølge. *fnis* Nettopp ferdig med Code Geass, får den post-ferdig-serie-depresjonen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Liker du rolig slice of life med herlig atmosfær og karakterer, anbefaler jeg Aria.

Liker du en serie full av action og herlig karakterer, anbefaler jeg Baccano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen da skal jeg se de to, takk! Slutten på CG var jo helt sånn "... oi", jeg tåler ikke å se sånt, bælja jo som en unge. *sukk* Men god, det var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett en episode av Hunter x Hunter og to episoder av Code Geass, og jeg kommer nok til å se begge de seriene. Likte dem kjempegodt. :jepp:

Er jeg rar som tenkte ''jess, ENDELIG blod!'' da jeg så Code Geass? :ler: Er så leeei av Fairy Tail og den hersens sensureringen (av blod - men pupp og rumpe og skrev kan de vise liksom). *zzz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Nå har jeg sett en episode av Hunter x Hunter og to episoder av Code Geass, og jeg kommer nok til å se begge de seriene. Likte dem kjempegodt. :jepp:

Er jeg rar som tenkte ''jess, ENDELIG blod!'' da jeg så Code Geass? :ler: Er så leeei av Fairy Tail og den hersens sensureringen (av blod - men pupp og rumpe og skrev kan de vise liksom). *zzz*

Så bra at de falt i smak! MÅ slenge deg på Baccano også da;)

En annen god serie jeg kom på nå siden du nevte blod er Blood+, den likte jeg veldig godt! http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett en episode av Hunter x Hunter og to episoder av Code Geass, og jeg kommer nok til å se begge de seriene. Likte dem kjempegodt. :jepp:

Er jeg rar som tenkte ''jess, ENDELIG blod!'' da jeg så Code Geass? :ler: Er så leeei av Fairy Tail og den hersens sensureringen (av blod - men pupp og rumpe og skrev kan de vise liksom). *zzz*

Har du sett Fairy Tail filmen? Er så vant med at dem kutter blod i animeen, så var uvant å se litt blod der:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at de falt i smak! MÅ slenge deg på Baccano også da;)

En annen god serie jeg kom på nå siden du nevte blod er Blood+, den likte jeg veldig godt! http://anidb.net/per...=anime&aid=3186

:ler: Ser at Baccano bare har 13 episoder. Den klarer jeg på relativt kort tid. ;) Men altså...Flying Pussyfoot? :hoho:

Ooooh, Blood+ er herved notert. Ser på MAL at den kan minne både om Claymore og Elfen Lied, to serier jeg likte knallgodt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Fairy Tail filmen? Er så vant med at dem kutter blod i animeen, så var uvant å se litt blod der:p

Oi, nei, den har jeg ikke sett. Visste ikke at det fantes en film jeg engang. Men den må jeg jo se selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sakone

:ler: Ser at Baccano bare har 13 episoder. Den klarer jeg på relativt kort tid. ;) Men altså...Flying Pussyfoot? :hoho:

Ooooh, Blood+ er herved notert. Ser på MAL at den kan minne både om Claymore og Elfen Lied, to serier jeg likte knallgodt. :jepp:

Haha ja er litt spes navn! Men jeg lover deg er skikkelig kul serie! Jeg er helst sikker på du kommer til å elske den! Full av action, humor, knallgode karaktere samt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom vel ut for ca en måned siden med subs ;)

Og ja. Blood+ anbeales! Likte den enda bedre andre gangen jeg så den faktisk når jeg skjønte med en gang hva som foregår:) legger bedre merke til andre detaljer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si hva du synes når du har sett R2 av Code Geass! *håpe det ikke bare er jeg som er overfølsom*

Har begynt på Clannad nå. Helt tilfeldig egentlig. Så utrolig forskjellig og sukkersøtt. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sakone

Du må si hva du synes når du har sett R2 av Code Geass! *håpe det ikke bare er jeg som er overfølsom*

Har begynt på Clannad nå. Helt tilfeldig egentlig. Så utrolig forskjellig og sukkersøtt. *fnis*

Jeg synes Clannad er veldig god serie ^^ Men nå er jeg litt sånn sucker for den type anime :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si hva du synes når du har sett R2 av Code Goeass! *håpe det ikke bare er jeg som er overfølsom*

Har begynt på Clannad nå. Helt tilfeldig egentlig. Så utrolig forskjellig og sukkersøtt. *fnis*

Kjære deg. Du er virkelig ikke alene om å være emosjonell over slutten på CG r2.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Jeg satt liksom for meg selv og småsnufset. At man kan bliii så røøørt. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Clannad er veldig god serie ^^ Men nå er jeg litt sånn sucker for den type anime :P

Den tar seg opp, ja? Si at den tar seg opp. For akkurat nå er det jo bare sukkerspinn og nyaa nyaa og ~~~~~ og kawaii. Synes det blir litt mye, bare. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...