Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1001 Del Skrevet 3. mars 2013 Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2013 #1002 Del Skrevet 3. mars 2013 Åh, FMA Brotherhood er så braaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1003 Del Skrevet 3. mars 2013 Jaaaa!! Er bare så typisk at noen av de jeg likte døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #1004 Del Skrevet 3. mars 2013 Elfen Lied har jeg også sett kom jeg på nå. Helt grei liten serie. Liten? Trodde den var dødslang o_0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #1005 Del Skrevet 3. mars 2013 Liten? Trodde den var dødslang o_0 Er på 13 episoder bare. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #1006 Del Skrevet 3. mars 2013 Er på 13 episoder bare. ^^ Åååja! Ja da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. mars 2013 #1007 Del Skrevet 5. mars 2013 Jaaaaaaa :D Denne tråden lever igjen : D Noen her som har sett sword art online? Likte den veldig godt selv:-) Og en trist nyhet til alle Fairy Tail fans.. Siste episode blir vist 30. Mars:-( Jeg håper at de bare skal ha et opphold for at mangaen skal få et forsprang. Kjipt hvis den slutter midt i en historie liksom. Jeg leser mangaen, så jeg vet hva som skjer, men elsker animeen og vil at den skal fortsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. mars 2013 #1008 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg som skal begynne å se Fairy Tail. :o Har god tid til å ta det igjen da, hvis det er pause. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. mars 2013 #1009 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja. Det vil være 175 episoder ute når den slutter,så bare ta deg god tid^^ Den storyen som er nå starter i episode 151 tror jeg. Nå stopper det jo opp midt i den storyen,så kanskje dumt å begynne å se de episodene hvis serien ikke kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. mars 2013 #1010 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja, du har et poeng. Kan jo bare se frem til 151 og se hva som skjer videre. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2013 #1011 Del Skrevet 7. mars 2013 Bleach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. mars 2013 #1012 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja. Håper det kommer tilbake snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2013 #1013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja. Håper det kommer tilbake snart. Mangaen er ihvertfall i ferd med å avsluttes dessverre. Tror den arc'en de holder på med nå er den aller siste. Jeg har ihvertfall litt over 20 episoder å kose meg med mens vi venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. mars 2013 #1014 Del Skrevet 7. mars 2013 Jepp, det er den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 8. mars 2013 #1015 Del Skrevet 8. mars 2013 Animetråd ja.... whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell. Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2013 #1016 Del Skrevet 8. mars 2013 Animetråd ja.... whooopwhooop! Kan jo prøve å bidra med et par av mine favs, selv om de neppe går rett hjem hos noen her, og i tillegg er jeg for gAMMal til å vedkjenne at jeg liker anime :D De jeg kommer på i farta ; Shigurui/deathfreanzy, texhnolyze, Guardian of the Spirit, Cowboy BiboppipppU, Trigun Black Lagoon, Samurai X, Samurai Champloo, Berserk Filmer ; Ninja Scroll, Sword of the Stranger, Monoke, Higlander- search for vengance, Vampirehunter D- bloodlust, Golgo 13, Berserk, Karas, Jin RoH- (Wolf brigade eller.no), Appleseed, Ghost in a shell. Sikkert en haug til, men husker ikke navnene, damn thoose japanese titles :D Jeg ELSKER Samurai Champloo. Favorittserien! Og Cowboy Bebop. Black Lagoon er også kult synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. mars 2013 #1017 Del Skrevet 8. mars 2013 Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 10. mars 2013 #1018 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som har sett Hellsing? Hva syns dere? Har planer om å se den. Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp. Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte. Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier) SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. mars 2013 #1019 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg fikk anbefalt Hellsing, og ga det en sjangse... Likte den ikke, så jeg ga opp. Mener å hukse at Gungrave var noe av samme greia kanskje, og den mener jeg at jeg likte. Om du vurderer Hellsing for vampyrenenes skyld (mener å huske det var noe vampyrgreier) SÅ MÅ DU heller se Vampirehunter D BL i steden for, om du ikke har sett den da Vil heller se det pga Alucard. Han er så tøff. Men skal sjekke ut Vampirehunter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2013 #1020 Del Skrevet 13. mars 2013 Nå har jeg en halv episode av Bleach igjen. Prøver å spare... Ifølge bror (som er animeeksperten i familien) tror han nemlig ikke at det kommer til å komme flere animeepisoder. Ever. Tror jeg kommer til å fortsette med Fairy Tail etterpå. Har rundt 100 episoder å se vissnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå