Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Jeg håper vi får se et ul-bilde altså ;) Du kan jo fjerne det igjen hvis du ikke vil ha det liggende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok! jeg skal legge ut bildene om en stund.. :rødme:

Luremegpå; nei, vi hadde funnet jentenavn vi!! :ler: Guttenavn er vi helt i det blå på. Heldigvis har vi litt tid på oss ja. ;)

Her er forresten strikkejakken jeg har så lyst på!

http://www.sandnesgarn.no/(S(wb5awi22fgrjykzhgpvibd45))/StortBilde.aspx?bildeId=204848&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter

Så søøøt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer han :hoppe:

Ble ikke så bra scan men man ser nesetippen i alle fall! Og så haar han hendene opp til hodet og vender seg litt mot "kamera" på det ene wub.gif

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig skjønn liten bolle! :rødme: Så fine bilder dere fikk :jepp: Kjempemorsomt! Tror du at dere skal ta 3D ul etterhvert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig liten bolle, søte lille nesetippen :rødme:

Jaa, ser ut som han får pappaen nese :jepp:

Hvis det ikke blir en litt trang fødsel og vips ser den mer ut som min som krummer veldig svakt. :fnise:

Det var en veldig skjønn liten bolle! :rødme: Så fine bilder dere fikk :jepp: Kjempemorsomt! Tror du at dere skal ta 3D ul etterhvert også?

Takk :rødme: Vi lurer litt på det :jepp: Tror det hadde vært veldig gøy! Hvor lang ventetid var det for å få det? Hvor gikk dere og var dere fornøyde?

Så fin liten bolle :rødme:

Verdens fineste :rødme:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke lang ventetid! Vi var på Ultralydklinikken på Lysaker, og var veldig fornøyde!! :nigo: Det var koselig innredet, morsom og hyggelig ultralydmann, søt Goffel :rødme: , og mange bilder + 6 filmsnutter på dvd med hjem. Betalte 900, men tror det har gått opp til 1000 nå. Man bør ta det rundt uke 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Tror vi må vurdere 3D Ul det når det nærmer seg! :jepp: Høres så kos ut!!

Her sitter jeg på sofaen og er betuttet for at jeg har foranliggende morkake (øvre del av magen) og at det tar litt av morroa fra meg :kjefte: Og hva skjer?? Lille rakkern i magen klemmer til med et spark som til og med synes godt fra utsiden!! :strix: BOINK!! :ler: Når han sparker i sidene og nedre halvdel av magen kjenner jeg det heldigvis.. Men mest bevegelse egentlig og ikke så klare spark. Håper morkaken vokser seg opp til toppen av limora!

Friii i dag! :) Startet dagen med kokt egg, rugknekk med kaviar og cottagecheese + en hjemmelaget smoothie. mmm godt! Har savnet mitt gamle kosthold og prøver å gjeninnføre deler av det. Men må bare passe på at det blir nok. Så lenge jeg er mett og fornøyd regner jeg med det er ok.

Lyst på en wok jeg bruker å lage. Med stangselleri, paprika, brekkbønner, terninger av fiskekake med ingefær og chilli. Og fetaost og ferst koriander.. namnam. :spise:

Så skal jeg ta meg en lang spasertur eller kanskje prøve meg på en ny runde spinn.. Sist gikk kjempebra på selve treninga, men nedet til to vonde dagar og søvnløse netter. Så her er det vel pensjonisttrening som gjelder. :kjefte: Jeg som elsker å trene så det kjennes skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du er glad i å lage mat :) Woken hørtes kjempegod ut :jepp:

Hvordan går det med bekkenet ditt forresten? Har du noe plager?

Ønsker deg en riktig så god fridag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er kjempeglad i å lage mat! :jepp: Og da gjerne sunn mat. Også fordi jeg ofte synes det smaker best. Men det har blitt litt lite av det i perioder nå både pga hektisk program og tidliger dårlig matlyst. Men nå er jeg på sporet igjen :lur:

Bekkenet ja.. :kjefte: Det er ikke helt som det skal være.. Stikker og verker når jeg overdriver. Eller overdriver og overdriver.. Jeg føler jo at det er langt i fra det, men ikke bekkenet tydeligvis. Jeg kjenner det mest bak men også foran av og til. Spesielt om jeg har sitter litt foroverlent. Normal spinning var vist HELT feil.. :tristbla: Ligge på ryggen er som å trekke tenner saaakte. :haar: Og langvarig sitting er det verste jeg kan gjøre. Mange som sier det ikke er uvanlig å ha bekkenplager akkurat i denne perioden og at det kan bli bedre. Jeg håååper det er sånn med meg! I går satt jeg lenge overtid og gikk så en rolig tur med en venninne. Og jammen var ikke bekkenet kjempefint hele kvelden og natta! Tror rolige spaserturer er tingen for meg. Så rart at det er så forskjellig fra person til person.. For jeg føler at om jeg får gått rolig og begrenset sittingen så holder det seg veldig bra. Det er håp i hengende snøre... :)

Det virker som du har fått det bedre nå? Det er jo utrolig bra i så fall! Hørtes veldig slitsomt ut.. :tristbla: Når startet det egentlig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woken er kjempegod Småkjekset! :jepp: For å gjøre den enda litt mer drøy kan man tilsette byggris f eks.

Deilig søndag med regn og innekosedag! :hoppe: Nå er kjæresten på golfings og jeg koser meg med hans hjemmebakte brød og litt surfing. I dag skal vi få orden i klesskap og gjesterommet! Det blir nok ikke barnerom for tenker at Lille skal ligge med oss på soverommet til vi flytter til ny leilighet. Da er han 5 mnd. Gleder meg til å lage rom til han! litt synd at det er så lenge til..

I dag er vi 21 uker!! :strix: Kanskje på tide med et magebilde..? :lur: Når jeg ser på magebilde fra uke 12 når jeg mente det begynte å synes må jeg le litt.. :ler: Men jeg ser vel tilbake på dette bildet om noen uker og tenker det samme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pause i klesskapet! :daane: Herlighet så mye man samler på!! "Det kan jo GODT hende jeg får bruk for denne selv om jeg ikke har brukt den på 2 år!"... :klaske:

Ok, her kommer magebilde uke 20+6! :)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 21 uker :danser:

Så fin mage! :nigo: Den skal bli mye større enn det der ja ;)

Kjedelig med bekkenproblemer :kose: Jeg fikk problemer allerede i uke 12. Og ble vel sykemeldt ca i uke 16. Men akkurat nå føler jeg meg faktisk endel bedre! Jeg tror det er pga kiropraktorbehandlingene! :jepp: Bekkenløsning kan variere veldig fra dag til dag, sier fysioterapeuten min. Og det er visst vandrende smerter. Noen dager vondt et sted, og dagen etter er det vondt et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: 21 uker :danser:

Så fin mage! :nigo: Den skal bli mye større enn det der ja ;)

Kjedelig med bekkenproblemer :kose: Jeg fikk problemer allerede i uke 12. Og ble vel sykemeldt ca i uke 16. Men akkurat nå føler jeg meg faktisk endel bedre! Jeg tror det er pga kiropraktorbehandlingene! :jepp: Bekkenløsning kan variere veldig fra dag til dag, sier fysioterapeuten min. Og det er visst vandrende smerter. Noen dager vondt et sted, og dagen etter er det vondt et annet sted.

Den skal nok bli større ja :fnise:

Så bra at du er bedre i bekkenet! Jeg har hatt noen bra dager nå jeg og faktisk! Håper det er fordi jeg er på en langvarig bedring og ikke bare en dag eller to.. Mamma hadde litt plager midt i svangerskapet som ga seg faktisk. Så nå håper og håper jeg! Jeg har nok blitt flinkere til å leve med det, samt at jeg er flinkere til å unngå det som gjør vondt. Men det ER bedre! Det er jeg helt sikker på :jepp:

Fine magen :rødme: En ordentlig guttemage og større enn min :strix:

:ler:

Jaa, det er skikkelig guttemage! :hoppe: Det synes faktisk ikke bakfra i det hele tatt at jeg er gravid. Må si meg ganske fornøyd med det.. :lur:

Er den større enn din?? :dåne: Du har jo kommet myyyye lenger enn meg! :fnise: Jeg håper jeg ikke skal bli så veldig stor. Mamma var ikke det og jeg driver jo og håper at jeg skal ha det på samme måte som henne. Hun la på seg 7 kilo!! :dåne: Men jeg har lagt på meg to eller tre kilo så det skal vel holde hardt. :fnise:

Nå har vi endevendt kåken og fått orden på det meste!! :nigo: Klesskapet inneholder nå bare tøy jeg kan ha på meg nå og forhåpentligvis en stund framover. En lett ommøblering av stua og gjesterom har gjort underverker også! Så digg med en shinings innimellom! Noen som sa skippertak...? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har Dinedama akkurat fått jenta si :rødme: Jeg blir helt smårar av å tenke på det. Jeg gleder meg sånn til det er vår tur!! :hoppe:

Det er så digg med ryddig leilighet! Nå gjenstår det bare å holde det sånn.. hehe. Vi MÅ få til noen lure løsninger når Lille kommer for det blir fort rot når man har så lite lagringsplass som vi har. Skulle tro vi bodde på 30m2 og ikke det dobbelte.. :fnise: Gleder meg til å få nesten 40 m2 ekstra å boltre seg på. Og svææær balkong! :nigo: Gjett om jeg skal gjøre det koselig der! :jepp: Med terrassevarmere skal det nok bli en laaaang balkongsesong til neste år!

Manuellterapeuten min skal fikse med bassengtrening og akupunktur!! Det blir bra :) Selv om jeg mest av alt har lyst til å klemme til i spinningsalen eller dundre gjennom marka på sykkelen min.. Next year!! :jepp:

Og bare to uker til LANG ferie!! :bolledeig: Så mye å glede seg til!! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang... :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...