Sequax Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #981 Del Skrevet 19. januar 2012 Eg får ikkje trykka på skryte-knappen din? Korleis skal eg få sjå han? Kari-gurashi no Arietti er absolutt super- KAWAAAAAAIII!!! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2012 #982 Del Skrevet 19. januar 2012 Den ligger inne litt lenger oppe på forrige side Muligens et dumt spørsmål, men: så du den dubbet eller original? Jeg må innrømme at jeg har IKKE lyst til å se den dubba. *hardcore* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #983 Del Skrevet 19. januar 2012 Original, of course! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2012 #984 Del Skrevet 19. januar 2012 Ææææsj, siste visning i Oslo begynte for 30 min siden. da gir jeg opp den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #985 Del Skrevet 19. januar 2012 Så flink du er Pingting!! Råbra AMV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2012 #986 Del Skrevet 2. februar 2012 Så flink du er Pingting!! Råbra AMV! Takk. det her var gøy, jeg får stadig ideer til nye. Alt fra seriøse til tullete. Og det spratt nettopp en fryktelig pervers og grusom og morsom og original tanke i hodet mitt. Burde ikke noen lage en AMV med Fairy Tail og... Fairytale? JA, jeg tenker på Alexander Rybak. Fordi de heter det samme, og musikken i Fairy tail er jo folkemusikkinspirert (mer irsk riktignok), og teksten passer ganske bra til Natsu/Lisanna? Jeg må gå og vaske hjernen min. Med salmiakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. februar 2012 #987 Del Skrevet 3. februar 2012 Argh! Hvorfor fant jeg ikke denne tråden før nå!!?? Så, hva snakker vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2012 #988 Del Skrevet 3. februar 2012 Argh! Hvorfor fant jeg ikke denne tråden før nå!!?? Så, hva snakker vi om? Fordi... fordi... eh, vet ikke. Hei! Det går litt i rykk og napp her inne - stort sett om hva man har sett sist. Hva så du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. februar 2012 #989 Del Skrevet 4. februar 2012 Sist så jeg på Bleach. Har ikke sett på Bleach på en evighet for det er perioder jeg går skikkelig lei. Synd egentlig for jeg ligger så langt etter... Akkurat sett feridg episode 139. Ellers har jeg sett på Code Geass i det siste, også ser jeg Death Note på nytt igjen. Så er de seriene jeg ser på akkurat nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harmonics Skrevet 4. februar 2012 #990 Del Skrevet 4. februar 2012 Er det folk her som følger med på Gunnm: Last Order? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2012 #991 Del Skrevet 5. februar 2012 Sist så jeg på Bleach. Har ikke sett på Bleach på en evighet for det er perioder jeg går skikkelig lei. Synd egentlig for jeg ligger så langt etter... Akkurat sett feridg episode 139. Ellers har jeg sett på Code Geass i det siste, også ser jeg Death Note på nytt igjen. Så er de seriene jeg ser på akkurat nå for tiden. Code Geass er bra! Er du på 1. eller 2. sesong? Jeg så CG for evigheter siden - tror det er på tide å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2012 #992 Del Skrevet 5. februar 2012 Er det folk her som følger med på Gunnm: Last Order? Nope! ...burde jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harmonics Skrevet 5. februar 2012 #993 Del Skrevet 5. februar 2012 Nope! ...burde jeg? Er sabla bra. Er snakk om at kanskje dette blir neste prosjektet til James Cameron (Titanic, Avatar). Answer yourself: http://www.mangareader.net/battle-angel-alita-last-order/101/18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. februar 2012 #994 Del Skrevet 5. februar 2012 Code Geass er bra! Er du på 1. eller 2. sesong? Jeg så CG for evigheter siden - tror det er på tide å se den igjen. Sesong 1. Er ikke så lenge siden jeg begynte å se på serien, så er fortsatt tidlig i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. februar 2012 #995 Del Skrevet 16. februar 2012 I dag kjøpte jeg smokker til A som var merket med moshimoshikawaii. Da tenkte jeg på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. april 2012 #996 Del Skrevet 29. april 2012 Oi, her var det stille. *sprer varme og fluff* http://www.youtube.com/watch?v=wyhSmohwLm0&feature=bf_next&list=FLhfQELZt0I_HH7VVtF-vjGw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #997 Del Skrevet 3. mars 2013 La oss dytte opp denne, shall we? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2013 #998 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja! Satt faktisk og tenkte i dag morges at jeg skulle begynne å se enten Naruto eller Bleach igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. mars 2013 #999 Del Skrevet 3. mars 2013 Gjør det Belle!!! :D :D Jeg er nettopp ferdig med Fullmetal Alchemist brotherhood. Likte den utrolig godt. ^^ Neste er fairytail. Har også planer om å se Death note. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2013 #1000 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg begynte å se på vampire knight, skikkelig nostalgitripp. Synes skuespillerne bak stemmene er veldig dyktige, selv om serien selv er så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå