siebaeo Skrevet 6. april 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 6. april 2010 Takk Honning! jeg er ganske nervøs og gruer meg litt nå.. Oppdatering kommer! Skulle på trening men endte jo opp med å havne i en yogaklasse fordi spinningen var full. Og skjønte først etterpå at det ikke var anbefalt for gravide.. Heldigvis lot jeg vær å ta de øvelsene som ikke føltes naturlig, og leste nå at det var akkurat de øvelsene man skulle unngå. Men det hjalp jo ikke veeeldig på bekymringen.. Angre angre.. håper og tror at det ikke førte til noen skade. Så fant jeg ut at Gravideyogaen er midtveis i et kurs nå og det ikke er satt opp flere kurs denne sesonten! ååååeee... så dumt. Mulig jeg tar en privat kurs.. Bare litt usikker på om det da blir utført i ettertid. hm.. I dag er jeg enten 10+5 eller 11+1! Siste om jeg har rett.. Dvs inne i tolvte uke! :rødme: Nå MÅ bare denne ULen gå bra.. Krysser fingre og alt jeg har!! Må vel slippe litt opp på beina i morra bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. april 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har vært på UL!! :rødme: Der var det en liten mikroalien som sprellet forsiktig :rødme: Åååå, den var så fiiiin!! Alt så veldig bra ut og jeg måtte jo småtute bittelitt.. :rødme: Det var så rart og fint og litt uvirkelig! Gruet meg og var skikkelig nervøs i det hun hentet fram GU-dingsen, men i første bilde poppet det fram en liten nydelig figur.. rakk ikke tenke meg om før den var der. :rødme: terminen ble satt til 29 oktober. Og jeg er 10+6 i dag. Det stemmer i forhold til siste dag mens. Men ikke helt til "min" dato. Men da får jeg gi meg da.. Happy day!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. april 2010 #103 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke noe er bedre en å se en liten bylt på skjermen for første gang :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 7. april 2010 #104 Del Skrevet 7. april 2010 Hallaisen! er her ja!Her har det jo gått så fint på UL ser jeg!! Lucky uuuuuuuuuuuuuuu! Synes tiden går altfor sakte jeg:( Men du? Spinning? Er du galen..? Du vet man skal ta det med ro 1 trimester..hehe:) Synes det har gått så fort ( for din del, mine uker går i laban tempo) hehe :gjeiper: Olalalala:) Var det så gale som du hadde trodd på UL da? Var kjæresten med deg? :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. april 2010 #105 Del Skrevet 7. april 2010 Så fantastiske nyheter det var her!!! Det var utrolig godt å høre at alt står bra til, og tenk så fantastisk å se den lille sprelle inni deg. Nå kan du nok slappe av framover, og slippe bekymringa 1.trimester, og tenk at nå er du snart inni 2.trimester også!! Så morro, vi har samme termindato (når jeg regner fra innsettelsesdatoen min) Nyt kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. april 2010 #106 Del Skrevet 7. april 2010 Dette var hyggelig å lese, Siebaeo Det er så fantastisk å se de små :rødme: Jeg var 9+2 på min første ul. Det var en liten bamsemums. Da vi kom tilbake i uke 13 var det en helt ferdig baby som vi fikk et fint bilde av i profil Hadde du innvendig eller utvendig ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. april 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Icing, Luremegpå, Honning og Pupsi! Ja, dere kan tro det var gøy!! Det er helt merkelig.. Jeg må se på bildet igjen og igjen.. Litt synd at hun tok et bilde rett foran og ikke fra siden. Synes det ser ut som en liten baby-delfin egentlig Men jeg så jo den bittelille rumpa, fine armer og bein og et stort og flott hode. Må bli en smarting dette her! Icing: Så sant som det er sagt! :rødme: Luremegpå; spinning er vel ikke noe farlig!! At man skal ta det med ro i 1 tri er noe man skal ta med modifikasjoner. Og kjenne på formen. For det er bare sunt å holde seg i form. Man bør bare unngå overoppheting, pulstopper og kanskje unngå tunge løft osv. Men dette er helt individuelt! Er man vant til å trene og har et normalt svangerskap er det bare sunt å røre på seg! meeen, få nok hvile er selvfølgelig kjempeviktig også! Og tiden går saaaakte og fort på en gang.. Hold ut!! Honning: Så gøy med samme dag! Jeg tror det må være en spesielt bra dato vi har fått. Ja, det blir fint å bli ferdig med 1 trimester! Nå velger jeg å tenke at når jeg har sett en sprell levende krabat i uke 11 (nesten 12) så er det jo faktisk noe som 97% sjans for et vellykket svangerskap.. :rødme: Tror jammen jeg skal våge meg til en ticker jeg.. eller..? Får se.. Pupsi: Det var innvendig UL. Jeg skal prøve å få lastet opp bilde i morra! Åh.. jeg gleder meg til slutten av mai når vi får tatt en titt igjen og se en ferdig baby! :rødme: Så fin dag. UL, besøk hjemme og besøk her i dagboka. Må ta en runde i dagbøker i morra.. Er så utrolig trøtt. Har laget en (om jeg får si det selv) kjempegod pizza og salat til en venninne i kveld. Grov bunn og MASSE deilig hjemmelaget tomatsaus. Har tomatdilla... Sov godt alle sammen! :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 8. april 2010 #108 Del Skrevet 8. april 2010 Hei denne var fin: http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Men den er en dag på etterskudd da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 8. april 2010 Hei denne var fin: http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Men den er en dag på etterskudd da:) Ja det er den jeg bruker! Jeg er 11+0 i dag!! Dvs inne i den tolvte uka Jeg skal lage meg en ticker men må bare finne ut hvilken først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. april 2010 #110 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg venter på bilde altså Så ikke glem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 8. april 2010 Her er et veldig dårlig telefonfotografi av den lille alien min :rødme: Litt synd at bildet ble tatt i den vinkelen men det ser litt morsomt ut Som en liten fugl eller delfin. I'm in love :rødme: Skal scanne det på jobb og se om det blir litt bedre men her er i alle fall første titt på nydelige lille vidunderet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. april 2010 #112 Del Skrevet 8. april 2010 Så nusselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 8. april 2010 Takk! Det synes jeg og.. verdens fineste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. april 2010 #114 Del Skrevet 8. april 2010 Så herlig bilde da!! Det såg bedre ut enn etter 7-8 ukers UL, for der såg vi bare ei reke Honning: Så gøy med samme dag! Jeg tror det må være en spesielt bra dato vi har fått. Ja, det blir fint å bli ferdig med 1 trimester! Nå velger jeg å tenke at når jeg har sett en sprell levende krabat i uke 11 (nesten 12) så er det jo faktisk noe som 97% sjans for et vellykket svangerskap.. :rødme: Tror jammen jeg skal våge meg til en ticker jeg.. eller..? Får se.. Ja det var veldig morro med samme dag! Hadde våga meg på en ticker nå om jeg var deg, for nå er ting veldig sikkert syns jeg. Skal fikse meg det etter UL neste uke jeg også er planen. Var det forresten innvendig eller utvendig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 8. april 2010 Hei Honning! Nå var jeg akkurat inne hos deg og skrev litt! Åå, du må få deg en UL! Det var så utrolig kos! Jeg så at den rørte på seg, Det kom noen tårer da må jeg innrømme.. :rødme: Det var innvendig UL hos gynekolog. Ja, nå skal jeg lage meg en ticker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har laget ticker! Det ble en liten rosa elefant for det har føltes litt som jeg har hatt en sånn med meg overalt i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 8. april 2010 #117 Del Skrevet 8. april 2010 Wuhuuuu) Du, skal vi bytte ticker? Hehehe;) Må være deilig å kunne psute roligere, senke skuldrene litt, og vite at nå går det bar en vei:) Elefanten var søøøøde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. april 2010 #118 Del Skrevet 9. april 2010 For en nydelig liten klump :rødme: Tenk at den begynner å ligne på et menneske allerede :dåne: Jeg har ikke visst så mye om fosterutvikling før nå, og det er virkelig utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. april 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 10. april 2010 Hei Pupsi! Ja det er ganske utrolig hvor fort det lille mennesket utvikler seg! Nå er jo nesten alle organene dannet allerede og det som var en celleklump for noen uker siden nå har armer, bein, albuer, knær, håndledd, øyelokk og et lite ansikt! Jeg fant en del ULer på Youtube for å vise kjæresten hvordan det så ut på skjermen. Så på noen i 4D også. Fantastisk.. http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/11-uker/ Hei Luremegpå! Jeg tror jeg holder på tickeren min.. Du må nok smøre deg med tålmodighet.. Plutselig er du der!! Og ja, det er kjempedeilig, og føles liksom litt tryggere.. Nå begynner magen å bli vanskelig å skjule! Er det jeg som er bygget litt rart eller..? :klø: Eller så har magemusklene mine gitt helt opp.. Gleder meg til jeg ikke skal holde inn magen lenger eller holde noe foran som skjold... Synes nesten det er litt flaut at den popper fram så tidlig.. Men når man er slank må jo ting gjøre av seg noe sted og da er vel utover letteste vei.. I dag har jeg trent både rygg og mage, må jobbe med stabiliseringsmusklaturen så det blir lettere å bære alt som skal komme foran. Men hopping uten en seriøst trang treningsbh er !! Måtte holde på puppene i steptimen!! Så nok kjempelurt ut. hehe I dag/natt er jeg alene hjemme. Har egentlig plan om å bli med noen venninner ut.. hmm... begynner å bli trøtt.. Hvordan skal dette gå..? Har løyve til å avlyse når som helst så ser det an. Skal de i nærheten tar jeg nok en tur og hilser på. Har lyst til å være med litt selv om jeg må gå hjem tidlig. Men nå gleder jeg meg mest til å sove. Må slappe av litt og kjenne på det.. Ha en fin kveld jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. april 2010 #120 Del Skrevet 10. april 2010 Ha en fin kveld uansett om du velger å bli hjemme eller være med venninnene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå