Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. :)

Liten? Trodde den var dødslang o_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaa :D

Denne tråden lever igjen : D

Noen her som har sett sword art online? Likte den veldig godt selv:-)

Og en trist nyhet til alle Fairy Tail fans.. Siste episode blir vist 30. Mars:-(

Jeg håper at de bare skal ha et opphold for at mangaen skal få et forsprang. Kjipt hvis den slutter midt i en historie liksom. Jeg leser mangaen, så jeg vet hva som skjer, men elsker animeen og vil at den skal fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg som skal begynne å se Fairy Tail. :o

Har god tid til å ta det igjen da, hvis det er pause. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det vil være 175 episoder ute når den slutter,så bare ta deg god tid^^

Den storyen som er nå starter i episode 151 tror jeg. Nå stopper det jo opp midt i den storyen,så kanskje dumt å begynne å se de episodene hvis serien ikke kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :hjerter_rundt: Håper det kommer tilbake snart.

Mangaen er ihvertfall i ferd med å avsluttes dessverre. Tror den arc'en de holder på med nå er den aller siste. Jeg har ihvertfall litt over 20 episoder å kose meg med mens vi venter i spenning. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Animetråd ja.... :) whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D

De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk

Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell.

Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Animetråd ja.... :) whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D

De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk

Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell.

Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D

Jeg ELSKER Samurai Champloo. Favorittserien! :hjerte: Og Cowboy Bebop. :jepp: Black Lagoon er også kult synes jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den.

Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp.

Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte.

Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier)

SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp.

Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte.

Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier)

SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da :)

Vil heller se det pga Alucard. Han er så tøff. :P Men skal sjekke ut Vampirehunter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en halv episode av Bleach igjen. Prøver å spare... :fnise: Ifølge bror (som er animeeksperten i familien) tror han nemlig ikke at det kommer til å komme flere animeepisoder. Ever. :grine:

Tror jeg kommer til å fortsette med Fairy Tail etterpå. Har rundt 100 episoder å se vissnok. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...