Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)


Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå

Hei!

Velkommen skal du være til min og min kjære sin dagbok;)

Shit, da begynner PP 1, og det er superduper spennende, nervepirrende og mange mange sommerfugler i magen;)!

Nå har vi hatt en måned der vi har forberedt oss litt på hva som kommer til å skje. Kjæresten min har lært seg noen forkortelser, slik at han ikke blir helt grønn. Så EL er veldig viktig, TR håper jeg han slipper å nevne mer;)

Vi bor ikke sammen 100% , da det ikke er mulig, så det gjør det selvfølgelig litt vanskeligere å treffe på EL:)

Men vi kjører på og koser oss med de mulighetene vi har;)

Vi er begge 30 år, og synes det er en fin alder å få barn:)

Har hamstret inn litt EL -tester, så får jeg bare ta de i bruk når det nærmer seg.

Noen andre i samme syklus, så hadde jo det og vært superkjekt, men hvem som helst er veldig velkommen her!!

Endret av luremegpå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Gratulerer med prøverdagbok! :)

"Offesielt" prøvere :tommelopp: Håper dere slipper å vente så lenge, sender dere masse babystøv!

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Takker! Ja, skummelt som det er , så er vi nå ordentlig i gang;) Wuhuuuu!!

Ja, her trenges det masse babystøv;)!!

Sender tilbake:)

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, grattis med dagbok :goodbye: Kommer nok til å følge med her inne også, ja.. Blir spennende å høre om EL-testing og alt som følger med. Sender babystøv deres vei :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Takker for babystøv!

Ja, i dag er det bare TR som er på gang,og jeg gleder meg til hun stikker avgårde!

Kjenner jeg er litt sliten etter forrige mnd, skjedde så utrolig mye kroppen, men det er nok helt normalt.

Syklus berg og dalbane!!! OMG!Hehehe:)

Men nå er jeg klar for ny uke, kjæresten reiser tilbake til sitt rede i dag, og kommer kanskje til meg på Onsdag. Så da blir jeg alene igjen. Jeg kjenner at i dag er det helt forferdelig. Trist som bare det..

Kjenner at det er så tøft en gang i mnd, men det er jo bare å bite tennene sammen, og prøve å ikke tenke på det. Men jeg synes nå 48 timer kunne gått litt senere i denne sammenheng :tristbla:

En mnd igjen,da blir det litt lettere. Nå har vi gjort dette i en god stund!

Gleder meg til å virkelig begynne å trene igjen i morgen, rockering , nye nike fit bukse, og jogging står for tur:)

Må gjøre kroppen klar for en spire etterhvert!

Håper dere har hatt en fine helg, og at dere koser dere!

Klemmer :klemmer:

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Velkommen inn i rekkene!

Får håpe det ikke varer så lenge :jepp:

Høres morsomt ut med rockering, er det en slik som ikke er helt rund inni? Jeg har så lyst på en sånn, den funker kjempegodt! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå
:vinke:

Velkommen inn i rekkene!

Får håpe det ikke varer så lenge :jepp:

Høres morsomt ut med rockering, er det en slik som ikke er helt rund inni? Jeg har så lyst på en sånn, den funker kjempegodt! :Nikke:

:klemmer:

Hellu!

Min veier 1.8 kg, men jeg rovker litt mer enn jeg skal, 15 min hver vei, men det er så effektivt!!

Her er link:

http://www.rockeringer.no/Storrelser.html

Ja, nå er det bare til å rocke igjen, tørr faktisk ikke gjøre det etter EL, hehe, kall meg rar, men føler på en måte magen trenger litt ro da....er jeg koko?

Du da, spennende tid i syklusen din nå tenker jeg!!!

Men ja, jeg gleder meg, litt vanskelig å få det til å klaffe, men vi får utnytte helgene;) hehe, e jo en fordel og :) tihiii

Klemmer tilbake !

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Skjønner tankegangen din etter EL ja :fnise:

Det er akkurat en slik rockering jeg tenkte på :jepp:

Har lyst på en slik selv, naboen har en som jeg fikk prøve og kjente det veldig godt etterpå :jepp:

Ja spennende og spennende :sjenert: Har ikke funner EL enda, så jeg tror nok ikke at det skjer så mye denne mnd nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
:fnise: Skjønner tankegangen din etter EL ja :fnise:

Det er akkurat en slik rockering jeg tenkte på :jepp:

Har lyst på en slik selv, naboen har en som jeg fikk prøve og kjente det veldig godt etterpå :jepp:

Ja spennende og spennende :sjenert: Har ikke funner EL enda, så jeg tror nok ikke at det skjer så mye denne mnd nei..

ah, den er kjip da!!

Jeg pleier å kjenne når jeg har EL, men forrige mnd kjente jeg ingenting. Merkelig! Men nå har vi begynt for fullt, og jeg har handla inn EL-tester, så får ja bruke de i nøden;) Hehe:)

Supereffektiv den ringen, så bare å kjøre på , så kan vi oppdatere og oppmuntre hverandre vet du!! I'm in;) Digg og nå som det er så dritver ude, og få rocket litt!!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøving! :hug:

Jeg vil ikke si eltesting funka på meg, derimot det som funket var sex annenhver til hver dag fra dag 9 ;)

Jeg tror jeg har el tidlig, ikke 14 dager før IKM :)

Rockering er sikkert gøy! :Hehe:

Du må prøve gravidyoga når det klaffer, god trening for bekkenet bla.!

Jeg håper å få svømme en gang i uken også.

Planer for uka da?

Krysser fingrene for at våren er på vei, så lei av drittvær!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :hallo:

Jeg er også rundt dag 5 i ca 31 dagers syklus og PP1!! Vi er i samme båt her :enig:

Jeg syntes det var skummelt å lage meg prøverdagbok for da ble det så virkelig liksom... :gjeiper: Jeg har ikke kjøpt EL tester men vurderer å gjøre det. Føler jeg kjenner på kroppen, men er jo greit å være litt mer sikker da! Du får si fra om du synes de funker. Vi får bare prøve oss på annenhver dag taktikken.

Kjipt at dere ikke bor sammen 100% sånn i forhold til å treffe på EL men vi satser på at det klaffer. Skal komme innom for å heie på deg :duskedame:

Dette blir en spennende måned for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :blomst: Gratulerer med dagbok! :danse:

Håper den blir kort! ;)

Skal du ikke lage deg en sånn ticker da? Da har du oversikten hele tiden. :) Jeg vurderer å lage en jeg og men tror jeg venter litt... :sjenert: Sånn i tilfelle.

Rock on!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Spennende med prøving! :hug:

Jeg vil ikke si eltesting funka på meg, derimot det som funket var sex annenhver til hver dag fra dag 9 ;)

Jeg tror jeg har el tidlig, ikke 14 dager før IKM :)

Rockering er sikkert gøy! :Hehe:

Du må prøve gravidyoga når det klaffer, god trening for bekkenet bla.!

Jeg håper å få svømme en gang i uken også.

Planer for uka da?

Krysser fingrene for at våren er på vei, så lei av drittvær!!!

:kose:

Hei du;)

Planer for uken, mja, Kjæresten kommepå en liten visitt i morgen, han kjører to timer for å vøre med meg i ti timer, så drar han hjem om morgenen to timer..Skal ikke lage på det iallefall! Men hmhm...Nei, denne uken er det så travelt på jobb, at i dag, måtte jeg ta meg selv i å psste...phew, så mye å gjøre! I går til i dag sov jeg 13 timer..OMG!!

I dag er det lang tur og jentekveld, så det er alltid koselig;)!!

Vi har yoga på jobb, to ganger i uken , sånn midt i arb.tiden, så det er heriig! ( ca 15-20 min hver gang)

NÅ skal jeg rocke litt mer fremover, men er litt mer forsiktig med det om dagen!

Synes den tickeren din går veldig fort!! Rart, men så spennende da!

Hvor går du på gravid yoga da?

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå
Heisann :hallo:

Jeg er også rundt dag 5 i ca 31 dagers syklus og PP1!! Vi er i samme båt her :enig:

Jeg syntes det var skummelt å lage meg prøverdagbok for da ble det så virkelig liksom... :gjeiper: Jeg har ikke kjøpt EL tester men vurderer å gjøre det. Føler jeg kjenner på kroppen, men er jo greit å være litt mer sikker da! Du får si fra om du synes de funker. Vi får bare prøve oss på annenhver dag taktikken.

Kjipt at dere ikke bor sammen 100% sånn i forhold til å treffe på EL men vi satser på at det klaffer. Skal komme innom for å heie på deg :duskedame:

Dette blir en spennende måned for oss.

Hallaisen!!!!

Hehehe, jeg har regnet litt feil da, februar har jo bare 28 dager, men uansett, så ligge vi ganske likt da, er ikke helt sikke rpå syklusen min , pleier å ha syklus på 30 dager, men denne gangen ligger jeg på 31 da.

Så slik jeg ser det, skal skal jeg IKKE ha TR 27.03:)

Hehe, så vet alle det liksom!

¨

Men pleier å kjenne det , så vet ikke helt med EL testing selv, men har nå kjøpt noen fra billig.tester, så ja, greit å ha de:)

ja, blir spennende tid, han er her oftere fra neste måned,så no worries!

Blir spennende tid, vi prøvde litt forrige mnd, og det var en lite kjekk mnd, ble helt sliten av det lille vi prøvde. Sliten mentalt sett, men nå er jeg mer forberedt og gleder meg masse!

Heia heia spirer!!! KOM SO!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Heihei! :blomst: Gratulerer med dagbok! :danse:

Håper den blir kort! ;)

Skal du ikke lage deg en sånn ticker da? Da har du oversikten hele tiden. :) Jeg vurderer å lage en jeg og men tror jeg venter litt... :sjenert: Sånn i tilfelle.

Rock on!! :fnise:

Hehehe, roooooooock'n roll;) Sitere Åge i Wig Wam; ) hehe

Ja, spennende er det, skremmende osv, men skal ikke tenke for mye på det, og ja kjenner kroppen bedre nå, forrige mnd slo meg ut. Men nå vet jeg at det murrer i magen, jeg kan vøre veldig trøtt til tider,, og puppene kan ver ømme selvom jeg kun venter TR, så ja, slapper så mye mer av;)

ja, avvent det litt da, hvis du føler det er litt tidlig med ticker, lucky uuuuuuu!!!

Men ja, har vært noe gale med den ticker greien, men nå er det ok!

Klemmer

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
:fnise: Skjønner tankegangen din etter EL ja :fnise:

Det er akkurat en slik rockering jeg tenkte på :jepp:

Har lyst på en slik selv, naboen har en som jeg fikk prøve og kjente det veldig godt etterpå :jepp:

Ja spennende og spennende :sjenert: Har ikke funner EL enda, så jeg tror nok ikke at det skjer så mye denne mnd nei..

El ja, nei å finne den, for bare fortsette me sengekos, ¨å se at den kan jo ha dukket opp uten at du har lagt merke til det da...hmmmmmmhmmmmmmmm...

Hvordan ligger du ann me rockering da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe :nei: jeg vil heller ikke ha TR i mars. Bort med den!

Jeg har visst de siste månedene at vi skulle begynne å prøve og har derfor lagt litt mer merke til hva som har skjedd med kroppen. Hadde ikke peiling egentlig før, men rart når man først begynner å følge med litt... Satser på at det klaffer i denne PP for oss begge. Det må være lov å være litt optimistisk :sol:

Yoga på jobben hørtes fantastisk ut. Jeg tar noen timer her og der og øver litt hjemme. Det gjør så godt for kroppen. Yoga for gravide vil jeg også når den tid kommer.

Ømsker deg en fortsatt fin dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du!

Guess what!? Jeg ble så imponert over den rockeringen, så nå har jeg jammen bestilt! DETTE kan selv jeg klare, tenkte jeg! (Er så usannsynlig!!! dårlig på trening....!!!) Er det virkelig effektivt på midje, rumpe og lår, eller?

Ellers ikke så mye nytt her.. Tror jeg skal ha TR til helgen, men er jo enda litt usikker på syklusen min, så jeg er riktig så avslappet og tar det som det kommer..

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Hei, du!

Guess what!? Jeg ble så imponert over den rockeringen, så nå har jeg jammen bestilt! DETTE kan selv jeg klare, tenkte jeg! (Er så usannsynlig!!! dårlig på trening....!!!) Er det virkelig effektivt på midje, rumpe og lår, eller?

Ellers ikke så mye nytt her.. Tror jeg skal ha TR til helgen, men er jo enda litt usikker på syklusen min, så jeg er riktig så avslappet og tar det som det kommer..

Klem :)

JEJ!!!!

Så bra da...:)

Altså greien er at den er bra for ryggen synes jeg, og man merker det på magen etterhvert. Når du begynner å komme inn i det, så kan man stramme rompen , samtidig som du rocker, men det er ikke like lett.

Jeg prøver å rocke et kvarter hver vei, men det er litt mye i begynnelsen. Men husk å rock begge veier, ellers blir du skeiv!

Du må se det ann selv, men ja det får go effekt på mage, lår, rygg og man får bedre kondis synes jeg da. Men vær obs, jeg så skamslått ut etter noen dager, så anbefales ikke hvis du skal vise deg i bikini med det første...hehehehe,) ( er vel lite sannsynlig)??

Jeg begynner igjen i morgen, har ikke rocket på en mnd, pga så mye tull me kroppen forrige mnd.

Gleder meg! Er lurt til å evnt se en konsert eller mtv osv på tv, for da blir man mer engasjert!!

Jeg rocker til en Michael Buble konsert jeg har tatt opp osv...

Men lykke til da! du må oppdatere meg! Stå på selvom det nok er vanskelig og vondy i begynnelsen!

En annen ting, ikke rock senere enn 20-21 om kvelden, for jeg rocket rundt ti en kveld, og fikk masse rykninger i kroppen når jeg la meg en halvannen time etter, det var veldig ubehagelig.

Oppdater meg;)!!

Kniben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei hallå hallå:=)

Da har jeg begynt me rockingen igjen, og da er det 15 min hver vei..Det er vanskelig! Snart ser jeg ut som en fin fargeklatt igjen...hehe! Forrige gang så jeg helt mishandlet ut..hehe

Føle liksom ikke helt for å rovke mellom El og IKM..hihi

Men hvordan går det med dere da jenter?

Klemmer!

SNART HELG!!!!!!!!!!!!!!olalalalalala;)

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...