Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Vi så bare enkelte bilder. Jeg har andre bilder på photobucket også, så jeg er alltid veldig nøye med å bare linke til det enkelte bildet.

Stor og fin mage i tredje trimester (:danser: 3. trimester-dans :danser: )!!

Søte klær, og nusselig lite nurk :rødme: :strix: Kjempegøy å se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Fikk det til til slutt.. Jaaa!! Det er tredje trimester nå faktisk!! :strix::danse::klem: Kan ikke si at det gjør noe.. Gleder meg litt til å få kroppen tilbake og bebisen ut til oss!

Den lille figuren i blått henger i en lang fjær så den kan hoppe og danse. Veldig søt! Den fant vi på ferie. Gleder meg til vi flytter så jeg kan lage ordentlig barnerom :rødme: men det er så leeeenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEllu!!!!

Du er savnet av meg:) hehe

Sliter du me å legge inn bilder eller? Hmmmmmmm...

Ser ut som du har hatt en deilig sommerferie:) weeee! Når kroppen din slapper av, det er da plagene kommer..kjedelig at det skal være sånn altså:(

Sørlandsbyene er jo fantastisk fine! Har selv kjæreste fra Sørlandet faktisk:) Hehe

Har du ikke kjøpt vogn enda? Vi kjøpte faktisk en emmaljunga på nettet, og angrer ikke enda. Like greit det, for jeg hadde ikke lysst å gå i butikkene å prøve så mange, da hadde jeg ikke klart å bestemme meg!

Men du må få fingen ut:) Hehe:)

Jobber du fulltid enda eller?

Tenkte forresten å bestille en UL time om noen nuker vi da, men hvilken uke har du hørt er best da? Vil jo så gjerne så noe flesk på kroppen til babyen:)

:fnise: Takk for det! Du var savnet her og en god stund, godt du er tilbake :klem:

Kjærster fra sørlandet er de beste!! :jepp:

Ja, nå har jeg blitt litt stressa her faktisk.. Har liksom ventet litt og så var det ferie og plutelig var det jammen meg 3.trimester! :dåne: Vi får få ut fingern nå. hehe

Jeg har fortsatt ferie jeg! Planen er å jobbe fullt men vi får se hvordan det går.. Mulig det blir litt tungt..? Håper det går bra :)

Jeg hører de sier at 26-32 er den beste perioden (tror jeg).. Men jeg er usikker jeg. Tipper det er fint nå jeg! (28-29) For da har de fortsatt litt plass så vi får sett noe. Gleder meg til ny time på mandag! :hoppe:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. nå lurer jeg litt på denne:

http://www.icandyuk.com/products_detail.php?id=apple_stroller

http://forbrukerportalen.no/produkter/20031/

Andreplass på test i forbrukerportalen. Så er spørsmålet.. 3 eller 4 hjul?? :dåne: Synes jeg ser at de fleste har begynt med de små forhjula. Det betyr kanskje at det er den beste kompensasjonsløsningen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. arbeidslyst kom å ta meg!! Jeg har siste ferieuka og gjør INGENTING! Jeg har en liten jobb-jobb jeg må gjøre, og planlegger masse greier i leiligheten + innkjøp til bebisen. Men det er som å løpe i sirup.. What to do??

I går var jeg forresten på trening! Spinn i 40 min og så litt styrke/bekkenøvelser etterpå. Veide meg igjen og var 2 kg lettere enn sist!! :D Dvs kvittet meg med masse vann sikkert! Nå var det forskjellige vekter så ikke sikkert det er reelle tall.. men uansett. Føltes bra! :) Etter en mnd med bekkenvondter etterfulgt av lang ferie har jeg ikke fått trent sånn som jeg bør. Og har sikkert gått opp mer enn jeg trenger. (alikevel innenfor anbefalt vektøkning da) Og når man er hos andre hele tiden er det vanskelig å få det kostholdet man helst vil ha.. Deilig å være hjemme og lage sin egen mat! Så nå går det i masse frukt og grønt, grove kornprodukter og kylling/fisk. Deilig! Føler meg så mye bedre. :)

Samtidig planlegger vi lett kjøkkenoppussing. Dvs bytte noen benkeplater og kanskje male flisene. Vi skal jo selge i jan/feb og bør få ting i orden NÅ.. I tillegg skal vi bytte skapet på badet og må lage en ok stellebordsløsning. I øyeblikket ser det ut til at det blir at vi kjøper en fin benkeplate (i heltre) Setter bein på den og har den over vaskemaskinen og skittentøyskurven. Under plata (over kurven) skal vi feste en sånn "hengeskuff" fra IKEA til å ha litt klær i og sånt. Og så henger vi opp et ekstra skap ovenfor til bleier og alt mulig vi trenger til lillegutt. tror det blir fint! :) Og så er det bare å ta bort stelleplata når det er visninger.

Men kom på en ting i går.. Tørketrommel?? :klø: Kommer vi til å savne det veldig mon tro..? Jeg tror egentlig det. Spes om vi går for tøybleier. Men vi har liksom ikke plass før vi kommer i den nye leiligheten. Mulig vi må kjøpe en maskin å ha i mellomtiden med vask og tørk i samme maskin.. Må skrive liste!

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siebaeo!

Så godt å komme igang med trening igjen og egne matvaner, og ikke minst om noe av vannet renner ut av kroppen. Jordmora mi ga meg klar beskjed om å begynne å bruke støttestrømper for vannet i beina, noe jeg ikke har gjort noe særs pga at det er jo sommer og jeg går ikke med langbukse... :sjenert:

Så flotte bilder du hadde lagt ut forresten :hjerte: Jeg bør også få ut fingeren og legge ut noe snart...

Honning:

Hvordan går det med bekkenet ditt? Husk dette med bæring og sånn.. I går handlet vi og kjærsten bar 4(!!) poser og jeg ingen.. :sjenert: Han tar dette ganske alvorlig og det er godt å slippe å føle seg sytete siden han bare tar det som en selvfølgelighet. Gode kjærsten min!

Jeg blir så svett av å lure på dette med barnevogn altså! :dåne: Her er det City Crossen vi har tenkt litt på. Men nå begynner vi å se litt i retning trehjulinger igjen.. Easywalker Sky ser fin ut og har fått en del god kritikk. Den er lett (vekt) og lett manøvrerebar. Og stabil ikke minst. Men det ser ut som man ikke kan snu sportsdelen og det synes jeg er litt dumt.. I tillegg har vi nå fått tilbud av en slektning om å overta (gratis tvirker det som!) en Quinny Freestyle med Dreami bag. Men den har fått litt ymse kritikker, selv om en venninne av meg er veldig fornøyd med den. Så jeg vet jammen ikke.. Vi vurderer å overta denne og se om vi blir fornøyde, for så å bare skaffe en annen om vi ikke er det. men det er bare om den er gratis. Skal vi betale vil jeg være mye mer kresen i førstevalget..

Vekt ja! :dåne: Jeg veide meg den dagen (i uke 26) og hadde gått opp til 66 kg!! :dåne: Ettet Mallorcaferien og mye varme og tapas hadde jeg en del vann i kroppen, men det skulle vist ikke stoppe der.. Veide meg igjen to uker etter det (med jeans osv) og da stod det 69!!!!! :haar: Det rimer liksom ikke helt.. 3 kg på to uker hvor jeg faktisk passet på kostholdet og bevegde meg en del.. Liker ikke at jeg samler på dette vannet, føler meg pløsete når det står på. Kjærsten legger merke til det for det synes jo i ansiktet og hele kroppen generellt. Jeg ser at jeg har lagt på meg på hoftene, typisk der hvor man legger "ammereservene". Og så er det jo disse puppene da! Jeg må snart oppgradere til E eller F jeg og. Jeg tyter ut av DD. Lurer på hva som skjer med oss når vi skal amme jeg!! :dåne: Hvor langt går dette bh-alfabetet egentlig? :ler:

Hvordan er det med ribbeina nå da? Jeg må så og så LIGGE i bilen når vi skal kjøre et stykke! Holder på å bli sprø.. Og lurer på hvordan det skal gå å sitte på jobb hver dag.

Det har gått ganske bra med bekkenet i det siste, og jeg har tatt det ganske med ro også. Men nå syns jeg at jeg må gjøre masse hjemme, så jeg sliter litt med å ikke gjøre alt mulig. Handleposer har jeg sluppet å bære på i det siste, og jeg er flinkere til å be mannen om å gjøre mer.

Det høres flott ut å overta ei vogn gratis da! Det er jo ikke noe i veien for at dere bare kan prøve den, og heller kjøpe ei annen om den ikke er noe god i det hele tatt :) Blir ei litt mer tungvekter-vogn på oss; har bestemt oss for Emmaljunga Edge Duo Combi. Jeg har planer om å gå en del turer, og ikke så mye i by, så da tror jeg den skal være praktisk. Så får vi heller kjøpe ei lettere sportsvogn å ha i tillegg neste sommer/høst tror jeg.

Hvor langt går igrunn bh-alfabetat ja? :ler: Det høres ut som at du bør oppgradere litt i størrelse, men jeg lurer også veldig på hvordan det skal gå når vi begynner å amme. De kommer jo til å være gedigne da jo?? :gjeiper: Og hvordan kjøper man amme-bh på forhånd når man ikke vet hvilken størrelse man kommer til å bli? :klø:

Uff, de ribbeina dine hørtes ikke mye gode ut. Mine har blitt mye bedre. Er fremdeles ømt når jeg tar på de, men det er ikke noe jeg merker noe til til vanlig nå heldigvis. Jeg vet ikke om det er pga at jeg har bytta til bh som løfter bedre og gjør at det ikke presser nedover ribbeina på samme måte når jeg sitter lenger, eller om det bare er tilfeldig :vetikke:

Ha en fin fredag! Når begynner du på jobb igjen etter ferien forresten? Jeg har siste feriedag i dag og begynner igjen på mandag. Ser ikke fram til det merker jeg ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært hos legen på kontroll. :) Det gikk kjempefint. Blodtrykket er fortsatt like lavt og fint og alle prøver er fine. Var litt spent på blodtrykket siden jeg har vært litt svamp en liten periode men det har nok bare vært salt, for lite drikke og varme. Det går så fort hos legen så jeg glemmer jo alt jeg skal spørre om.. :rolleyes: jeg tror jeg liker jordmor best jeg.. Glemte å spørre om ribbeina, men det er nå ikke SÅ farlig det da. Lillegutt ligger fortsatt med hodet ned, men er fortsatt god plass der så han kan jo finne på å snu seg trill rundt.. (bare blir der!!)

I tillegg har jeg vært på spinning i en time i dag! :hoppe: Det er litt lenge så jeg tar det mye rolig, spes i starten. Men det er deilig :) (og at jeg har litt vondt i rumpa/halebeinet resten av dagen d***** jeg i!)

Hei Honning! Hyggelig å "se" deg igjen :klem:

Ja det er kjempedeilig å komme i gjenge igjen! Nå er jeg spent på hvordan det blir når jeg kommer på jobb igjen.. Jeg begynner også på mandag og kjenner vel heller ikke helt hastverket med å komme meg dit igjen.. :sjenert: Støttestrømper er forresten GULL! :jepp: Pene er de jo ikke.. men de drenerer som bare det! Så så ofte du kan er det supert å bruke. Blir seff litt mindre aktuelt nå med skjørt og shorts men når du er hjemme eller f eks sitter i bilen, går tur osv er det faktisk veldig deilig å ha de på. Jeg gikk på utekonsert i kort bukse, gummistøvler og støttestrømper som stakk litt opp. Håper på å starte en ny trend! :fnise:

Ja, legg ut bilde da! Hadde vært gøy å se :hoppe:

Så bra at bekkenet er bedre. Husarbeid heter nå "arbeid" nettopp fordi det er det.. Vi har faktisk vaskehjelp annen hver uke vi.. Det fant vi ut var en god investering i et godt samliv! Og vi holder nok på den ordningen framover også. Man må jo gjøre litt alikevel, men det hjelper!

Jeg blir ikke helt enig med meg selv om den barnevogna.. Vil jo også at den skal funke bra i terreng/grusveier, men bor jo midt i byen så det må være greit der og.. Hm.. Ikke så lett. :) Digg å ha tatt avgjørelsen da! Får hele tiden høre Emaljungavogna er den beste vogna :jepp:

Ammebh ja.. :klø: Jeg har tenkt på det jeg og. Og fant egentlig ut at jeg måtte bare prøve noen tett opp mot termin og så kanskje satse på at den passer og ikke ta av merkelappene. Evt kjøpe en som passer og en som er for stor. Så kan kjære bytte den som blir helt feil. Evt begge.. Eller bare kjøpe sånne som kuene bruker for å være sikker :ler: Det har de sikkert på Felleskjøpet. Noen her inne på foumet kan sikkert fortelle om det er stor volumøkning når melka kommer..? :klø:

Ribbeina ja.. Det var jo en av tingene jeg glemte å spørre legen om! Det er litt mindre hissig nå så mulig betennelsen roer seg. Men det verker liksom hele veien rundt hos meg.. Spes når jeg har spist. Å gå er beste medisin, bedre enn å ligge faktisk. Tror uansett fysioterapeuter kan hjelpe mer enn legen med sånt. Kan godt hende at riktig bh hjelper ja! Jeg sluttet å "fuske" med bhen og strammet den som den skulle, og det kaaan hende det hjalp.

God fredag til deg og! Husk å slappe godt av før det braker løs på jobb igjen.. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning, trener du enda :hakeslepp: imponert :klappe:

Vil anbefale deg ihvertfall å prøve ammebh for å se sånn ca størrelsen...det var utrolig deilig når alt kom så brått på hos meg å kunne sende gubben ut å kjøpe en....da kjøpte han elastisk bh.....og jammen meg passet den....men nå som melka har kommet for fullt må jeg nok opp enda en størrelse tror jeg.

Håper ellers alt er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Neytiri. :vinke:

Ja, jeg prøver i alle fall. Det er deilig å få opp pulsen litt. Skal prøve å få en time (40 min) i dag og! :hoppe:

Ja, sikkert lurt å prøve når jeg kommer til oktober.. Hva mener du med elastisk bh..? Er det en sånn uten spiler? Det er kanskje lurt å ikke bruke spiler..? :klø:

I dag hadde vi ny 3D-UL. Men han er en sjenert liten sak om dagen.. Vifter med hendene i ansiktet ganske mye. Så det ble ikke så bra som vi hadde håpet.. Det er vist veldig typisk i uke 28-29. Legen mente det var best i uke 32. Hvorfor sa han ikke det sist da?? Men men.. vi får jo se han når han kommer ut. :) Dessuten så vi at han er kjempevakker! Og har fine små hender :rødme:

På vei hjem shoppet jeg noen klær til lillegutt og en bukse og skjorte til meg selv. Og så nytt undertøysett! Endelig.. bh i 70G!! Ikke rart DD ble litt i minste laget nå.. Dvs at jeg har gått opp 5 str nå. Blir litt bekymret for hva som skal skje når jeg er ferdig med amming.. Blir det to store tomme lommer da? :dåne: Huff.. Håper de beholder litt av fyllet i alle fall. Ikke lyst på hengepupper :tristbla:

Og så har jeg vært på jobb for første gang på 6 uker. Det gikk sånn passe.. Mest fordi jeg er blitt forkjølet, men også fordi jeg hadde skikkelig verk i ribbeina en god stund FØR lunsj.. Hvordan skal dette gå :klø: Glad jeg er delvis permittert om dagen! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut om jeg skal opp i 100% igjen.. Noe positivt er det jo med å være permittert.. :rolleyes: Ellers var det hyggelig å treffe kollegaer igjen! :)

I dag blir det en liten tur på IKEA for å kjøpe benkeplate til stellebordsprosjektet vårt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg bomtur på Elixia.. Det var fullt på spinn og godt var det! :dåne: Jeg er jo virkelig ikke i form til det i dag.. Med tett nese og hodepine. Vart helt utslitt etter å ha gått opp dit som tar hele 4 minutter.. :rolleyes: Får litt hetta over kroppsfasongen når jeg er i prøverom.. :sjenert: Ja ja, gravidyoga i morra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heia! Så flink du er som går på spinning!! Imponert er jeg altså!!

Ja, det er jo kjedelig at legen ikke sa noe om at de er ekstra sjenerte i de ukene 28-29...hmhm!!

Men ja, det er så verdt å se nurket uansett synens jeg, men skal self ta å snakke litt med henne jeg går til ang når det er lurt.

Men ja, du er pemittert, men det er vel ikke sånn at de forventer at du skal komme tilbake 100%? Jeg mener at det er jo viktig å se helsen ann da...!!!

Fin tur på IKEA eller? Prosjekt stellebord er på gli...:)

Håper du har hatt en din dag! Nærmer seg 30 UKER!! Weeeee :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :goodbye:

Det høres bra ut at det ble en bomtur på elixia på deg i dag. Er ikke noe særs å trene når formen ikke er god. Du kommer igang med gravidyoga i morgen du ja, morro! Da vil jeg gjerne ha referat etterpå :nigo:

Så koselig at å se lillegutten deres igjen, selv om han var litt sjenert i dag. Er alltid koselig med UL :hjerte: Og så måtte jeg flire når jeg såg hvor mye du også hadde gått opp i bh-størrelse! Det er jo helt sykt dette her jo. Hvordan er det mulig å gå opp så mange bh-størrelser? Og hvordan blir puppene under og etter amming ja?

Vaskehjelp annenhver uke er faktisk verdt det ja! Vi hadde også det, fram til hun som vaska her ikke kunne mer, så vi mista henne for en del måneder siden dessverre... Men det hjelper veldig på for husfredens skyld, og fordelinga i huset blir jevnere med hushjelp merka jeg. Nå merker jeg at husarbeidet sklir veldig ut og ikke blir tatt så ofte som det burde :sjenert: Spørs om jeg kan trumfe gjennom å prøve å få tak i ny nå som jeg vet at jeg skal være hjemme i et år.. Hehe.

Høres ut som at du hadde en hard førstedag på jobb igjen i dag, og ikke helt i form heller. Du får heller bare gi beskjed til legen/jordmor om det blir harde dager og slitsomt, så er det mye bedre å bli sykemeldt litt og ta det mer med ro og ta vare på seg selv tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Luremegpå! :)

Babyene "oppdager" vist ansiktet sitt i disse ukene og kjenner med hendene forklarte legen.. Så rart. :)

Det er ingen som forventer at jeg skal jobbe 100% nei. Men de tilbyr det dersom det har noe å si for permisjonspengene mine selv om det egentlig ikke er nok jobb om dagen. De er veldig veldig snille på min jobb! :) Dersom det blir 100% pga økt arbeidsmengde igjen (håper jo det for firmaets del!!) og jeg ikke klarer det er det bare å sykemelde meg. Jeg tror jeg skal komme over maksbeløpet (6G) selv om jeg fortsetter i 60% (medregnet dagpenger evt sykepenger) så jeg prøver å gjøre det som passer best for den fysiske formen.

IKEA gikk sånn passe! Vi fant benkeplatene vi skulle ha, men stagnerte litt da vi skulle finne bein til bordet.. Så her må vi vist i gang med et lite prosjekt. Heldigvis har vi familie som jobber på et snekkerverksted så vi får nok noen til å lage bein/understell til oss! Understell til stellebordet.. :fnise:

Hei Honning! :vinke:

Gravidyoga gjennomført! Referat er lagt igjen i boka di :)

:blink: Ja du snakker om boobexplosion! En venninne av meg fortalte heldigvis at puppene hennes ikke ble noe større da de fikk melk, bare hardere. Ser for meg en stor ballong som noen slipper lufta ut av.. pfffffffff.... flapp, flapp.. :ler: Men herregud så deilig å ha en bh som passer! Jeg kjenner jo ikke at jeg har den på nesten. Støtter helt perfekt. Bare litt synd at den bare kom i sjokk rååsa. Det er ikke akkurat min farge.. Med krympende 3.trimesterhjerne, gigapupper i rosa bh og naturlig lyseblodt hår ligger jeg faretruende an til å bli en vaskeekte bimbo.. :sexy::heiajente::hoho:

Jeg synes dere skal få dere vaskehjelp igjen!! Det er en heldagsjobb å være hjemmeværende småbarnsmamma! For ikke å snakke om i hel jobb OG gravid! :opplyser: Min kjære har faktisk uttalt: "Kanskje vi skal be henne komme hver uke når permisjonen starter..?" (hadde akkurat heeelt tilfeldig sagt at det var viktig at jeg ikke ble hushjelp selv og ikke fikk trent noe og kommet meg i fast form igjen.. :lur::ler:) Du må bare legge det fram på riktig måte.. :lur:

Du må også ta det roligere nå! :fy_fy: Det blir nok ikke så mye lettere framover akkurat.. :) Vi skal jo tross alt være i form til å presse ut disse små gullgutta og om ikke så alt for lenge.. :blink: Har du tenkt noe på fødsel og hvordan du vil det skal være? Jeg har mer og mer lyst til å unngå medikamenter.. Det går jo over i barnet og de kan bli sløvet for noen dager. Og jeg VIL få til amminga! Selvfølgelig, blir det FOR langvarig og slitsomt er jeg ikke fremmed for epidural, men klarer jeg å unngå det så håper jeg å få det til.

Nå må jeg gjøre noen halsbranntiltak før jeg brenner opp her.. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Neytiri. :vinke:

Ja, jeg prøver i alle fall. Det er deilig å få opp pulsen litt. Skal prøve å få en time (40 min) i dag og! :hoppe:

Ja, sikkert lurt å prøve når jeg kommer til oktober.. Hva mener du med elastisk bh..? Er det en sånn uten spiler? Det er kanskje lurt å ikke bruke spiler..? :klø:

I dag hadde vi ny 3D-UL. Men han er en sjenert liten sak om dagen.. Vifter med hendene i ansiktet ganske mye. Så det ble ikke så bra som vi hadde håpet.. Det er vist veldig typisk i uke 28-29. Legen mente det var best i uke 32. Hvorfor sa han ikke det sist da?? Men men.. vi får jo se han når han kommer ut. :) Dessuten så vi at han er kjempevakker! Og har fine små hender :rødme:

På vei hjem shoppet jeg noen klær til lillegutt og en bukse og skjorte til meg selv. Og så nytt undertøysett! Endelig.. bh i 70G!! Ikke rart DD ble litt i minste laget nå.. Dvs at jeg har gått opp 5 str nå. Blir litt bekymret for hva som skal skje når jeg er ferdig med amming.. Blir det to store tomme lommer da? :dåne: Huff.. Håper de beholder litt av fyllet i alle fall. Ikke lyst på hengepupper :tristbla:

Og så har jeg vært på jobb for første gang på 6 uker. Det gikk sånn passe.. Mest fordi jeg er blitt forkjølet, men også fordi jeg hadde skikkelig verk i ribbeina en god stund FØR lunsj.. Hvordan skal dette gå :klø: Glad jeg er delvis permittert om dagen! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut om jeg skal opp i 100% igjen.. Noe positivt er det jo med å være permittert.. :rolleyes: Ellers var det hyggelig å treffe kollegaer igjen! :)

I dag blir det en liten tur på IKEA for å kjøpe benkeplate til stellebordsprosjektet vårt. :)

elastisk stoff på bhn.....og ja anbefaler uten spiler....de selger også med men det kan fort stenge av melkekanalene og gi fortere brystbetennelse!

koselig å se lille Bolla da! her fikk vi 3d i uke 28 og ja hendene lå veldig i ansiktet....men vi ville se om det var jente eller gutt og da anbefales det tidligere en uke30.

håper ikke brystene blir tomme lommer :( da kjøper jeg nye altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elastisk stoff på bhn.....og ja anbefaler uten spiler....de selger også med men det kan fort stenge av melkekanalene og gi fortere brystbetennelse!

koselig å se lille Bolla da! her fikk vi 3d i uke 28 og ja hendene lå veldig i ansiktet....men vi ville se om det var jente eller gutt og da anbefales det tidligere en uke30.

håper ikke brystene blir tomme lommer :( da kjøper jeg nye altså :Nikke:

Ja! blir de helt tomme er det bare å fylle på! For ellers blir trasige saker.. Eller, får nå se da.. ;) Håper de blir ok uten noen inngrep eller noe. Magen skal jo forhåpentligvis krympe den og så da håper jeg puppene følger samme eksempel! :opplyser:

Nå har jeg vært på festival hele dagen! Kjeeeempesliten i beina og trøtt som fy! :dåne: Men det var kjempebra!! :hoppe: Alle konsertene jeg var på var superbra og det var ikke før halvveis inn i Robyn helt på slutten at jeg måtte krype til korset og finne et sted og sitte til vi kunne dra.. Utrolig bra dag! :) Lillegutt synes vist konserter er stas og dunker litt av og til når han liker musikken. Innbiller jeg meg.. ;) Nå som jeg la meg på sofaen sparket han kjempehardt mange ganger og svarte meg når jeg dyttet litt tilbake. :rødme: Han måler liksom krefter med hånda mi føles det som :rødme: Kjenner godt at det er føttene hans som spinner rundt der inni. Hele magen hopper og danser. Nederst i magen er det mindre kraftige smådunk. Det er når han bokser litt rundt seg. Koooooos!!

I går fikk jeg inn en treningstime igjen. Nå føler jeg at jeg har kommet litt i siget her. Det er godt og kroppen ser ut til å være fornøyd med det. Så lenge jeg trener med moderasjoner! Ganske så store i forhold til hva jeg egentlig er vant til, men uansett, kjempedeilig! Ribeina er letter å leve med. Og vekta har gått bittelitt ned tror jeg. Stabil i alle fall dersom det ikke er vannet som vises på vekta. Jeg fikk skikkelig mye vann i underkroppen i går etter en lang dag på jobb.. Hadde bulker i beina i laaang tid når jeg hadde hatt press på leggen! Mamma formaner om at jeg MÅ ta pauser og ha beina litt høyt flere ganger i løpet av arbeidsdagen.. Og jeg kjenner jo at jeg må ta litt hensyn til meg selv før jeg driver det for langt. På slutten av dagen er et vondt å reise seg fra stolen. Det tyder på at jeg har sittet alt for lenge uten å ta pause. Må bare få litt rutine på pausene så går det sikkert greit.. :)

Nå skal jeg få i meg litt mat og legge meg i senga. Det skal bli så deilig!! :)

Sov godt store og små! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååeee... Nå dro jeg meg opp av senga for å gå på spinn, trer på meg treningsklær, lager musli og bare sjekker kjapt på netttimeplanen om det er fullt. Men er det det..? Neida! Det er ikke time i dag!! Det som ALLTID er. Den er nede for et par uker av en eller annen grunn.. :kjefte::sukk: Ja ja, greit å oppdage det før jeg stormet ut av døra.. SÅ blir det lang frokost og rydding i heimen i stede da.. Prøver på nytt med spinn i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nærføet

Hei hei!

Ja, Luremegpå her:)

De er så treige på Support her, så jeg aner ikke hva som har skjedd meg dagboken min. Vekke er den iallefall!! Å så irriterende, der sto jo alt!

Men uansett..

Ser du har bommet på treningstimen i dag og..hihi, er du litt vims eller? Fikk du trent noe da? Klar for ny uke og nye nuligheter? Du jobber 50% stemmer ikke det?

Hvordan har bebiss det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ja, Luremegpå her:)

De er så treige på Support her, så jeg aner ikke hva som har skjedd meg dagboken min. Vekke er den iallefall!! Å så irriterende, der sto jo alt!

Men uansett..

Ser du har bommet på treningstimen i dag og..hihi, er du litt vims eller? Fikk du trent noe da? Klar for ny uke og nye nuligheter? Du jobber 50% stemmer ikke det?

Hvordan har bebiss det da?

Hei du! Nå lurte jeg på hvem denne nye Nærføet er.. :fnise: Hva betyr det egentlig?

Men er ikke dagboken din her da..? http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=475215

Jeg kommer i alle fall inn på den.

:fnise: Jeg ER litt vims. Men denne timen går fast halv elleve på søndager og har gjort det i flere år, og så plutselig var det vist ikke før om to uker.. Mulig det er sommerferie som gjør det. Jeg har trent tre ganger denne uka inkludert yoga så det er vel ikke så farlig at det ikke ble trening i dag. :) Det ble i stede hardcore oppussing i heimen! :dåne: Nå er jeg så sliten i kroppen at jeg har tilløp til kramper i leggene og ryggmuskler, samt hæler som føles helt flattråkket og korsrygg som nekter å være med på å bøye seg lenger enn bittelitt. OG litt ekle strkninger på undersiden av magen.. Så nå har jeg inntatt beina høyt-posisjon mens kjære fortsatt styrer på.. Flinke mannen min. :rødme: Vi har flyttet på senga for å få plass til krybbe og satt inn en kommode på soverommet. Ommøblert og ryddet vekk (les kastet MASSE) en hel reol med saker på gjesterommet for å få plass til tørkestativet som vi regner med blir stående oppe relativt kontinuerlig. Og sist men ikke minst! VI har byttet kjøkkenbenker! :hoppe: Og dette på en fin sommerdag med 28 grader i skyggen.. Ja ja, fokuset har for min del flyttet seg bort i fra solslikking og over til Prosjekt - Få alt klart til lillegutt kommer. Vi fikk oss en pause i parken med indisk og is til dessert heldigvis. :)

Jeg jobber 60% ut august (permittert), så er avtalen at jeg skal jobbe 100% ut september til jeg går i permisjon. Men blir det for hardt trapper jeg ned med en sykemelding. Og det er jobben veldig klare på at jeg må gjøre! Enten sykemelding eller egenmeldinger. Vi finner ut hva som passer best for jobben sånn rent økonomisk. Jeg har krav på full lønn i sykemelding via tariffavtalen vår, så for meg er det det samme. (tjener en del mer enn 6G og ville tapt veldig mye både på permisjon og sykemelding hadde det ikke vært for den superbra tariffavtalen vår! :jepp: )

Bebis har det veldig fint tror jeg! Han sparker HARDT om dagen! Hele magen skifter fasong og man ser den hoppe og danse når han dundrer løs. Kjære blir helt fasinert :fnise: "OI! Så du det eller??"

Går det bra med deg og magen da? Jeg mener du er i uke 25 nå..? Sånn omtrent. Da begynner det vel å bli action der og?? :strix:

Ha en fin kveld! Håper du finner igjen identiteten din ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...