Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

10 uker igjen hos deg jo :hoppe:

så bra Bolla er så aktiv om dagen, og jeg fortsatt beundrer deg for treningsinsatsen din :tommelopp:

At magen bulker seg ut på ene siden og sånt er jo så alien følelse syntes je :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa! :strix: Herlighet, nå begynner jo nedtellingen for fullt snart! :jepp: :dåne: Skal jeg bli mamma??? :fnise:

Holder på så lenge jeg kan! :trene: Det er kjempedeilig :) I morra er det yoga igjen.

Ja, han er veldig til stede om dagen! Lille alien min. :) På jobb tror jeg han synes jeg sitter litt for mye rett opp og ned og trrryyykkkkker seg utover når det har gått noen timer. Innbiller meg nesten at han sier: "Nå er det litt lavt under taket her du!! Jeg bygger ut!" :ler: Dagen er litt lang på jobb.. det må jeg nesten innrømme.. Men i dag har jeg hatt beina på bordet og tatt pauser! I af en.. :sjenert:

***

I dag var vi på Ikea for fjerde gang på to uker.. :roll: De har aldri alt vi skal ha. Men men, det kommer seg. Og så har jeg kjøpt flisemaling så de urstøgge blå og hvite flisene på kjøkkenet skal bli kritthvite! :jepp: Har skurt og vasket flisene i dag og maler i morra. Det blir så bra tror jeg! Nye benkeplater, hvite fliser og mye mer oppbevaring så alt rot blir ryddet bort. Da kan vi "pynte" med den knallrøde blenderen og få litt mer stil over det hele. Skal ikke så mye penger til for å få det MYE finere faktisk. Og en del arbeidstimer da..

Stellebord blir produsert i helga tror jeg. Og neste uke blir det fornying av badet (nye skap og vask). :bolledeig: Og i dag fikk jeg kjøpt en leandervugge med krok, stativ og himmel på Finn! Så da blir det krok i taket på soverommet og stativ i stua. :rødme: Den er så fin.. Mamma ville veldig gjerne kjøpe skinn og dyne til vogna. Så nå begynner det å bli litt orden på sakene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå føder Pupsi hvert øyeblikk! Eller, keisersnitt i løpet av dagen. Tenk, nå får hun treffe Goffel om få timer.. :rødme: HURRA!! :strix:

Hadde håpt at noen skulle føde vanlig så vi fikk en fin fødselshistorie, men skjønner godt at hun ikke ønsker setefødsel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er så spennt for Pupsi sin del :hoppe:

Skjønner dere som fortsatt er gravide venter for en "vanlig" fødselhistorie :fnise: men KS er ikke så ille som noen skal ha det til....klart jeg skulle ønsket meg vaginal fødsel, men når ting skjer sånn som med meg eller feks seteleie, ja da er ofte KS bedre for man.

Håper ellers uken din har vært fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Pupsi i mål!! Rart å tenke på.. :) Håper de koser seg på sykehuset nå.

KS er nok best når det er nødvendig ja! Og ikke sånn altså.. Var mest nysgjerrig på hvordan en vanlig fødsel opplevdes. For jeg håper seff at jeg får oppleve det. Men blir det KS så er det greit også. Bare det går bra med lille gutten vår. :)

Uka mi har vært fin men litt slitsom! :) Tar på å jobbe, pusse opp og trene (litt).. Selv om det er mannen som gjør 80% av jobben.. Men det blir så fint! Så da takler man det meste.

Håper du har det bra i dag! :klem:

***

I dag på treningen kom spinningintruktøren opp til meg to ganger.. Flaut syntes jeg.. Følte at alle så på meg! Og det hadde jeg følt litt på allerede siden jeg i første halvdel av timen måtte stoppe noen ganger pga kynnere. Når jeg trener på morgenen bruker kroppen mye lengre tid på å bli klar for trening føler jeg. Andre halvdel var kjempefin og føltes veldig bra uten antydning til ubehag... Men jeg MÅ trene veldig forsiktig i starten! For det knøt seg skikkelig der.. Jeg kan av og til kjenne kynnere litt i ryggen. Og ikke så rent skjelden i lysken. Etter timen sa instruktøren at jeg måtte love han å kjenne på kroppen og at mange gravide trasset seg litt igjennom treningen.. og at det på dette tidspunktet i livet var lov til å ta det litt roligere. Tipper han er pappa jeg.. :) Men jeg tar det til følge! Nå trener lillegutt tydeligvis for nå hopper og danser magen noe veldig! Han liker musikk tror jeg.. :)

I går hentet vi Leandervuggen vi har kjøpt!! :hoppe: Den er så fiiin! Den står her på stua nå :rødme: Vi henger en krok i taket på soverommet og lar stativet stå i stua. Hun vi kjøpte av ga oss en nesten ubrukt ammepute på kjøpet! Så snilt :) Lurer på om man kan vaske den..

I helga skal kjære hente sprinkelsenga (som vi ikke vil bruke før vi flytter), lekegrind, og den sagnomsuste barnevogna.. Jeg er så skeptisk! Får se hva vi gjør..

Nå må jeg ha mat igjen! Jeg er sulten 24-7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, beundrer deg for treningen, og de sier man får en enklere fødsel når man trener i svangerskapet ;)

Bolla danser til musikk ja, her var det sånn også...spesielt til ABBA :fnise: og nå som jeg spiller ABBA er hun enten blid eller sovner som en stein :)

Har det vært noen magebilder her i det siste :lete: ??

Håper helga di har vært fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nærføet

Hei u!!!

Ja, blir så irritert når de aldri svarer på mailene mine, men har nå svart de på privat melding her inne!! Huff!

Hehe, gratulerer med 31 uker til deg!!

Er ikke lenge igjen nå, så nå må du få det inn i hus:)

Sporty du, må passe på å ikke trene for hardt ja, har du ikke vanlig sykkel ? Ganske digg å bare sykle goe turere på den også. That's what I do:)

Hvordan er formen sånn ellers?

Kniiiiiiiiiiiiiiiben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært noen magebilder her i det siste :lete: ??

Håper helga di har vært fin :klem:

Hei! :)

Jeg tok nytt magebilde i går, skal prøve å legge inn i dag :jepp:

Helga har vært veldig fin. Til og med vært ute en liten tur :dåne: Holdt ut helt til klokka ett men da var det så fullt og folk var fulle og jeg var trøtt.. men jeg har VÆRT ute i alle fall :fnise: Det var egentlig en fortsettelse av venninnemiddag som var kjempehyggelig. Dagen etterpå var jeg helt pudding.. :)

Håper du og hadde en fin helg! Perm-helg :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei u!!!

Ja, blir så irritert når de aldri svarer på mailene mine, men har nå svart de på privat melding her inne!! Huff!

Hehe, gratulerer med 31 uker til deg!!

Er ikke lenge igjen nå, så nå må du få det inn i hus:)

Sporty du, må passe på å ikke trene for hardt ja, har du ikke vanlig sykkel ? Ganske digg å bare sykle goe turere på den også. That's what I do:)

Hvordan er formen sånn ellers?

Kniiiiiiiiiiiiiiiben!

hei! :)

Nei nå er det jo bare 9 uker igjen!! :dåne: Hjelpe meg.. men jeg gleeeeeder meg!! :nigo: Nå prøver jeg å være flink til å bli med på sosiale venninneting, for jeg skjønner jo at det blir en pause i det en god stund.. Jeg har jo så mange single venninner og det blir jo ikke aktuelt å henge med de dem sene kvelder.. Lurer på hvordan det blir jeg..

Joda, jeg har vanlig sykkel. Men det er en sånn lett terrengsykkel som man dundrer gjennom skogen på (skulle jo egentlig sykle Birken til helga :fnise: ). Styret er alt for lavt nå, det er helt umulig med denne magen og ikke behagelig for ryggen dessverre.

Formen er egentlig veldig bra altså. :jepp: Men jeg begynner å merke at jeg er ganske på tjukka nå.. Det nyeste er at jeg har fått et sånn karpal tunnell syndrom som det så flott heter. Det betyr at fingrene sovner eller blir numne av og til, spesielt om natta. Det er pga økt vannmengde i kroppen som klemmer på noen nerver i håndleddene. Litt ekkelt! Men går bort etter graviditeten. Halsbrannen har roet seg litt i det siste! Men jeg lurer på om magen rett og slett har sunket litt jeg.. Deilig er det i alle fall! :jepp: Eller blir jeg sykt sliten i ryggen av og til. Den bare klapper sammen føles det som. Ikke så rart når man begynner å bli framtung kanskje :)

Hva med deg da? Leste at magen begynner å komme! :hoppe: Legg ut bilde da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det trening på gang. Og jeg snakker ikke om meg! :roll: Det er en særs aktiv krabat som romsterer i dag! Nesten vanskelig å jobbe her! Sparker og bokser og er helt propell. Jeg tolker det som tegn på trivsel :jepp: Og ikke at han er stressa for noe..

Han ligger tydeligvis fortsatt med hodet ned, for nederst i magen kjenner jeg sånne små dunk, nesten som lett massasje innimellom. :rødme: Mens ett eller annet hardt trykker opp øverst i magen (rumpa tror jeg), og rundt navelen og på høyresia tramper han inn masse harde spark. Prrrreeeessser seg ut i skinnet av og til. Lille rampen min.. :lur:

I morra er jeg i åttende måned! :hoppe: Seks uker igjen å jobbe.. rart å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nærføet

Heia!

Aktiv krabat ja, min bokser også til tider, blære mi er målet!! Huff! Hehe:)

Men jeg er heldig da, det er en veldig rolig gutt så langt:)

Jo mindre, plass, jo mer liv lager de har jeg hørt :yvonne:

Har du gått opp m ange kilo eller? Må du hive ut bilde da, så

hiver jeg også ut et!! Har du vært å sett på bilsete? Jeg var i stad, og lurer på om jeg bare skal satse på et emmaljunga bilsete, koster 1900 og adapter koster 340 tror jeg hun sa..er jo drittunge de forskjellige setene..yaiks!

Tenker der mye på navn eller? Føler ikke vi har tid til å snakke om det, er så mye annet vi skal tenke på! Prøve å finne enkle løsninger hvis vi blir boende her. Har bare et soverom...

Sykkel til terreng ja, er vel ikke helt passende nå nei..Men så lenge jeg får gått en halvtime hver dag ++, så er jeg veldig fornøyd!

Fant og ut at det er viktig å være sosial nå, mens formen er på topp!

Tro magen synker etterhvert.Når er det normalt at hodet fester seg å snn da?

U know?

post-38096-1282578335,9916_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Nå begynner det å bli mage! :jepp: Gøy å se!

Her er min: th_Uke31.jpg?t=1282583396

Ba-boom... Jeg har lagt på meg omtrent 10 kg tror jeg :dåne: Trolig er noe av det vann, men det kan jeg bare håpe på.. ;) Lurer veldig på hvor mye jeg skal gå opp til slutt. Siden uke 26 har jeg lagt på meg ca 3 kg. Det er jo ikke så verst..

Tror du vil merke at aktiviteten blir mer og mer framtredende ja! :jepp: Jo sterkere han blir og jo mindre plass det er blir det jo mer og mer merkbart. Nå er lillegutt i følge Babyverden 1750 g og 37 cm lang! Ikke rart det begynner å bli litt trangt der. Han ble jo målt til ca 1350 i uke 28. Men disse estimeringene er jo ikke helt til å stole på.

Vi har ikke sett på barnesete enda. VI skal vistnok arve et av kollegaen til kjærsten. Men han får jo aldri spurt henne hva slags sete det er!! :kjefte: Jeg blir så gal av han av og til.. Jeg googler og undersøker og innser at det er utrolig mange momenter å tenkte på, som vekt og kompatibibilitet med vogna osv. Men dette tar vist litt lang til å forså.. :roll: Snart tar jeg saken i egne hender og kjøper nytt sete og vogn! (veldig skeptisk til vogna vi har fått som ikke er i hus enda!) :opplyser: Det er jo jeg som skal bære alt dette opp 4 1/2 etasje i 5 mnd.. Hvor mye veier Emaljungasetet? Har dere fått vogna forresten?? Var den fin eller? :) Duo eller kombi?

Tror det varierer veldig, men hos førstegangsfødende sies det vist at hodet skal feste seg rundt uke 34 og utover.. Så for min del kan han lille der inne bare bli liggende med hodet ned og sikte på det :fnise:

Ja, bare nyt denne tiden du er inne i! Du er forsatt inne i den såkalte dronningeperioden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nærføet

Ah, se der ja! Du har jo skikkelig fått fin gravidos mage d¨u:) 10 kilo, det er vel perfekt det:)? De sier at pr d.d så er gjennomsnittet faktisk 17 kilo når svangerskapet er slutt, så det har gått opp litt siste årene da:)

Ja, når føler du at kiloene kom mest da??

Jeg ligger vel ganske likt som deg da, tenker jeg har lagt på meg ca 7 kilo til nå..!!

Er ikke rart jeg legger på meg, med alt det jeg hiver i meg om dagen da, av cola, og sjokolade, men det får erstatte røyk og alkohol, er så stolt over å holdt meg i halvt år, over det!

Men ja, vogn har vi jo kjøpt for to mnd siden, og vi endte opp med: Emmaljunga edge duo. Den er lett å løfte , veier ikke mer enn ca 7 kilo, den nvi har kjøpt, så er jo genialt, + den er romslig. Er ganske så ok bilseter til også, de veier ikke all verdens i forhold til maaaange andre seter. Det setet kan man ha til barnet er 13 kilo, så hun sa at folk skifter som regel ut setet, når barnet er mellom 9 mnd-1 år. Setet veier faktisk 5 kilo, så jeg synes det er nok jeg.

Ja, du får få farta opp på annen din altså, for jeg har innsett at plutselig er du ikke i form til den shoppingen, + at vi har jo andre litt dyre ting igjen. men jeg har jo fri hver dag, så nå kan jeg endelig ta meg tid til det også. Men ja, du må får si til han at det er like greit å få alt unnagjort, i tilfelle...

Vognen er supersøt, me love it! Men der er jo 07 modell, men den ser helt ny ut. Vi har brun og svart, for vi visste jo ikke hva det ble da vi kjøpte den:) Hehe, so happy + at den får plass i litt mindre biler, siden vi ikke har annet enn en golf akk nu:)!!

Skal nyte dronningperioden min jeg ja!! :yvonne::klemmer:

Endret av Nærføet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

awwww se på magen din da...og herrigud så brun og fin du var ;)

Må si at det er først nå jeg faktisk savner litt magen min :) Trodde aldri jeg skulle si det, men når jeg ser gravide mager får jeg litt sånn awwwww det hadde jeg også noen mnd siden :)

De kiloene som kommer nærmere slutten er som oftest mye vann....og trøst deg med at de aller fleste går ned en del av kg de første dagene etter fødselen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awwww se på magen din da...og herrigud så brun og fin du var ;)

Må si at det er først nå jeg faktisk savner litt magen min :) Trodde aldri jeg skulle si det, men når jeg ser gravide mager får jeg litt sånn awwwww det hadde jeg også noen mnd siden :)

De kiloene som kommer nærmere slutten er som oftest mye vann....og trøst deg med at de aller fleste går ned en del av kg de første dagene etter fødselen ;)

:klem:

Takk! :klem: Føler meg både stor og liten om dagen.. Men jeg har en del vann i kroppen ja. For ikke å snakke om at jeg må ha fått noen ekstra liter blod. Fytti katta.. Føttene sprenger skikkelig av og til. Håper det er vann for det meste og at det renner av fort fort etter fødsel! :jepp: Brunfargen lever på siste verset nå! Litt lyst til å opprettholde så mulig jeg jukser litt.. :lur:

Skjønner på mange måter at du savner magen jeg! Selv om jeg gleder meg til å bli "normal" igjen..

:klem: til deg og!

Fine magen :strix:

Takk :fnise:

***

Nå har jeg slitt meg litt ut her.. :sukk: I går gikk jeg hjem etter full dag på jobb og sov litt, spiste og så jobbet jeg til halv to :dåne: Det er siste gang jeg gjør det på VELDIG lenge!!! Jeg er så sliten i ryggen idag (sitter og tegner når jeg jobber), og i alle fall nå etter yogaen.. Jeg rotet skikkelig i dag.. Ikke så rart når man er litt ør kanskje.. :roll: Nå har jeg varmet opp kyllingpølse-grønnsaksuppa kjære lagde i går (under streng veiledning :fnise: ) og resten av kvelden skal tilbringes på ryggen med beina høyt! :opplyser: Og så kommer det vist en leveranse med kokosboller etterhvert.. :)

Jeg har begynt å få så mye blod i føttene.. I natt da jeg var ferdig med å jobbe ble jeg nesten litt nervøs! De var helt mørkerøde under og helt harde. På yogaen i dag klarte jeg nesten ikke sitte på kne. Må høre på mamma nå og heve beina litt oftere! Prosjekt Hvile er i gang.

Ellers har vi fått masse barneklær fra søsteren til min kjære. Det var mye kult/fint og litt som var litt "dallete" så det sender vi tilbake.. HUn var veldig klar på at vi IKKE skulle ta det vi ikke ville ha. Greit når folk skjønner at man ikke alltid ønsker det man får.

Og på markedet i helga fant jeg noen utrooolig søte klær! fra Urban Elk. En mørkeblå bukse med hvite elger på, en off-white pyjamas med blågrønne elger og en smekke med brune elger på. :fnise: Pappaen er jo elgjeger og han blir faktisk født midt i elgjakta så det syntes kjære var HELT på sin plass!

Nei nå må jeg ha suppedose nr to :)

Edit: måtte ta med at vekta er stabil fortsatt. Greit å holde oversikten. :)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei siebaeo!

Veldig fin mage ja :rødme:

Jeg kjenner igjen det med å bli flinkere med å sitte med beina høyt ja... Er ikke akkurat flink til det jeg heller, og er i tillegg alt for dårlig med støttestrømper... :sjenert:

Håper du får slappa skikkelig av etter den lange jobbøkta di i går/natt. Det begynner å merkes godt på de ryggene når de må sitte for lenge ja. Må nok bli flinkere til å ta pauser (merker jeg selv hvertfall).

Så bra at dere har fått masse babyklær :hoppe: Og veldig greit å få av folk som forstår at ikke alt er like fint og ikke problem å levere ting tilbake igjen. Har dere fått alt som dere skal få nå, og har oversikten på hva som trengs av klær?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, se der ja! Du har jo skikkelig fått fin gravidos mage d¨u:) 10 kilo, det er vel perfekt det:)? De sier at pr d.d så er gjennomsnittet faktisk 17 kilo når svangerskapet er slutt, så det har gått opp litt siste årene da:)

Ja, når føler du at kiloene kom mest da??

Jeg ligger vel ganske likt som deg da, tenker jeg har lagt på meg ca 7 kilo til nå..!!

Er ikke rart jeg legger på meg, med alt det jeg hiver i meg om dagen da, av cola, og sjokolade, men det får erstatte røyk og alkohol, er så stolt over å holdt meg i halvt år, over det!

Men ja, vogn har vi jo kjøpt for to mnd siden, og vi endte opp med: Emmaljunga edge duo. Den er lett å løfte , veier ikke mer enn ca 7 kilo, den nvi har kjøpt, så er jo genialt, + den er romslig. Er ganske så ok bilseter til også, de veier ikke all verdens i forhold til maaaange andre seter. Det setet kan man ha til barnet er 13 kilo, så hun sa at folk skifter som regel ut setet, når barnet er mellom 9 mnd-1 år. Setet veier faktisk 5 kilo, så jeg synes det er nok jeg.

Ja, du får få farta opp på annen din altså, for jeg har innsett at plutselig er du ikke i form til den shoppingen, + at vi har jo andre litt dyre ting igjen. men jeg har jo fri hver dag, så nå kan jeg endelig ta meg tid til det også. Men ja, du må får si til han at det er like greit å få alt unnagjort, i tilfelle...

Vognen er supersøt, me love it! Men der er jo 07 modell, men den ser helt ny ut. Vi har brun og svart, for vi visste jo ikke hva det ble da vi kjøpte den:) Hehe, so happy + at den får plass i litt mindre biler, siden vi ikke har annet enn en golf akk nu:)!!

Skal nyte dronningperioden min jeg ja!! :yvonne::klemmer:

mente det var noe jeg hadde glemt her.. ;)

Joda, 10 kilo er vel helt gjennomsnittlig vil jeg tro på dette stadiet. Og noe må jeg jo ha å gå på når jeg skal amme. Håper jeg slipper 17 kg for da blir det mye vann her! :dåne: Hadde det ikke vært for bekkenløsningen og ferien deretter tror jeg vekta hadde vært litt lavere, men men, har ønsket meg PT i barselgave av kjære ;) Kiloene kom vel mest mellom uke 22 og 26 tror jeg..

Vi har også bare golf! Den blir vel byttet ut etterhvert, men foreløpig må vogn passe inn i den. Jeg "håper" at Quinnyen ikke skal passe så vi må kjøpe en annen vogn :fnise: Men vingler veeeldig i forhold til hva jeg vil ha. Den må være lett, ha lett bag, enkel å slå sammen, helst tre hjul, lufthjul, ta liten plass, være grei både i by/butikker og på grus/snø. Og fin da selvfølgelig. :)

Nå må jeg jobbe her.. Tatt litt for trang bukse på i dag! Må sitte litt tilbakelent! Phui.. Tror det blir litt kort dag i dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siebaeo!

Veldig fin mage ja :rødme:

Jeg kjenner igjen det med å bli flinkere med å sitte med beina høyt ja... Er ikke akkurat flink til det jeg heller, og er i tillegg alt for dårlig med støttestrømper... :sjenert:

Håper du får slappa skikkelig av etter den lange jobbøkta di i går/natt. Det begynner å merkes godt på de ryggene når de må sitte for lenge ja. Må nok bli flinkere til å ta pauser (merker jeg selv hvertfall).

Så bra at dere har fått masse babyklær :hoppe: Og veldig greit å få av folk som forstår at ikke alt er like fint og ikke problem å levere ting tilbake igjen. Har dere fått alt som dere skal få nå, og har oversikten på hva som trengs av klær?

:klemmer:

Takk takk! :nigo: Jeg føler meg som en kule om dagen.

Støttestrømpene er din venn! :opplyser: Eller, dine venner blir det vel.. ;) Det hjelper veldig dersom man er litt vannholdig eller tung i beina.

Restistusjonsperiodene mine er blitt laaaange! Jeg er enda sliten jeg.. :roll: Gikk tre i dag og det hjalp jo litt da. men gjorde en liten bommert! Buksa jeg hadde på er ikke laget for å sitte tydeligvis. Trangt! Og det var ikke spes behagelig. Kynnere og spreng i bein og alt som er. Gidder ikke lide for skjønheten nå altså!

Oversikt og oversikt.. Ikke helt. Jeg mangler litt ullklær, men ellers tror jeg vi har et bra lager med bodyer i bommull. Luer er under produksjon og noe er innkjøpt. Krinkleull-luen fra Janus er kjempefin og helt utrolig myk! Ellers blir det strikket over det ganske land. Jakker, busker, dresser og en sånn posedress som er helt nydelig. To babytepper i myk myk ull har vi fått også. Mamma har også bestilt en sånn tykk ulldress fra Disana (?). Kjempefin! Dere da? Har dere kontroll..?

Når skal man begynne å kjøpe inn alt stasjet til stell og sånn..? :klø: Litt tidlig enda kanskje?

***

Ok, jeg lurer på om jeg har fått en dille... Melkeprodukter! Melk (har ikke drukket siden barneskolen) med sjoko helst. Og risengrynsgrøt. er det kalsiumbehov på gang eller :klø: Det fine er at jeg kastet klærne i det jeg kom inn døra her i dag så jeg var nok et syn der jeg satt i trusa og spise grøt... :ler:

I morra skal kjærsten på tv!! :nigo: Kult altså! Jeg blir kjendisfrue :ler:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...