Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Så at Friskis-saften kommer tilbake (var visst Limited Edition, jeg har lett i månedsvis :P ), noen som har sett den i butikk? 

Anonymkode: 971bd...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Denne likte jeg veldig godt :)  Har spist den med vaniljeyoghurt.

medium.jpg

Anonymkode: 423fc...2c5

Noen som har funnet denne da?Screenshot_20240329_103507_Google.thumb.jpg.cc40c4458cc5a3813b490834ff1d6b64.jpg

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Denne likte jeg veldig godt :)  Har spist den med vaniljeyoghurt.

medium.jpg

Anonymkode: 423fc...2c5

Har du sett den i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (På 18.3.2024 den 15.47):

Jeg har prøvd dadler med salt karamell, og selv om jeg er veldig glad i dadler så falt ikke disse i smak. 

De blir nok Ikke kastet, men de kommer til å vare leeenge. 

Sur cola-varianten er skikkelig god, ihvertfall hvis man liker både dadler og surt godteri. 

Men, det er utsolgt overalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (35 minutter siden):

Sur cola-varianten er skikkelig god, ihvertfall hvis man liker både dadler og surt godteri. 

Men, det er utsolgt overalt. 

Jeg liker begge deler, får følge med etter påske og prøve igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (4 timer siden):

Har du sett den i Norge?

Ja, jeg har kjøpt den på Rema 1000 :) 

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har funnet denne nå?

Har snart lett i alle dagligvarebutikker på vest- og nordvestlandet 🙄

Screenshot_20240401_213738_Chrome.thumb.jpg.8365dcc3203d8c75ff9f4b4f49d0761b.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordland sin Chili con carne, syns jeg var veldig god

 

Anonymkode: c3147...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dadlene med peanøttsmør var gode!

Sur cola og den andre synes jeg ikke høres så godt ut..

Men denne her, den var faaaaaarlig god! 😳😱🤩 Håper den kommer til Norge 🤞🤞🤞 fant den i Sverige, men smakte dessverre ikke før jeg kom hjem. Må Google om man kan bestille. Seriøst, det smakte havregrynskuler fra barndommen 😍😍

IMG_9815.jpeg

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (53 minutter siden):

Er det noen som har funnet denne nå?

Har snart lett i alle dagligvarebutikker på vest- og nordvestlandet 🙄

Screenshot_20240401_213738_Chrome.thumb.jpg.8365dcc3203d8c75ff9f4b4f49d0761b.jpg

Fant denne på Meny 

Endret av Snøvott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (2 timer siden):

Er det noen som har funnet denne nå?

Har snart lett i alle dagligvarebutikker på vest- og nordvestlandet 🙄

Screenshot_20240401_213738_Chrome.thumb.jpg.8365dcc3203d8c75ff9f4b4f49d0761b.jpg

Meny (oslo) For sterk for min smak

Anonymkode: 0bdb2...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fascinert av alle dere som elsker disse daddel-produktene, jeg håper dere vet at de inneholder akkurat like mye kalorier som smågodt?

Anonymkode: 6ad44...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Litt fascinert av alle dere som elsker disse daddel-produktene, jeg håper dere vet at de inneholder akkurat like mye kalorier som smågodt?

Anonymkode: 6ad44...4d0

Og så? 

Anonymkode: eee2c...93b

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Litt fascinert av alle dere som elsker disse daddel-produktene, jeg håper dere vet at de inneholder akkurat like mye kalorier som smågodt?

Anonymkode: 6ad44...4d0

De som er opptatt av kaloriinnholdet leser seg nok frem til det eller er klar over det fra før. Ved å velge dadler istedenfor smågodt får en iallfall i seg bl.a kostfiber og kalium også 🤩

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Og så? 

Anonymkode: eee2c...93b

Jeg nevner det, fordi en del mennesker later til å tro at dette er et sunnere alternativ til godteri (noe man jo langt på vei også forledes til å tro siden blant annet fruktprodusenten Bama selger dadler, og de står i tilknytning til frukthyllene i de fleste butikker. Jeg synes selv at dadler smaker godt, men det er jo ikle akkurat noe jeg kan tillate meg å spise til hverdags. Men bytter i blant ut lørdagsgodtet med en pose dadler.

Anonymkode: 6ad44...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg nevner det, fordi en del mennesker later til å tro at dette er et sunnere alternativ til godteri (noe man jo langt på vei også forledes til å tro siden blant annet fruktprodusenten Bama selger dadler, og de står i tilknytning til frukthyllene i de fleste butikker. Jeg synes selv at dadler smaker godt, men det er jo ikle akkurat noe jeg kan tillate meg å spise til hverdags. Men bytter i blant ut lørdagsgodtet med en pose dadler.

Anonymkode: 6ad44...4d0

Det er jo sunnere enn smågodt? Sunn mat kan fremdeles være kaloririk og all sunn mat er heller ikke like sunt som et spinatblad.

Jeg er mer fan av å kjøpe ferske dadler og putte i en klatt peanøttsmør og maldonsalt. Ikke er jeg overvektig heller, så å ta seg en daddel etter jobb om jeg har lyst på noe søtt er ikke akkurat noe jeg vil hevde er en usunn vane 😅

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg nevner det, fordi en del mennesker later til å tro at dette er et sunnere alternativ til godteri (noe man jo langt på vei også forledes til å tro siden blant annet fruktprodusenten Bama selger dadler, og de står i tilknytning til frukthyllene i de fleste butikker. Jeg synes selv at dadler smaker godt, men det er jo ikle akkurat noe jeg kan tillate meg å spise til hverdags. Men bytter i blant ut lørdagsgodtet med en pose dadler.

Anonymkode: 6ad44...4d0

Så er det mange av oss som ikke setter likhetstegn mellom sunnhet og kaloriinnhold da. Jeg spiser mye heller en daddel, som gir fiber og kalium, fremfor smågodt som er stappet av sukker og e-stoffer som gir null næring til kroppen. Dadler er et sunnere alternativ til smågodt.

Anonymkode: 34ed3...8f5

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt fascinert av alle dere som elsker disse daddel-produktene, jeg håper dere vet at de inneholder akkurat like mye kalorier som smågodt?

Anonymkode: 6ad44...4d0

Men mindre enn havregryn 

Anonymkode: a3b65...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg nevner det, fordi en del mennesker later til å tro at dette er et sunnere alternativ til godteri (noe man jo langt på vei også forledes til å tro siden blant annet fruktprodusenten Bama selger dadler, og de står i tilknytning til frukthyllene i de fleste butikker. Jeg synes selv at dadler smaker godt, men det er jo ikle akkurat noe jeg kan tillate meg å spise til hverdags. Men bytter i blant ut lørdagsgodtet med en pose dadler.

Anonymkode: 6ad44...4d0

Det er veldig festlig at du kritiserer andre samtidig som din manglende kunnskap er veldig synlig. Og hvem er du til bestemme hva andre skal få lov å tillate seg på en hverdag)

Anonymkode: eee2c...93b

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er vel nye? Var ihvertfall himla gode!!

 

20240403_061440.jpg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...